Latterligt !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.440 visninger
49 svar
0 synes godt om
15. februar 2011

Rikkemor89

Jeg har skrevet for nogen dage siden om noget der var sket..

& så i Lørdags, så var der en som begynde at ringe til mig med privat nummer, når man tog den, sagde personen at personen gerne vil have min søns brugte bleer osv, sådan noget barnligt noget.. & bare lørdag var der 35 ubesvarede opkald, søndag var det få gange & det var det osse igår, men tror i ikk at personen bliver ved.. Haha det er da til at grine af (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

SD21

Åh, jeg synes sådan noget er SÅ belastende ! Jeg har også haft en der lå og ringede til mig, men som ikke sagde noget når jeg tog den

Anmeld

15. februar 2011

o1Mutte

Har hørt om flere der er blevet ringet op af ham.. Jeg ville politi anmelde ham for cikane

Anmeld

15. februar 2011

SpunkenJo

Eller få dit teleselskab til at blokke netop det nummer.....

Anmeld

15. februar 2011

Rikkemor89

Ja det er sku træls..

Tror ikk det er en mand, som ringer, for jeg har en mistanke om hvem det er.. Men det da latterligt a personen bliver ved med at ringe..

Anmeld

15. februar 2011

SussieThyssen

ThulinJust skriver:

& så i Lørdags, så var der en som begynde at ringe til mig med privat nummer, når man tog den, sagde personen at personen gerne vil have min søns brugte bleer osv, sådan noget barnligt noget.. & bare lørdag var der 35 ubesvarede opkald, søndag var det få gange & det var det osse igår, men tror i ikk at personen bliver ved.. Haha det er da til at grine af (:

Ewww..hvor klamt.

Men du kan via dit mobilselskab gå ind og få dem til at spærre for dit nummer, så vedkommende ikke kan ringe op.
De ved jo hvem det er, selvom han evt. står som anonym hos dig.
Iøvrigt ville jeg da lige give politiet et opkald.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. februar 2011

Rikkemor89

Sussie, tror ikk det er en mand, tror det er en pige..

Anmeld

15. februar 2011

Fru.Mäes <3

Har du noget til salg på www.guloggratis.dk?

For inde på deres hjemmeside er der mange som har oplevet det samme - der er han mtalt bleemanden...

For har du noget baby-udstyr til salg derinde, så fjern dit nummer - så kan han ikke kontakte dig mere...

Krams Rikke

Anmeld

15. februar 2011

EliasMinDejligeSøn<3

ThulinJust skriver:

sidder du og gir mig skylden for og blive ved du stopper lige nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

15. februar 2011

Fru.Mäes <3

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.