MHK skriver:
Ja sgu! 
Som nævnt i den anden tråd, så går mit liv ikke i så fordi jeg er gravid
Jeg passer præcis lige så godt på mit ufødte barn som folk der ikke går i byen.
Der er risisi ved alle ting og jeg agter ikke at pakke mig selv og min gravide mave ind i vat.
Hvis man skulle være så påpasselig, skulle man spærre sig inde i et isoleret rum i 9 måneder og ikke omgåes andre mennesker.
Arh, det er måske også lidt sat på spidsen, sådan som du tolker spørgsmålet med dit svar..
Jeg ser det jo ikke som at pakke sig selv ind i vat, bomuld og flyverdragt, hvis man har interessen respektere og forstår jeg at man tager i byen
Men da det heldigvis ikke er min store interesse og min idé med et socialt liv, så genere det mig ikke at lade være
¨
Jeg vil til hver en tid, tage til fødselsdage hos veninder, hvor de drikker og senere tager i byne, jeg ville bare ikke selv tage med 
Men jeg respektere at folk vælger og gør det 
Jeg synes dog der er større risiko for at få et voldsomt skub på et diskotek fremfor en privatfest/fødselsdag med 10-20 mennesker
Og til hver en tid ville jeg tage til størrre familie fester af 60 mennesker, for der kender jeg folk og ved at folk lige tager hensyn hvis man er på et dansegulv, f.eks. 
Anmeld