Latterligt !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

Mormilla

Jeg ville melde det til politiet, hvis det var mig!!! Synes at det er vildt klamt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

wamse

Jeg vil så sige at jeg faktisk også kunne se, at det var samme person som ts sidste tråd, der hentydes til. Ts starter jo hendes indlæg i dag, med at forklare at hun havde skrevet noget her inde før.

Jeg kan godt se, at ts ikke nævner brugerens navn, men synes at det her er at unødvendigt at prikke til denne uenighed igen. Brugeren kan da ikke være i tvivl om, at det er hende hun hentyder til igen.

Anmeld

15. februar 2011

Rikkemor89

Tak for de mange indlæg (:

Jeg har kun en ting at sige, a jeg ikk nævner nogen navne, så det kan ikk a være hænge nogen ud..

Men i orden at nogen synes jeg gør det..

Anmeld

15. februar 2011

lucas<3

nattie skriver:

Nu har jeg læst begge debatter - og jeg synes seriøst det er latterligt i bruger tiden på at diskuterere sådan noget herinde.

" Der er nok nogle der følger lidt med i paradise :b "

I burde være en del mere modne begge to, og vende den slags ting privat, i stedet for offentligt, synes absolut ikke det er fair at nogen skal lægges ud på den måde.

Måske er der ikke blevet nævnt nogle navne, men med detaljerne på plads i første debat, ved person da udemærket godt at hun er blevet lagt ud.

Tag jer sammen - vend den privat som voksne mennesker.

- Og hvis du har en ide om hvem personen er - så så den vendt med personen selv??? !!!!

Perfekt titel. Det er nemligt. Latterligt!

Anmeld

15. februar 2011

lisesp83

wamse skriver:

Jeg vil så sige at jeg faktisk også kunne se, at det var samme person som ts sidste tråd, der hentydes til. Ts starter jo hendes indlæg i dag, med at forklare at hun havde skrevet noget her inde før.

Jeg kan godt se, at ts ikke nævner brugerens navn, men synes at det her er at unødvendigt at prikke til denne uenighed igen. Brugeren kan da ikke være i tvivl om, at det er hende hun hentyder til igen.

Ja du har ret..

Kan da godt se efter at have læst det første indlæg, at der blir prikket til en enkelt person.. Jeg havde nemlig ikke læst det til, at starte på. Kun dette indlæg..

Hvor sørgeligt.. Måske der ligger meget mere bag.

Anmeld

15. februar 2011

lisesp83

ThulinJust skriver:

Tak for de mange indlæg (:

Jeg har kun en ting at sige, a jeg ikk nævner nogen navne, så det kan ikk a være hænge nogen ud..

Men i orden at nogen synes jeg gør det..

Nu har jeg læst begge indlæg fra dig..

Og det er samme person du omtaler. Kan godt være du ingen navne nævner, men måden du skriver på, siger alt.. Og det er ikke ok..

Jeg håber i kan få talt ud .. Det andet er da for træls for jer i længden.

Anmeld

15. februar 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vil da sige til TS at det IKKE er god stil i baby.dk's øjne at hænge andre brugere ud med hentydninger, selvom man ikke nævner navne.

Nå men Elias har slettet sin profil, og så er den potte ude.

Du har vist fået svar på dine spørgsmål TS, så tråden har vist opnået sit formål.

Anmeld

15. februar 2011

Laulund87

Sof skriver:

Det var så også lige min tanke, men så længe man føler sig truffet, så er der gerne noget om snakken 

Jamen det er der sikkert, men det er jo så hendes problem..Hendes navn er i hvert fald ikke nævnt

Anmeld

15. februar 2011

mariamiss6

ThulinJust skriver:

Jeg har skrevet for nogen dage siden om noget der var sket..

& så i Lørdags, så var der en som begynde at ringe til mig med privat nummer, når man tog den, sagde personen at personen gerne vil have min søns brugte bleer osv, sådan noget barnligt noget.. & bare lørdag var der 35 ubesvarede opkald, søndag var det få gange & det var det osse igår, men tror i ikk at personen bliver ved.. Haha det er da til at grine af (:

Politi anmeld ham, han har også lige haft ringet til min dagplejemor, tja, faktisk alle dagplejemødrene i distriktet...

Han er vidst en sindsforvirret mand fra et sted i jylland. 

Anmeld

15. februar 2011

Sof

mariamiss6 skriver:

Politi anmeld ham, han har også lige haft ringet til min dagplejemor, tja, faktisk alle dagplejemødrene i distriktet...

Han er vidst en sindsforvirret mand fra et sted i jylland.

Ej hvor ubehageligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.