Udskrevet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

Klumpe-dumpe

anna-jonas skriver:

Jeg tænker at hun er glad for at være hjemme, og derfor er mere lattermild.........................og det kærlige, er vel for at være tæt på dig...............ikke?? Du ved tryghed.

Jo det tror jeg også... At hun gerne vil havde ekstra tryghed.

Hun fortæller meget om hvad de gjorde, "mecin i næsen, ikke li det"  "mor, Lucca dygtig, prik i fingren" osv osv osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Klumpe-dumpe

Metchen skriver:

Hvor er det godt at høre, at Malutten er hjemme igen.

Det lyder ikke godt det med hendes balance. Jeg håber meget at det er medicinen, der har gjort hende lidt rundtosset, og at det forsvinder igen.

Tak søde.

Det ser en smule bedre ud nu, hvor hun er ude af alt det medicin (udover det hun får til dagligt) men hun har stadig en smule side balance.

Men jeg tror selv på at det er hendes tidligere problemer med motorikken der måske er kommet op til overfladen igen.

Knus.

Anmeld

17. februar 2011

Klumpe-dumpe

sarahb skriver:

ej hvor dejligt i endelig er udskrevet.. puha en omgang..
Håber virkelig ikke det er varrigt med hendes balance..

Ja det har været noget af en omgang :S

Som jeg skrev herover ser det bedre ud med balancen, og jeg tror der bare skal træning til, ligesom da hun var petit og havde nogle problemer med motorikken.

Anmeld

17. februar 2011

Klumpe-dumpe

Lilac skriver:

Hvor må det være dejligt for jer endelig at komme hjem, sikke dog en omgang I har været igennem! 

Jeg krydser alt hvad krydses kan for at hun lynhurtigt er ovenpå igen! 

Stort  til jer!

1000 tak. Et stor kan man altid bruge

Anmeld

17. februar 2011

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Hvor er det dejligt, at I er kommet hjem. Beder til at skønne Malucca ikke har fået varige men af den omgang!

Tak søde  Jeg tror "bare" der skal træning til, jeg tror det er hendes motoriske uro der er kommet tilbage.

Anmeld

17. februar 2011

Lilac

Rose <3 skriver:

Jo det tror jeg også... At hun gerne vil havde ekstra tryghed.

Hun fortæller meget om hvad de gjorde, "mecin i næsen, ikke li det"  "mor, Lucca dygtig, prik i fingren" osv osv osv.

Årh, lille Lucca-skat  Sikke dog en voldsom oplevelse for hende! Jeg håber hun er ved at have det bedre?

Anmeld

17. februar 2011

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Dejligt at i kan komme hjem i vante og trygge rammer igen!!!!

Ja lige præcis. Malucca nyder det også. (med alle de ulykker hun allerede har lavet :-O

Anmeld

17. februar 2011

TbCp

Rose <3 skriver:

Ja lige præcis. Malucca nyder det også. (med alle de ulykker hun allerede har lavet :-O

Hehe sådan skal det være

Anmeld

17. februar 2011

Klumpe-dumpe

Lilac skriver:

Årh, lille Lucca-skat  Sikke dog en voldsom oplevelse for hende! Jeg håber hun er ved at have det bedre?

Jow fysisk er hun ved at ha´det rigtig godt. Der er som sagt stadig noget med balancen.

Men hun fortæller mange gange om dagen hvad de gjorde ved. Men hun fortæller også stadig om da hun havde brækket sin arm, og viser kun sin arm/ar frem til meget få.

Så jeg tror hun er en pige der tænker meget på sådan noget, og ved begge de indlæggelser, har der været noget nær "overgreb" på hende ( i mine øjne) Så hun har nok fået en form for trauma.

Anmeld

17. februar 2011

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Hehe sådan skal det være

neeej siger mom, man må IKKE tegne må moms malerier, Neeeej siger mom, man må IKKE tegne på væggende.... NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!! Sguda godt barnet skal i dp i morgen formiddag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.