Latterligt !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

Rikkemor89

Rikke..

Jeg har ingen ting til salg her inden & folk, som har hørt personen snak, lyder som en kvinde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Fru.Mäes <3

ThulinJust skriver:

Rikke..

Jeg har ingen ting til salg her inden & folk, som har hørt personen snak, lyder som en kvinde..

Okay, der er nemlig osse snak om - at det enten er en kvinde eller en mand med meget lys stemme

Men alt ialt - det er da herre klamt

Anmeld

15. februar 2011

EliasMinDejligeSøn<3

ThulinJust skriver:

Rikke..

du er anmeldt til henrik det min grænse det der du skal overhovdet ikk side og sige jeg ringer til dig og spøg om din søn bruger bleer er du sindsyg i hovdet!!!!

Anmeld

15. februar 2011

lisesp83

Hallo!!!

Tag og skriv til hinanden privat.. Det her er for barnligt...

Anmeld

15. februar 2011

EliasMinDejligeSøn<3

lisesp83 skriver:

Hallo!!!

Tag og skriv til hinanden privat.. Det her er for barnligt...

kan samte godt være men nu jeg gal!!!!! det min grænse hun skal ikk udstille mig mere!!!! DET SLUT!

Anmeld

15. februar 2011

Fru.Mäes <3

EliasMinDejligeSøn<3 skriver:

du er anmeldt til henrik det min grænse det der du skal overhovdet ikk side og sige jeg ringer til dig og spøg om din søn bruger bleer er du sindsyg i hovdet!!!!

Hvad sker der her?

Anmeld

15. februar 2011

EliasMinDejligeSøn<3

FrøkenHedegaard skriver:

Hvad sker der her?

DET KAN DU SPØG HENDE OM!! ÅHH JEG RESNE OG JEG STOPPER HER ELLERS GÅR JEG SNART AMOK HUN SKAL SAMTE IKK SIDE OG SIGE JEG RINGER TIL HENDE!!!!!!!!!!!!!!! ANG HENDES SØN BLEER HAR SGU DA EN SØN SELV MAN ER SYG HVIS MAN GØR DET !

Anmeld

15. februar 2011

Fru.Mäes <3

DET KAN DU SPØG HENDE OM!! ÅHH JEG RESNE OG JEG STOPPER HER ELLERS GÅR JEG SNART AMOK HUN SKAL SAMTE IKK SIDE OG SIGE JEG RINGER TIL HENDE!!!!!!!!!!!!!!! ANG HENDES SØN BLEER HAR SGU DA EN SØN SELV MAN ER SYG HVIS MAN GØR DET !

Okay - jeg blander mig udenom

Anmeld

15. februar 2011

EliasMinDejligeSøn<3

FrøkenHedegaard skriver:

Okay - jeg blander mig udenom

ej men bliver sgu sur..  gør henrik ik noget ved der her så det politiet for hun bliver ved med og udstille mig nu min grænse nået!

Anmeld

15. februar 2011

Lady Marion <3

Det har hun da heller ikke gjort   så vidt jeg kan se er der kun en der hænger dig ud -----   dig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.