Pia. skriver:
Jeg er ikke konfirmeret men er vokset op til fester med akohol - dog har min mor aldrig drukket ... Men det har min far til fester m.m ... så ja der er serveret alkohol til fester - men husker kun en fest hvor min moster var lidt dum og hun blev sendt hjem i en taxi...
Mikkel skal heller ikke konfirmeres men får dog festen og alle gæsterne alligevel - er det så det der hedder en nonfirmation 
Vi holder det samme sommer som de andre skal konfirmeres om foråret og hele familien og nogle tætte venner til Mikkel skal med...
Jeg er heller ikke konfirmeret men fik en stor fest med alle gavnerne som de andre i min klasse dog først om sommeren...
God fest til din lille mand - som snart får overskæg og dyb stemme
- endnu en Dejlig tid... 
Jeppe får også bare en fest...samme måned som de andre skal...men det passer bare med at han bliver 14 en lørdag..
Troede Mikkel ville konfirmeres..
men ja, jeppe tager den som Mikkel, da han ikke tror og det er fint at han tager stilling, synes jeg..
Vi holder også med Jeppes venner, familie og så venner af os...skal nok blive hyggeligt..og skæg..jo jo, jeg har måtte hjælpe ham, den store knægt...men han trives, det er sgu så skønt efter alt det med sygdom og en dårlig lærer uden forståelse.
Og tak..
Anmeld