Latterligt !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

EliasMinDejligeSøn<3

Muffi<3 skriver:

Det har hun da heller ikke gjort   så vidt jeg kan se er der kun en der hænger dig ud -----   dig selv

nå så vidst jeg se så er det mig!! det indløg hun lavede for nogle dage sinden var også mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så bland dig uden om før du ved noget om det tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

LauraLW

EliasMinDejligeSøn<3 skriver:

DET KAN DU SPØG HENDE OM!! ÅHH JEG RESNE OG JEG STOPPER HER ELLERS GÅR JEG SNART AMOK HUN SKAL SAMTE IKK SIDE OG SIGE JEG RINGER TIL HENDE!!!!!!!!!!!!!!! ANG HENDES SØN BLEER HAR SGU DA EN SØN SELV MAN ER SYG HVIS MAN GØR DET !

har hun da sagt det? Det er da dig selv der har bragt "dig" på banen.

Anmeld

15. februar 2011

EliasMinDejligeSøn<3

LauraLW skriver:

har hun da sagt det? Det er da dig selv der har bragt "dig" på banen.

nu det indlæg hun lavede for noget dage siden var også mig hun udslit! og nu tror hun det den samme personen der ringer og ddet MIIGGGG  hun tror! er det så svært og forstå

Anmeld

15. februar 2011

LauraLW

nå så vidst jeg se så er det mig!! det indløg hun lavede for nogle dage sinden var også mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så bland dig uden om før du ved noget om det tak!

I det indæg blev du heller ikke nævnt... Det er kun dig selv der afslører dig. tag den dog privat med hende istedet for.

Anmeld

15. februar 2011

muzen

LauraLW skriver:

I det indæg blev du heller ikke nævnt... Det er kun dig selv der afslører dig. tag den dog privat med hende istedet for.

Anmeld

15. februar 2011

EliasMinDejligeSøn<3

LauraLW skriver:

nå nej jeg skrev for nogle dage siden er det latterligt og sker det her. nå nej hun hentyder ikk til mig og skriver længere nede hun tror hvem det er .

Anmeld

15. februar 2011

Lady Marion <3

Der er ikke nævnt nogen navne i dette indlæg , men det undrer mig da du farer sådan op , du udlevere jo nærmest dig selv

Men god dag til dig , tror ikke politiet blander sig i sådanne problemer ..

Anmeld

15. februar 2011

EliasMinDejligeSøn<3

Muffi<3 skriver:

Der er ikke nævnt nogen navne i dette indlæg , men det undrer mig da du farer sådan op , du udlevere jo nærmest dig selv

nej se længere ind i vil og det får vi sgu og se!

Anmeld

15. februar 2011

muzen

Muffi<3 skriver:

godt sagt!!

Anmeld

15. februar 2011

LauraLW

nå nej jeg skrev for nogle dage siden er det latterligt og sker det her. nå nej hun hentyder ikk til mig og skriver længere nede hun tror hvem det er .

Det er kun dig der kan lægge to og to sammen i det her! Ingen andre vidste det var dig før DU skriver det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.