anna-jonas skriver:
Velkommen hjem, i to dejlige tøser
.
Sikke en omgang, i har været igennem.....................nu, må det godt være slut, med al den sygdom.
Mon ikke lige Malutten skal komme til kræfter igen, og så kommer til at holde balancen bedre. 13 dage på langs, kan vist slå selv den mest afbalancerede ud af kurs. 
Knus fra Ida og Mette
Tak søde Mettemus.
Ja puha sikke en omgang. Jeg HADER sygehuse med Malucca!!! (men det ved du jo alt om :(
Jo håber også bare det er lidt træning der skal til, det går fint når hun holder ved noget, men hvis hun vil bukke sig ned uden at holde ved tager hun den lige på snotten.... men altså hendes kære lille bitte ben, er jo blevet endnu mindre (ikke i længden men i omkreds ;)
Men der er sket et eller andet med hende, kan ikke helt sætte fingre på det, men (udover jeg synes hun har fået KÆMPE tænder) så er der et eller der er ændret... ikke negativt.... og så er hun vitterlig blevet mååååårfaaaaaaaars pige. Måske det er fordi han ikke var der, når de skulle gøre noget ved hende????
Jeg læste lige tråde vedr. hvordan det går hos jer. Hvor blev jeg glad, sådan heeelt ind i hjertet at I nu har doktorkvindens ord på at Ida følger helt med i hovedet, selvom jeg aldrig har været tvivl om det, hun er sgu en kvik pige hende Ida-skat!!!
Knus fra mig, der ikke håber hende Malucca tror at hun skal på sygehuset hver år i feb. (var hun jo i 09-10 og 11)
Anmeld