Ser I Tvillinger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

Maja88

ja self. ser jeg tvillinger...

er bare så godt.

Og tudede simpelthen da Henry og Laila blev forældre. (vi skal selv have PKS lige om snart)¨

og tudede da mette følte sig afvist af datteren.. iih så selvom det er et godt program, er det jo et hårdt program for os hormonelle kvinder. hihi

men i klarer jer bare super... og er sikker på Jannick er kanon i en kedeldragt. det er lige ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Malene84

Maja88 skriver:

ja self. ser jeg tvillinger...

er bare så godt.

Og tudede simpelthen da Henry og Laila blev forældre. (vi skal selv have PKS lige om snart)¨

og tudede da mette følte sig afvist af datteren.. iih så selvom det er et godt program, er det jo et hårdt program for os hormonelle kvinder. hihi

men i klarer jer bare super... og er sikker på Jannick er kanon i en kedeldragt. det er lige ham

hahaha

Anmeld

19. februar 2011

frkemma

Jeg ser det! Super program Men hvad hedder Laila og Henrys tvillinger? Det synes jeg ikke, vi får af vide?

Anmeld

19. februar 2011

baby84

Malene84 skriver:

Go'aften tøser...

Ser I tvillinger?  Lidt reklame for programmet må man vel lave ikke?!

også her

...vi er i gang med Barnløshedsbehandling og jeg har siden programmets start fået manden overbevist om, at der skal lægges to æg op næste gang..Det ville han ikke høre tale om i ved sidste forsøg..så tak for, at i deler jeres meget søde unger

Kan du forresten sige mig, om man kan se programmet et sted på nettet.? der smuttede et afsnit hvilket jeg er ret træt af

Anmeld

20. februar 2011

Isabella_mor

nej... jeg ville gerne.. men det er lidt svært at huske det når man har ammehjerne som en si...  

Anmeld

20. februar 2011

Malene84

baby84 skriver:

også her

...vi er i gang med Barnløshedsbehandling og jeg har siden programmets start fået manden overbevist om, at der skal lægges to æg op næste gang..Det ville han ikke høre tale om i ved sidste forsøg..så tak for, at i deler jeres meget søde unger

Kan du forresten sige mig, om man kan se programmet et sted på nettet.? der smuttede et afsnit hvilket jeg er ret træt af

Nej hvor dejligt for jer/dig - at manden nu er gået med til to æg! Det er simpelthen dobbelt lykke på alle måder

Ja alle 4 programmer kan ses på sputnik.dk

Anmeld

20. februar 2011

Malene84

frkemma skriver:

Jeg ser det! Super program Men hvad hedder Laila og Henrys tvillinger? Det synes jeg ikke, vi får af vide?

Jeg ved det faktisk ikke... de har ikke rigtig meldt sig på banen inde på gruppen på facebook  Men jeg ved at Billed Bladet har den med... så måske man kan læse lidt der

Anmeld

20. februar 2011

MariaJ

Ja da! Jeg labber det i mig på Sputnik. Jeg synes det er SÅ sjovt at følge jer, når jeg allerede føler jeg "kender" jer lidt herinde fra, men synes nu også det er blevet sjovt at følge de andre par. Vi har to hold tvillinger i familien, så har det egentlig inde på livet, men elsker tv om børn, der bliver født.

Anmeld

22. februar 2011

BabyMus

frkemma skriver:

De er lige blevet døbt, og hedder Nicolina Frederikke og Zacharias Johannes iflg. Billed Bladet. (:

Anmeld

22. februar 2011

blomst84

JA jeg ser det sluger det hele råt og tuder hver gang dejligt program og jeg håber der kommer flere afsnit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.