Udskrevet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

Lilac

Hvor må det være dejligt for jer endelig at komme hjem, sikke dog en omgang I har været igennem! 

Jeg krydser alt hvad krydses kan for at hun lynhurtigt er ovenpå igen! 

Stort  til jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Bondepigen

Hvor er det dejligt, at I er kommet hjem. Beder til at skønne Malucca ikke har fået varige men af den omgang!

Anmeld

15. februar 2011

TbCp

Dejligt at i kan komme hjem i vante og trygge rammer igen!!!!

Anmeld

15. februar 2011

otlitrom

Glad for at I er kommet hjem igen, Buddy! Håber det er medicinen der har gjort lille-lutten rundtosset. Det kan meget vel være! Vi ville også blive en anelse groggy, hvis vi fik for meget af det stads!

Anmeld

15. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Rose <3 skriver:

Endnu engang tak for alle jeres hilsner

Michella tak for alle dine (og Carlas smsér. Og Pernille endnu engang STOR tak for blomsterne!!

Nåh men Malucca blev udskrevet i dag. Hun er efter omstændighederne okay. Hun er dog stadig meget hæs, lyder faktisk rigtigt sødt, når hun taler.

Om 2 ugers tid skal hun på børneamb. for at få tjekket op på hvordan det går for hende med at gå/balancen. Hun er hel vingeskudt når hun går. De ved ikke om det er pga. hun har ligge ned så længe (13 dage)samt alt det medicin hun har fået eller om hun har fået for lidt ilt og måske har fået varig men´

Det var lige en kort briefing herfra.

Knus til jer alle.

jeg håber det går over igen! i har rigeligt at slås med!!!!!

godt Malutten kan trække vejret igen!!!! har simpelthen tænkt rigtig meget på jer!!!

mange knus

Anmeld

15. februar 2011

anna-jonas

Velkommen hjem, i to dejlige tøser.

Sikke en omgang, i har været igennem.....................nu, må det godt være slut, med al den sygdom.

Mon ikke lige Malutten skal komme til kræfter igen, og så kommer til at holde balancen bedre. 13 dage på langs, kan vist slå selv den mest afbalancerede ud af kurs.

Knus fra Ida og Mette

Anmeld

15. februar 2011

Klumpe-dumpe

anna-jonas skriver:

Velkommen hjem, i to dejlige tøser.

Sikke en omgang, i har været igennem.....................nu, må det godt være slut, med al den sygdom.

Mon ikke lige Malutten skal komme til kræfter igen, og så kommer til at holde balancen bedre. 13 dage på langs, kan vist slå selv den mest afbalancerede ud af kurs.

Knus fra Ida og Mette

Tak søde Mettemus.

Ja puha sikke en omgang. Jeg HADER sygehuse med Malucca!!! (men det ved du jo alt om :(

Jo håber også bare det er lidt træning der skal til, det går fint når hun holder ved noget, men hvis hun vil bukke sig ned uden at holde ved tager hun den lige på snotten.... men altså hendes kære lille bitte ben, er jo blevet endnu mindre (ikke i længden men i omkreds ;)

Men der er sket et eller andet med hende, kan ikke helt sætte fingre på det, men (udover jeg synes hun har fået KÆMPE tænder) så er der et eller der er ændret... ikke negativt.... og så er hun vitterlig blevet mååååårfaaaaaaaars pige. Måske det er fordi han ikke var der, når de skulle gøre noget ved hende????

Jeg læste lige tråde vedr. hvordan det går hos jer. Hvor blev jeg glad, sådan heeelt ind i hjertet at I nu har doktorkvindens ord på at Ida følger helt med i hovedet, selvom jeg aldrig har været tvivl om det, hun er sgu en kvik pige hende Ida-skat!!!

Knus fra mig, der ikke håber hende Malucca tror at hun skal på sygehuset hver år i feb. (var hun jo i 09-10 og 11)

Anmeld

15. februar 2011

anna-jonas

Rose <3 skriver:

Tak søde Mettemus.

Ja puha sikke en omgang. Jeg HADER sygehuse med Malucca!!! (men det ved du jo alt om

Jo håber også bare det er lidt træning der skal til, det går fint når hun holder ved noget, men hvis hun vil bukke sig ned uden at holde ved tager hun den lige på snotten.... men altså hendes kære lille bitte ben, er jo blevet endnu mindre (ikke i længden men i omkreds

Men der er sket et eller andet med hende, kan ikke helt sætte fingre på det, men (udover jeg synes hun har fået KÆMPE tænder) så er der et eller der er ændret... ikke negativt.... og så er hun vitterlig blevet mååååårfaaaaaaaars pige. Måske det er fordi han ikke var der, når de skulle gøre noget ved hende????

Jeg læste lige tråde vedr. hvordan det går hos jer. Hvor blev jeg glad, sådan heeelt ind i hjertet at I nu har doktorkvindens ord på at Ida følger helt med i hovedet, selvom jeg aldrig har været tvivl om det, hun er sgu en kvik pige hende Ida-skat!!!

Knus fra mig, der ikke håber hende Malucca tror at hun skal på sygehuset hver år i feb. (var hun jo i 09-10 og 11)

Hvad er det du føler er ændret??? Har hun ændret væremåde?? Er hun blevet mere stille?? Mild??

Anmeld

15. februar 2011

Klumpe-dumpe

anna-jonas skriver:

Hvad er det du føler er ændret??? Har hun ændret væremåde?? Er hun blevet mere stille?? Mild??

tja kærlig måske og lattermild. (og hendes tale har fået en ordenlig booster)

Hvad tænker du da?

Anmeld

15. februar 2011

anna-jonas

Rose <3 skriver:

tja kærlig måske og lattermild. (og hendes tale har fået en ordenlig booster)

Hvad tænker du da?

Jeg tænker at hun er glad for at være hjemme, og derfor er mere lattermild.........................og det kærlige, er vel for at være tæt på dig...............ikke?? Du ved tryghed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.