Blev der servereret vi/øl til jeres konfirmation..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.056 visninger
52 svar
0 synes godt om
15. februar 2011

Aves.

Er bare lidt nysgerrig efter jeg fik det indtryk af en anden bruger herinde at man ikke serverer alkohol til fester for børn...Nu skal min 14 årige ikke konfirmeres og det der nonfirmation er i min verden simpelthen for latterligt, enten eller...

Men nu holder jeg en stort 14 års fødselsdag, med god mad osv, og havde end ikke spekuleret på at det skulle være uden alkohol..men jeg er nu også vokset op med et meget naturligt forhold til det...ingen fulde mennesker osv.

Men serverer I alkohol til fester for børn...dåb, konfirmation osv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

oo

ja. men vi kommer ikke ud af familier/vennekredse hvor man går fuldkommen alko-amok ved den slags fester, det er der jo nogen der gør...

Anmeld

15. februar 2011

LinLin

Ja! - men der er ingen der er blevet fulde til de konfirmationer/barnedåbe ol jeg har været til

Anmeld

15. februar 2011

twinny

Ja. det gør der i min familie...  men alt med måde....

Anmeld

15. februar 2011

Aves.

Tjuhl skriver:

ja. men vi kommer ikke ud af familier/vennekredse hvor man går fuldkommen alko-amok ved den slags fester, det er der jo nogen der gør...

Vel ikke til familiefester...? altså med ældre og børn osv...?

Vi er gode til at feste og grine og synge osv, men jeg har ikke oplevet at folk bliver fulde...

Anmeld

15. februar 2011

Kamulla

ja både til min og mine søskendes var der vin, sodavand og øl...

Anmeld

15. februar 2011

LRJ

til Julies barnedåb havde vi øl vin og cider, fordi det bare hører til i vores verden, ikk noget med at folk skal drikke sig stive eller noget, bare så man kan få en øl eller 2, eller hva man nu li drikker
og det samme var der til min konfirmation undtaget cider, men der var øl og vin hvilket er Helt normalt i vores familie

Anmeld

15. februar 2011

wamse

Ja der blev serveret øl og vin til Michaels konfirmation, men havde godt nok meget af det i overskud bagefter 

Anmeld

15. februar 2011

D-Micka

Eva. skriver:

Er bare lidt nysgerrig efter jeg fik det indtryk af en anden bruger herinde at man ikke serverer alkohol til fester for børn...Nu skal min 14 årige ikke konfirmeres og det der nonfirmation er i min verden simpelthen for latterligt, enten eller...

Men nu holder jeg en stort 14 års fødselsdag, med god mad osv, og havde end ikke spekuleret på at det skulle være uden alkohol..men jeg er nu også vokset op med et meget naturligt forhold til det...ingen fulde mennesker osv.

Men serverer I alkohol til fester for børn...dåb, konfirmation osv..

Jeg drikker ikke selv og har aldrig gjort det .. Men der var alkohol til min konfirmation

Da min lillebror blev konfirmeret fik han lov at drikke vin til maden og lidt hen ad aftenen .. Dog holdt i kort snor

Synes dog ikke at en dåb skal gå op i druk..

Anmeld

15. februar 2011

mathildemb

Ja det gjorde der, og også til de øvrige konfirmationer, jeg har været til. Men som de andre også skriver så var det ikke sådan noget med at folk drak sig fulde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.