Udskrevet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

Ida.

Rose <3 skriver:

Det glæder mig du ikke kender til alt det!!

Men jeg tror desværre ikke vores tilfælde er indestående med dårlige oplevelser på sygehuset.

Ved Michella havde også, og min kære sy-makkers barnebarn var indlagt på Hjørring i sidste uge, og det er simpelthen grotekst det hun og moderen oplevede deroppe. og jo noget af det er selvf. også pga. de skal sparre,  men der er dælme dytme også nogle af dem der ikke bør arbejde med mennesker/børn!!!

Jeg er også bange for, at jeres tilfælde ikke er enestående - jeg læste jo også med, da Carla var indlagt - og dét, at det ikke er enestående, gør mig bare endnu mere gal og ked!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Barbamama

Rose <3 skriver:

Jeg troede faktisk først det var min tlf. der var gået helt i selvsving. For den var jo slukket hele tiden på intensiv, og da jeg så listede ud, og tændte den kom der en hav af smsér. Altså ikke kun fra Carla, og så tænkte jeg, nåh ja måske det er der fordi den har været slukket og sms centraler laver kludder. (lige som når man er i udlandet) og så skriver du, at Carla bare driller mig

Ha ha ha ha. Jeg gemmer sendte beskeder, så jeg kunne se hvor mange hun havde skrevet. Pinligt!!!

Anmeld

18. februar 2011

Klitgaard

Godt i er hjemme igen håber snart hun er helt på toppen igen

Anmeld

18. februar 2011

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Ha ha ha ha. Jeg gemmer sendte beskeder, så jeg kunne se hvor mange hun havde skrevet. Pinligt!!!

Jeg har altså 7 smser fra hende....

Nåh nej det er da hvad der sker. Malucca sender altid beskeder til morfars bror. når hun sidder med hans tlf.

Anmeld

18. februar 2011

Klumpe-dumpe

Klitgaard skriver:

Godt i er hjemme igen håber snart hun er helt på toppen igen

Tak skal du ha´.

Og jo det går fremaf.

Rigtig god weekend til jer.

Anmeld

18. februar 2011

Klumpe-dumpe

idamaria83 skriver:

Jeg er også bange for, at jeres tilfælde ikke er enestående - jeg læste jo også med, da Carla var indlagt - og dét, at det ikke er enestående, gør mig bare endnu mere gal og ked!!

Ja lige netop. Det havde været "bedre" hvis det kun havde været os der var blevet "dårlig" behandlet.

Anmeld

18. februar 2011

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Lad os håbe, at det hurtigt bliver bedre igen så!

Anmeld

18. februar 2011

Barbamama

Rose <3 skriver:

Jeg har altså 7 smser fra hende....

Nåh nej det er da hvad der sker. Malucca sender altid beskeder til morfars bror. når hun sidder med hans tlf.

Ha ha ha nå du har måske ligefrem gemt dem?

Anmeld

18. februar 2011

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Ha ha ha nå du har måske ligefrem gemt dem?

Jamen min telefon laver tråde i sms. Altså ligesom herinde, og hvis jeg skal slette en (eller 7 ;) så sletter jeg alle beskeder fra dig.

Anmeld

18. februar 2011

Barbamama

Rose <3 skriver:

Jamen min telefon laver tråde i sms. Altså ligesom herinde, og hvis jeg skal slette en (eller 7 så sletter jeg alle beskeder fra dig.

Okay. Smart!!!! Du har måske en iPhone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.