Gå i byen, under graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2011

otlitrom

Leonora skriver:

hold kæft hvor er det godt sagt...jeg ku ik være mere enig....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

Faith

Jeg har sat kryds i den første...

Jeg var i byen en enkelt gang under min graviditet, i uge 19.

Det var på et "diskotek" en fredag aften til noget koncert. Hyggede mig, men følte faktisk det var forkert at jeg var der. Jeg følte mig fuldstændig malplaceret blandt alle de stive mennesker, og jeg tog forholdsvis tidligt hjem.

Kan huske at jeg var vildt bange for at den høje musik på en eller anden måde kunne skade drengene inde i maven

Men jeg synes det er helt ok at man tager i byen når man er gravid, så længe det er uden sprut eller rygning, aktiv som passiv.

Anmeld

10. februar 2011

Carina1977

Nej jeg gik ikke i byen, da jeg var gravid. Hvis jeg havde gjort det, ville jeg havet kastet op ude midt på dansegulvet  

Anmeld

10. februar 2011

Lullaby

Jeg synes ikke en graviditet og bytur hører sammen

Anmeld

10. februar 2011

132319

SSL skriver:

Arh, det er måske også lidt sat på spidsen, sådan som du tolker spørgsmålet med dit svar..

Jeg ser det jo ikke som at pakke sig selv ind i vat, bomuld og flyverdragt, hvis man har interessen respektere og forstår jeg at man tager i byen Men da det heldigvis ikke er min store interesse og min idé med et socialt liv, så genere det mig ikke at lade være ¨

Jeg vil til hver en tid, tage til fødselsdage hos veninder, hvor de drikker og senere tager i byne, jeg ville bare ikke selv tage med

Men jeg respektere at folk vælger og gør det

Jeg synes dog der er større risiko for at få et voldsomt skub på et diskotek fremfor en privatfest/fødselsdag med 10-20 mennesker Og til hver en tid ville jeg tage til størrre familie fester af 60 mennesker, for der kender jeg folk og ved at folk lige tager hensyn hvis man er på et dansegulv, f.eks.

Jeg synes simpelthen at mange gravide er alt for hysteriske i dag.

Jeg har som nævnt i en anden tråd været i bylivet i mange år før jeg fik børn og jeg har aldrig fået hverken flasker eller slag i hovedet! Dét er der lige så stor risiko for når man står i en propfyldt bus eller sågar går på gaden. Ja ikke for at nævne når man er i et supermarked en stresset fredag eftermiddag 

Jeg var til Take That koncert med 10.000 andre da jeg var i 7. måned og det er da om noget et sted hvor der er propfyldt med mennesker og jeg ikke så meget som tøvede med at tage derind. Jeg hoppede og dansede og havde en FEST og havde en sort kjole på der var ret løs i det så ingen lagde mærke til at jeg var gravid  Der var cola i glasset men humøret var højt og jeg ikke så meget som tænkte på at jeg var gravid, den aften.

Jeg ville selv blive bims i hovedet hvis jeg hele tiden skulle gå og være nervøs for at folk puffede til mig osv. 

Anmeld

10. februar 2011

Ciss

Hej

Egentlig var jeg ofte så træt om aftnen, da jeg gik gravid, at det var ikke så aktuelt uanset. Men nu foretrak jeg også som ikke-gravid lidt roligere steder uden røg og ekstrem trængsel, så bortset fra, at jeg holdt mig fra alkohol var det egentlig ikke den store livsstilsændring for mit vedkommende. Jeg var da med nogen venner ud et par gange, men jeg gik forholdsvis tidlig hjem igen. Kroppen kræver ganske meget søvn og hvile, når man går gravid...

Anmeld

10. februar 2011

LR85

Lullaby skriver:

Jeg synes ikke en graviditet og bytur hører sammen

må man tillade a spørge hvorfor de to ting ikke høre sammen??

Hvad høre så sammen i dit liv?

Er bare nysgerrig da det er mig forstående a folk synes det er så forkert a have være på en bytur fx i uge 19 med veninderne, til en fødselsdag, kærestens et-eller-andet..

Selvfølgelig synes jeg, nok som de fleste a en gravid-bytur er ude røg og drinks.

Anmeld

10. februar 2011

Malene84

Jeg var ikke i byen under min graviditet - havde bare ikke behovet!!! Hvis jeg var taget af sted, var jeg enten blevet smidt ud for at fylde for meget, falde i søvn midt på gulvet eller at kaste op overalt!!!

De veninder jeg skulle se - blev set på en café el. lignende.

Jeg dømmer på ingen måde nogen, men må indrømmer jeg ikke synes graviditet og byen passer sammen!!! Og jeg kan ikke rigtig forklare det.

Mit liv stoppede på INGEN MÅDE under min graviditet... var ude hver dag, men bare i biffen, caféer og andet

Anmeld

10. februar 2011

Malene84

louiseandersen85 skriver:

må man tillade a spørge hvorfor de to ting ikke høre sammen??

Hvad høre så sammen i dit liv?

Er bare nysgerrig da det er mig forstående a folk synes det er så forkert a have være på en bytur fx i uge 19 med veninderne, til en fødselsdag, kærestens et-eller-andet..

Selvfølgelig synes jeg, nok som de fleste a en gravid-bytur er ude røg og drinks.

Jeg synes heller ikke de to ting passer sammen, men det kommer nok meget an på hvem man er og hvad man lægger i det at gå i byen!!!

Jeg dømmer på ingen måde... guderne skal vide, at jeg har gjort ting under min graviditet som ville chokere jer!

Men hvorfor er behovet der, når man er gravid? Måske var mit der ikke, fordi jeg var mega STOR og ville fylde hele gulvet

Anmeld

10. februar 2011

skønneunger

MHK skriver:

Jeg synes simpelthen at mange gravide er alt for hysteriske i dag.

Jeg har som nævnt i en anden tråd været i bylivet i mange år før jeg fik børn og jeg har aldrig fået hverken flasker eller slag i hovedet! Dét er der lige så stor risiko for når man står i en propfyldt bus eller sågar går på gaden. Ja ikke for at nævne når man er i et supermarked en stresset fredag eftermiddag 

Jeg var til Take That koncert med 10.000 andre da jeg var i 7. måned og det er da om noget et sted hvor der er propfyldt med mennesker og jeg ikke så meget som tøvede med at tage derind. Jeg hoppede og dansede og havde en FEST og havde en sort kjole på der var ret løs i det så ingen lagde mærke til at jeg var gravid  Der var cola i glasset men humøret var højt og jeg ikke så meget som tænkte på at jeg var gravid, den aften.

Jeg ville selv blive bims i hovedet hvis jeg hele tiden skulle gå og være nervøs for at folk puffede til mig osv. 

det jeg har markeret syntes jeg er så rigtigt selvfølgelig skal man passe på men syntes godt nok der er nogen der er lidt for "hellige"

jeg har ikke selv været på discotek men har været til privat fest koncert osv. uden druk og jo der var røg men røg dog ikke selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.