Gå i byen, under graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2011

Malene84

SSL skriver:

Hej Malene

Enig

Men lige noget helt totalt andet ikk, bliver afsnittet fra tirsdag genudsendt? Ved du det? Har ikke kunne finde det  Og tænk en gang, at jeg gik glip af det  

Og undskyld at jeg lige spørger om noget totalt andet, og jeg beklager I andre

hahaha er færdig af grin... det er helt okay!!! jamen det er på sputnik nu, og første program bliver genudsendt d. 20 - så vil tro at program 2 kommer ugen efter  det tjekker jeg lige op på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

SSL

MHK skriver:

Behovet er der vel fordi man gerne vil ud og more sig og ikke bare sidde hjemme og kukkelure i 9 måneder 

Det gør sig i hver fald gældende for mig. Jeg har ikke drukket mig fuld og festet til klokken 5 som i gamle dage men jeg har været ude og danse og have det sjovt både til fest, i byen og til koncert, præcis som før jeg blev gravid, blot uden alkohol.

Den eneste forskel der for mig har været på mit liv før og under graviditet/amning, er at jeg ikke drikker alkohol og ryger smøger -Sidstnævnte satser jeg på at jeg ikke starter på igen! Ellers har jeg levet præcis som jeg plejede 

Nu vil jeg lige tilføje her, for mig f.eks - handler det ikke om at jeg føler jeg er mindre social fordi jeg ikke tager i byen Jeg har nu heller ikke de mest gå-i-byen-præget veninder Men, de få der ofte går i byen ser jeg i hverdagen eller andre tidspunkter Så at sidde hjemme og kukkelure er jo heller ikke en følelser jeg får, hvis jeg skulle holde mig fra byen i 9måneder Tværtimod.. Men igen, er det jo som man selv føler, udfra at være social..

Jeg synes ikke selv jeg har et kedeligt liv nu, fordi jeg kun går i byen hver anden-tredje måned

Anmeld

10. februar 2011

SSL

skønneunger skriver:

nu var den heller ikke kun møntet på dig, og jeg mente det nu ikke så hårdt som det måske kunne læses, men mere at man selv bestemmer hvad der er rigtigt og forkert for en selv og hovedsagen er jo at man passer på sig selv og viser ansvarlighed

Ja, jeg tænkte det nok Men det var mere fordi du skrev "du" og ikke have citeret nogen Så tænkte den var til mig, men jeg tog den ikke personligt

Og ja, vi er også enige altså, mht. det er alt efter folks behov

Anmeld

10. februar 2011

Lambi

Malene84 skriver:

Jeg var ikke i byen under min graviditet - havde bare ikke behovet!!! Hvis jeg var taget af sted, var jeg enten blevet smidt ud for at fylde for meget, falde i søvn midt på gulvet eller at kaste op overalt!!!

De veninder jeg skulle se - blev set på en café el. lignende.

Jeg dømmer på ingen måde nogen, men må indrømmer jeg ikke synes graviditet og byen passer sammen!!! Og jeg kan ikke rigtig forklare det.

Mit liv stoppede på INGEN MÅDE under min graviditet... var ude hver dag, men bare i biffen, caféer og andet

kunne ikke være mere enig...

Anmeld

10. februar 2011

SSL

Malene84 skriver:

hahaha er færdig af grin... det er helt okay!!! jamen det er på sputnik nu, og første program bliver genudsendt d. 20 - så vil tro at program 2 kommer ugen efter  det tjekker jeg lige op på

haha, ja - jeg beklager! Total off-topic

Først den 20? Og det er jo kun det første....... ÅH ÅH!! Så må jeg da på Sputnik, og lære dét på fem minutter

Ej, det må jeg se imorgen! Jeg glemte ALT om at optage det i tirsdags! Totally ny yndlingsserie

Anmeld

10. februar 2011

NessaXenia

SSL skriver:

Hej piger

Et spørgsmål udfra debatten "Fyr casterne, DUM" kom folk lidt ind på debatten om at gå i byen under graviditet

Jeg personligt, har altid tænkt at det ville jeg ikke! Jeg er også mest til byens café/bar steder og et enkelt 'diskotek', der er altid sort af mennesker, folk er meget fulde og der må så også ryges indendøre, på det ene af stederne i hvert fald.. Men derfor ville JEG ikke tage i byen med en bebs i maven, fordi - jeg vilke ikke kunne undgå røgen, jeg ville være utrolig bange for at få et ordentligt skub (det er jo ikke unormalt at folk danser ind i én osv), så derfor ville jeg bare personligt vælge det fra

Jeg dømmer altså ikke, at man vælger at gå i byen! For jeg ved, at jeg også selv er en meget forsigtig pige, når det kommer til baby i maven osv

Man kan skrive anonym

God dag, piger

Anmeld

10. februar 2011

132319

SSL skriver:

Nu vil jeg lige tilføje her, for mig f.eks - handler det ikke om at jeg føler jeg er mindre social fordi jeg ikke tager i byen Jeg har nu heller ikke de mest gå-i-byen-præget veninder Men, de få der ofte går i byen ser jeg i hverdagen eller andre tidspunkter Så at sidde hjemme og kukkelure er jo heller ikke en følelser jeg får, hvis jeg skulle holde mig fra byen i 9måneder Tværtimod.. Men igen, er det jo som man selv føler, udfra at være social..

Jeg synes ikke selv jeg har et kedeligt liv nu, fordi jeg kun går i byen hver anden-tredje måned

Det var måske også lidt for sort/hvidt skrevet.

Jeg går heller ikke ret ofte i byen mere men en graviditet har ikke hindret mig i at gøre det 

Anmeld

10. februar 2011

SSL

MHK skriver:

Det var måske også lidt for sort/hvidt skrevet.

Jeg går heller ikke ret ofte i byen mere men en graviditet har ikke hindret mig i at gøre det 

Nej, og dét respektere jeg også Jeg synes hverken det ændre det ene eller det andet

Anmeld

10. februar 2011

B&J

nu går jeg aldrig i byen hvor hvorfor skulle man ikke det hvis man har lyst den lille tager da ikke skade af man danser lidt måske får den sig en lille lur imens livet skal ikke dø bare fordi man er gravid

Anmeld

10. februar 2011

twinny

kitty skriver:

Jeg har stemt andet..

Jeg ser mig selv som gravid - ikke døende. Forstå mig ret! Jeg synes det er fantastisk at være gravid, og jeg sætter stor pris på at jeg får lov at opleve det. Men jeg er stadig mig. Og jeg har stadig et socialt liv og nogle venner jeg har lyst til at se.

Indtil videre har jeg kun været til privatfester, og er smuttet hjem kl 1, da jeg har været møg-træt. Ville lejligheden for en bytur byde sig ville jeg tage med. Jeg kan sagtens have det sjovt på en cola

Jeg har stemt andet, da jeg endnu ikke har været i situationen, hvor jeg har skullet overveje, om jeg ville med eller ej. Men som jeg ser det nu, så kunne jeg sagtens finde på det. Om jeg ville gå ind et sted, hvor det var tilladt at ryge? Nok ikke.. Men jeg ved det ærlig talt ikke. Jeg tror egentlig slet ikke vi har steder her i byen, hvor man må ryge Det er i hvert fald ikke der jeg plejer at komme....

Kan måske lige tilføje at jeg ikke er diskoteks-typen. En pub eller et spillested er meget mere mig!

enig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.