Udskrevet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.316 visninger
54 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

Klumpe-dumpe

Endnu engang tak for alle jeres hilsner :)

Michella tak for alle dine (og Carlas;) smsér. Og Pernille endnu engang STOR tak for blomsterne!!

Nåh men Malucca blev udskrevet i dag. Hun er efter omstændighederne okay. Hun er dog stadig meget hæs, lyder faktisk rigtigt sødt, når hun taler.

Om 2 ugers tid skal hun på børneamb. for at få tjekket op på hvordan det går for hende med at gå/balancen. Hun er hel vingeskudt når hun går. De ved ikke om det er pga. hun har ligge ned så længe (13 dage)samt alt det medicin hun har fået eller om hun har fået for lidt ilt og måske har fået varig men´:(

Det var lige en kort briefing herfra.

Knus til jer alle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Skouboe

Velkommen hjem

Og velbekomme - jeg håber at de lyste lidt op

Jeg krydser alt hvad krydses kan for at hendes vanskeligheder med at gå, "bare" skyldes at hun har ligget længe ned, og ikke noget værre...

Anmeld

14. februar 2011

lion

Hvor er det dejligt at det går fremad og at hun er blevet udskrevet.

Jeg krydser fingre for at der ikke kommer nogen varige mén ud af det.

Anmeld

14. februar 2011

Klumpe-dumpe

Skouboe skriver:

Velkommen hjem

Og velbekomme - jeg håber at de lyste lidt op

Jeg krydser alt hvad krydses kan for at hendes vanskeligheder med at gå, "bare" skyldes at hun har ligget længe ned, og ikke noget værre...

Jow de er så smukke blomsterne, lijerne er ved at springe ud og det er bare så meget hawai over dem. I LOVE IT!!

Ja jeg håber altså også hun bare er bims af alt det medicin... (Det mente den gode læge fra intensiv, så håber virkelig han har ret)

Anmeld

14. februar 2011

Klumpe-dumpe

lion skriver:

Hvor er det dejligt at det går fremad og at hun er blevet udskrevet.

Jeg krydser fingre for at der ikke kommer nogen varige mén ud af det.

Tak søde Helene :)

Anmeld

14. februar 2011

Skouboe

Rose <3 skriver:

Jow de er så smukke blomsterne, lijerne er ved at springe ud og det er bare så meget hawai over dem. I LOVE IT!!

Ja jeg håber altså også hun bare er bims af alt det medicin... (Det mente den gode læge fra intensiv, så håber virkelig han har ret)

De dufter så skønt når de springer ud... Jeg ELSKER blomster der dufter...

Anmeld

14. februar 2011

Klumpe-dumpe

Skouboe skriver:

De dufter så skønt når de springer ud... Jeg ELSKER blomster der dufter...

Ja det gør jeg også. Og den smukke orange farve de har, ihh det mener mig så meget om Hawai=SOL og SOMMER

Anmeld

14. februar 2011

Skouboe

Ja det gør jeg også. Og den smukke orange farve de har, ihh det mener mig så meget om Hawai=SOL og SOMMER

Ja, vi trænger virkelig til noget sol og sommer efterhånden.. Fed smiley iøvrigt

Anmeld

14. februar 2011

ooo

Hvor er det godt at høre, at Malutten er hjemme igen.

Det lyder ikke godt det med hendes balance. Jeg håber meget at det er medicinen, der har gjort hende lidt rundtosset, og at det forsvinder igen.

Anmeld

15. februar 2011

sarahb

ej hvor dejligt i endelig er udskrevet.. puha en omgang..
Håber virkelig ikke det er varrigt med hendes balance..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.