Latterligt !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

lisesp83

EliasMinDejligeSøn<3 skriver:

nå nej jeg skrev for nogle dage siden er det latterligt og sker det her. nå nej hun hentyder ikk til mig og skriver længere nede hun tror hvem det er .

Eftersom hun ikke har nævnt dit navn, så kan jeg ikke se problemet.. Andet end at du lige nu, selv sætter dig selv i et dårligt lys.. Syns du skal stoppe den her. Ellers kører den ud i et farligt spor..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

TroldeMor<3

Nu har jeg læst begge debatter - og jeg synes seriøst det er latterligt i bruger tiden på at diskuterere sådan noget herinde.

" Der er nok nogle der følger lidt med i paradise :b "

I burde være en del mere modne begge to, og vende den slags ting privat, i stedet for offentligt, synes absolut ikke det er fair at nogen skal lægges ud på den måde.

Måske er der ikke blevet nævnt nogle navne, men med detaljerne på plads i første debat, ved person da udemærket godt at hun er blevet lagt ud.

Tag jer sammen - vend den privat som voksne mennesker.

- Og hvis du har en ide om hvem personen er - så så den vendt med personen selv??? !!!!

Perfekt titel. Det er nemligt. Latterligt!

Anmeld

15. februar 2011

lisesp83

Piger: Tag den privat

Anmeld

15. februar 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jamen dog piger..hvad sker der lige??

Hvem hænger hvem ud?
Så vidt jeg kan se, så har TS da ikke udlagt nogen for noget.
Hun skriver og fortæller om at nogen, enten mand eller kvinde, ringer og chikanerer hende, og hun har da overhovedet ikke nævnt et ord om dig  "Elias", så hvor ialverden får du dog den ide om, at det skulle være dig hun snakker om?
Jeres private krig bedes I føre via PB og ikke bringe herind.
I er vel også voksne mennesker, som kan respektere hinanden så meget, at I enten kan gå uden om hinanden eller enes om, at ignorere hinanden hvis kemien ikke passer.
Men bring ikke krigen herind i offentligt forum.

Kærligst
Sussie

>>Moderator på baby.dk<<

Anmeld

15. februar 2011

muzen

nattie skriver:

Nu har jeg læst begge debatter - og jeg synes seriøst det er latterligt i bruger tiden på at diskuterere sådan noget herinde.

" Der er nok nogle der følger lidt med i paradise :b "

I burde være en del mere modne begge to, og vende den slags ting privat, i stedet for offentligt, synes absolut ikke det er fair at nogen skal lægges ud på den måde.

Måske er der ikke blevet nævnt nogle navne, men med detaljerne på plads i første debat, ved person da udemærket godt at hun er blevet lagt ud.

Tag jer sammen - vend den privat som voksne mennesker.

- Og hvis du har en ide om hvem personen er - så så den vendt med personen selv??? !!!!

Perfekt titel. Det er nemligt. Latterligt!

kunne ikke have sagt det bedre selv

Anmeld

15. februar 2011

Sitrani

Må nok indrømme at denne her debat ikke giver nogen mening!!!  

Anmeld

15. februar 2011

eElak

Bitch fight - intet andet....

Anmeld

15. februar 2011

Baby_girl2011

Peas love and haromin 

Anmeld

15. februar 2011

Laulund87

EliasMinDejligeSøn<3 skriver:

nå nej jeg skrev for nogle dage siden er det latterligt og sker det her. nå nej hun hentyder ikk til mig og skriver længere nede hun tror hvem det er .

OMG

Hun nævner ingen navne så du udstiller da dig selv der! Hvorfra ved du at det er dig? Vi andre kan ikke se det nogle steder

Anmeld

15. februar 2011

Sof

Laulund87 skriver:

OMG

Hun nævner ingen navne så du udstiller da dig selv der! Hvorfra ved du at det er dig? Vi andre kan ikke se det nogle steder

Det var så også lige min tanke, men så længe man føler sig truffet, så er der gerne noget om snakken 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.