Ser I Tvillinger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

Becks

KaMa skriver:

Jaah, og synes Mette ser SÅ godt ud. Sådan så jeg altså ikke ud efter en uge.

Både Mette og hendes tvillingesøster er VILDT smukke!

Min veninde (mor til min gudsøn) Er veninde med Metteog har gået i folkeskole med dem begge

Malene: Selvfølgelig ser jeg programmet. Afsnittet fra idag, så jeg dog på sputnik i tirsdags, da jeg arbejder alle 7 dage i ulige uger som aftenvagt og i lige uger har jeg fri

Håber der kommer en sæson mere, synes det er så skønt at følge jer, når man "kender" jer

Jeg både tudede og grinede mig igennem hele programmet. Tudede da Henry og Laila´s tvillinger kom til verden, når man ventede bekymret på om de klarede den og Henry´s reaktion på og blive far..

Grinede igennem, da Mette fik sin massagestol og Torben grædefærdig af grin skulle fortælle hvorfor og da I 2 aftalte der ikke skulle snakkes børn, men gjorde det meste af tiden, kæft I var søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Janni.

Malene84 skriver:

Go'aften tøser...

Ser I tvillinger?  Lidt reklame for programmet må man vel lave ikke?!

Jeg så Tvillinger. Synes det var så sødt da i var ude og spise og forsøgte at lade være med at tale om drengene 

Anmeld

16. februar 2011

Miia90

jaaaaa

Anmeld

16. februar 2011

Siljesmor

Jeps  Og har set afsnit 4 på sputnik  Synes bare det er så træls at der kun er 4 afsnit  MER MER MER

Anmeld

16. februar 2011

misslea

Malene84 skriver:

Forresten søde... - er der en facebook-gruppe oder was??? Vil gerne følge lidt med... hihi

Anmeld

16. februar 2011

Loa

Malene, det blå sengetøj vi så i afsnittet var det katvig eller småfolk?? Min søster og jeg blev lidt uenige.....

Anmeld

16. februar 2011

Najsen86

JA!!! sidder klistret til skærmen hver tirsdag.. kommer der ikke flere programmer?

Naja

Anmeld

16. februar 2011

BabyMus

JAAA!

Anmeld

16. februar 2011

NessaXenia

dét gjorde jeg

Anmeld

16. februar 2011

Den lykkelige

JAAA jeg ser det også!!  I er super gode og så søde!! Håber virkelig der kommer ny sæson..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.