Gå i byen, under graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Vil/har du gået i byen under graviditet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.227 visninger
59 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. februar 2011

SSL

Hej piger

Et spørgsmål udfra debatten "Fyr casterne, DUM" kom folk lidt ind på debatten om at gå i byen under graviditet

Jeg personligt, har altid tænkt at det ville jeg ikke! Jeg er også mest til byens café/bar steder og et enkelt 'diskotek', der er altid sort af mennesker, folk er meget fulde og der må så også ryges indendøre, på det ene af stederne i hvert fald.. Men derfor ville JEG ikke tage i byen med en bebs i maven, fordi - jeg vilke ikke kunne undgå røgen, jeg ville være utrolig bange for at få et ordentligt skub (det er jo ikke unormalt at folk danser ind i én osv), så derfor ville jeg bare personligt vælge det fra

Jeg dømmer altså ikke, at man vælger at gå i byen! For jeg ved, at jeg også selv er en meget forsigtig pige, når det kommer til baby i maven osv

Man kan skrive anonym

God dag, piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

otlitrom

Jeg har stemt andet..

Jeg ser mig selv som gravid - ikke døende. Forstå mig ret! Jeg synes det er fantastisk at være gravid, og jeg sætter stor pris på at jeg får lov at opleve det. Men jeg er stadig mig. Og jeg har stadig et socialt liv og nogle venner jeg har lyst til at se.

Indtil videre har jeg kun været til privatfester, og er smuttet hjem kl 1, da jeg har været møg-træt. Ville lejligheden for en bytur byde sig ville jeg tage med. Jeg kan sagtens have det sjovt på en cola

Jeg har stemt andet, da jeg endnu ikke har været i situationen, hvor jeg har skullet overveje, om jeg ville med eller ej. Men som jeg ser det nu, så kunne jeg sagtens finde på det. Om jeg ville gå ind et sted, hvor det var tilladt at ryge? Nok ikke.. Men jeg ved det ærlig talt ikke. Jeg tror egentlig slet ikke vi har steder her i byen, hvor man må ryge Det er i hvert fald ikke der jeg plejer at komme....

Kan måske lige tilføje at jeg ikke er diskoteks-typen. En pub eller et spillested er meget mere mig!

Anmeld

10. februar 2011

Moar2011

Altså jeg har været med en enkel gang, på sådan et stille og rolig sted..

Men nej jeg går ikke som sådan i byen faktisk, det sir mig ikke rigtig noget ..

Anmeld

10. februar 2011

Moar2011

kitty skriver:

Jeg har stemt andet..

Jeg ser mig selv som gravid - ikke døende. Forstå mig ret! Jeg synes det er fantastisk at være gravid, og jeg sætter stor pris på at jeg får lov at opleve det. Men jeg er stadig mig. Og jeg har stadig et socialt liv og nogle venner jeg har lyst til at se.

Indtil videre har jeg kun været til privatfester, og er smuttet hjem kl 1, da jeg har været møg-træt. Ville lejligheden for en bytur byde sig ville jeg tage med. Jeg kan sagtens have det sjovt på en cola

Jeg har stemt andet, da jeg endnu ikke har været i situationen, hvor jeg har skullet overveje, om jeg ville med eller ej. Men som jeg ser det nu, så kunne jeg sagtens finde på det. Om jeg ville gå ind et sted, hvor det var tilladt at ryge? Nok ikke.. Men jeg ved det ærlig talt ikke. Jeg tror egentlig slet ikke vi har steder her i byen, hvor man må ryge Det er i hvert fald ikke der jeg plejer at komme....

har det på samme måde

Anmeld

10. februar 2011

Maja_4000

Jeg var ikke i byen , mens jeg var gravid .. Gik heller ikke i byen inden jeg blev gravid 
Men hvis en veninde havde fødselsdag eller sådan noget , ville jeg da tage med og fejre hende - Dog uden sprut og røg 

Anmeld

10. februar 2011

132319

Ja sgu! 

Som nævnt i den anden tråd, så går mit liv ikke i så fordi jeg er gravid  

Jeg passer præcis lige så godt på mit ufødte barn som folk der ikke går i byen.

Der er risisi ved alle ting og jeg agter ikke at pakke mig selv og min gravide mave ind i vat.

