Udskrevet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

Barbamama

Årh lille mus.... Jeg har først lige set det her indlæg. Og det var så lidt søde Trine! Det er da også et overgreb på en måde for hvis vores børn havde kunne vælge alle de grimme ting fra havde de gjort det. Men børn glemmer. HELDIGVIS! Men nu skal hun bare have lov at snakke en masse om det. Og det lyder det heldigvis til at hun er god til!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

TbCp

Rose <3 skriver:

neeej siger mom, man må IKKE tegne må moms malerier, Neeeej siger mom, man må IKKE tegne på væggende.... NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!! Sguda godt barnet skal i dp i morgen formiddag

Anmeld

17. februar 2011

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Årh lille mus.... Jeg har først lige set det her indlæg. Og det var så lidt søde Trine! Det er da også et overgreb på en måde for hvis vores børn havde kunne vælge alle de grimme ting fra havde de gjort det. Men børn glemmer. HELDIGVIS! Men nu skal hun bare have lov at snakke en masse om det. Og det lyder det heldigvis til at hun er god til!

Har skisme helt glemt din sms i dag. (var oppe hos mine forældre, hvor min papbror og familie også var der)

Men ja, vi.... altså Malucca og jeg taler også rigtig meget om det. Og så håber jeg bare hun glemmer det med tiden.

Men helt ærligt, så håber jeg altså ikke hun gør det til en årlig feb. udflugt, nu har hun været på hotel du nord, feb 09- feb-10 og nu feb. 11.

Mange kram til dig og super Carla.

Anmeld

17. februar 2011

Barbamama

Rose <3 skriver:

Har skisme helt glemt din sms i dag. (var oppe hos mine forældre, hvor min papbror og familie også var der)

Men ja, vi.... altså Malucca og jeg taler også rigtig meget om det. Og så håber jeg bare hun glemmer det med tiden.

Men helt ærligt, så håber jeg altså ikke hun gør det til en årlig feb. udflugt, nu har hun været på hotel du nord, feb 09- feb-10 og nu feb. 11.

Mange kram til dig og super Carla.

Det ska du altså ikke tænke på. Jeg var også en smule bange for at du syntes jeg var ved at blive en smule belastende. He he Du skal ikke undskylde. Jeg er glad for at høre at I får talt det igennem. Det hjælper altid! Det er da bare godt hun har sprog så hun kan! Og nej det er da en dårlig "tradition"

Anmeld

17. februar 2011

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Det ska du altså ikke tænke på. Jeg var også en smule bange for at du syntes jeg var ved at blive en smule belastende. He he Du skal ikke undskylde. Jeg er glad for at høre at I får talt det igennem. Det hjælper altid! Det er da bare godt hun har sprog så hun kan! Og nej det er da en dårlig "tradition"

Dig belastende..... NEEEEEEEEEEEEEJ!!!!! og heller ikke Carla når hun sender RIGTIG mange (tomme) smsér

Anmeld

17. februar 2011

Ida.

Har slet ikke set denne tråd før nu - det må være dejligt at være hjemme igen...

Jeg ved så lidt om den verden, som du og lutten alt for ofte er i - både hospitaler og ftf har (heldigvis) ikke været inde over vores liv, så det er så svært at forstå det, som du beskriver, I er udsat for ind imellem på sygehusene...det gør mig både gal og trist!

Håber sådan, at I snart slipper for det ræs, at lutten og du får ro på og at I kommer jer ovenpå den hårde, hårde omgang!

Anmeld

17. februar 2011

Barbamama

Rose <3 skriver:

Dig belastende..... NEEEEEEEEEEEEEJ!!!!! og heller ikke Carla når hun sender RIGTIG mange (tomme) smsér

eeeeej det grimmede jeg mig bare SÅ meget over!!!! I er indlagt og så sender Carla 6 tomme sms'er  Godt du tager det så pænt. Og tak

Anmeld

17. februar 2011

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

eeeeej det grimmede jeg mig bare SÅ meget over!!!! I er indlagt og så sender Carla 6 tomme sms'er  Godt du tager det så pænt. Og tak

Jeg troede faktisk først det var min tlf. der var gået helt i selvsving. For den var jo slukket hele tiden på intensiv, og da jeg så listede ud, og tændte den kom der en hav af smsér. Altså ikke kun fra Carla, og så tænkte jeg, nåh ja måske det er der fordi den har været slukket og sms centraler laver kludder. (lige som når man er i udlandet) og så skriver du, at Carla bare driller mig ;)

Anmeld

17. februar 2011

Klumpe-dumpe

idamaria83 skriver:

Har slet ikke set denne tråd før nu - det må være dejligt at være hjemme igen...

Jeg ved så lidt om den verden, som du og lutten alt for ofte er i - både hospitaler og ftf har (heldigvis) ikke været inde over vores liv, så det er så svært at forstå det, som du beskriver, I er udsat for ind imellem på sygehusene...det gør mig både gal og trist!

Håber sådan, at I snart slipper for det ræs, at lutten og du får ro på og at I kommer jer ovenpå den hårde, hårde omgang!

Det glæder mig du ikke kender til alt det!! :)

Men jeg tror desværre ikke vores tilfælde er indestående med dårlige oplevelser på sygehuset.

Ved Michella havde også, og min kære sy-makkers barnebarn var indlagt på Hjørring i sidste uge, og det er simpelthen grotekst det hun og moderen oplevede deroppe. og jo noget af det er selvf. også pga. de skal sparre,  men der er dælme dytme også nogle af dem der ikke bør arbejde med mennesker/børn!!!

Anmeld

18. februar 2011

Bondepigen

Rose <3 skriver:

Tak søde  Jeg tror "bare" der skal træning til, jeg tror det er hendes motoriske uro der er kommet tilbage.

Lad os håbe, at det hurtigt bliver bedre igen så!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.