Hvis man skulle være så påpasselig, skulle man spærre sig inde i et isoleret rum i 9 måneder og ikke omgåes andre mennesker.

Anmeld

10. februar 2011

otlitrom

MHK skriver:

Ja sgu! 

Der er risisi ved alle ting og jeg agter ikke at pakke mig selv og min gravide mave ind i vat.

Hvis man skulle være så påpasselig, skulle man spærre sig inde i et isoleret rum i 9 måneder og ikke omgåes andre mennesker.

Nøøøj, hvor ville jeg kede mig!!

Jeg har 100% respekt for at andre vælger anderledes, men jeg ville simpelthen dø, hvis jeg skulle sidde hjemme i 9 stive måneder..

Anmeld

10. februar 2011

SussieThyssen

SSL skriver:

Hej piger

Et spørgsmål udfra debatten "Fyr casterne, DUM" kom folk lidt ind på debatten om at gå i byen under graviditet

Jeg personligt, har altid tænkt at det ville jeg ikke! Jeg er også mest til byens café/bar steder og et enkelt 'diskotek', der er altid sort af mennesker, folk er meget fulde og der må så også ryges indendøre, på det ene af stederne i hvert fald.. Men derfor ville JEG ikke tage i byen med en bebs i maven, fordi - jeg vilke ikke kunne undgå røgen, jeg ville være utrolig bange for at få et ordentligt skub (det er jo ikke unormalt at folk danser ind i én osv), så derfor ville jeg bare personligt vælge det fra

Jeg dømmer altså ikke, at man vælger at gå i byen! For jeg ved, at jeg også selv er en meget forsigtig pige, når det kommer til baby i maven osv

Man kan skrive anonym

God dag, piger

Nu tager jeg ikke tingene så højtideligt, og jeg går ikke op i røg.
Jeg har aldrig selv hverken røget eller drukket, når jeg var gravid, men jeg er fløjtende ligeglad med om andre gør det.
Det må de helt selv om.
Også jeg har gået i byen som gravid, og haft det fint med det.
Så hvorfor skulle man ikke det.
Man er jo ikke syg, bare fordi man er gravid.

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. februar 2011

SSL

MHK skriver:

Ja sgu! 

Arh, det er måske også lidt sat på spidsen, sådan som du tolker spørgsmålet med dit svar..

Jeg ser det jo ikke som at pakke sig selv ind i vat, bomuld og flyverdragt, hvis man har interessen respektere og forstår jeg at man tager i byen Men da det heldigvis ikke er min store interesse og min idé med et socialt liv, så genere det mig ikke at lade være ¨

Jeg vil til hver en tid, tage til fødselsdage hos veninder, hvor de drikker og senere tager i byne, jeg ville bare ikke selv tage med

Men jeg respektere at folk vælger og gør det

Jeg synes dog der er større risiko for at få et voldsomt skub på et diskotek fremfor en privatfest/fødselsdag med 10-20 mennesker Og til hver en tid ville jeg tage til størrre familie fester af 60 mennesker, for der kender jeg folk og ved at folk lige tager hensyn hvis man er på et dansegulv, f.eks.

Anmeld

10. februar 2011

SSL

SussieThyssen skriver:

Nu tager jeg ikke tingene så højtideligt, og jeg går ikke op i røg.
Jeg har aldrig selv hverken røget eller drukket, når jeg var gravid, men jeg er fløjtende ligeglad med om andre gør det.
Det må de helt selv om.
Også jeg har gået i byen som gravid, og haft det fint med det.
Så hvorfor skulle man ikke det.
Man er jo ikke syg, bare fordi man er gravid.

Kærligst
Sussie

Det er jo heller ikke fordi jeg mener man er syg, selvom man er gravid

Jeg skal da stadig over og løbe rundt på boldbanen med mine hunde, selvom jeg er gravid Det gør jeg jo ikke hvis jeg har influ.. Og så mit ovenstående indlæg til en anden, ville jeg også selv tage til privat fødesldag/fest af 10 -20 mennesker, eller en stor familie føds med måske 60 mennesker, og tage en dans, da folk ved man er gravid og derfor har sine forbehold for én

Kan du følge mig?

Jeg ville bare være bange, og jeg ville bebrejde mig selv, hvis jeg fik et skub/albue, tilfældigvis - via et diskotek

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.