Gå i byen, under graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2011

SSL

kitty skriver:

Nøøøj, hvor ville jeg kede mig!!

Jeg har 100% respekt for at andre vælger anderledes, men jeg ville simpelthen dø, hvis jeg skulle sidde hjemme i 9 stive måneder..

Det har intet af gøre med, fra min side - at der skulle siddes hjemme i 9 måneder, tværtimod.. Bare bytur generelt altså

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

Mka

Jeg har kun været i byen et par gange imens jeg er gravid. Da man ikke kunne se jeg var gravid, gav  jeg den gas uden at drikke selvfølgelig Sidst var til julrfrokosten i nov, og der kiggede folk meget på en.  Bryder mig ikke om at skulle i byen højgravid..

39+3

Anmeld

10. februar 2011

otlitrom

SSL skriver:

Det har intet af gøre med, fra min side - at der skulle siddes hjemme i 9 måneder, tværtimod.. Bare bytur generelt altså

I know Jeg bare selv lige ramt af den der "ni mdr herhjemme-panik"

Vi gør alle de vi fnder bedst for os selv og vores ufødte børn..

Anmeld

10. februar 2011

Dorthe1986

Jeg har stemt at jeg ikke går i byen under graviditet Men nu går jeg sådan set aldrig i byen på den måde... Det siger mig ikke en fis Så der er ikke den store forskel på før og efter jeg er blevet gravid.. Jeg vil meget hellere spise en middag og en tur i biffen

Anmeld

10. februar 2011

SussieThyssen

SSL skriver:

Det er jo heller ikke fordi jeg mener man er syg, selvom man er gravid

Jeg skal da stadig over og løbe rundt på boldbanen med mine hunde, selvom jeg er gravid Det gør jeg jo ikke hvis jeg har influ.. Og så mit ovenstående indlæg til en anden, ville jeg også selv tage til privat fødesldag/fest af 10 -20 mennesker, eller en stor familie føds med måske 60 mennesker, og tage en dans, da folk ved man er gravid og derfor har sine forbehold for én

Kan du følge mig?

Jeg ville bare være bange, og jeg ville bebrejde mig selv, hvis jeg fik et skub/albue, tilfældigvis - via et diskotek

Nu kan de mavser faktisk holde til rigtigt meget, langt mere end man skulle tro.
Da jeg ventede Charlotte, fik jeg en bildørs armlæn lige ind i siden af maven (8 uger før termin) pga en trafikulykke og hjørnet fra en spisestuetol (4 uger før termin)
Og da jeg ventede Rebecka fik jeg en foldbold lige bang ind i maven (6 mdr henne) da jeg så en fodboldkamp.
Så det ville ikke afholde mig fra at gå på diskotek.

At jeg så aldrig har hørt til dem, der i sig selv har rendt meget i byen, er noget andet, men hvis jeg havde lyst til en bytur, så ville jeg ikke være bekymret over det.

Anmeld

10. februar 2011

Mi

Jeg ser intet galt i at gå en tur i byen i ny og næ, hvis man bare ikke ryger eller drikker. Det tager babyen da ikke skade af, overhovedet. At man ikke har lyst er jo noget helt andet. Jeg ville nok også rynke brynene lidt, hvis jeg så den samme pige i byen hver lørdag under hendes graviditet, for det signalere til mig, at man ikke er klar til at blive hjemme når baby kommer ud. Men hvis i gravide har brug for en bytur med veninderne, så afsted med jer. I er jo hverken syge eller døende, så længe man ikke maser den gravide mave ind i store tumulte menneskemasser, så go for it!

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

10. februar 2011

Frk.S

Jeg har ikke stået i situationen hvor jeg skulle vælge det.

Jeg ville nok heller ikke som sådan opsøge en bytur, men hvis jeg fx var til en fest, hvor folk gerne ville i byen, ville jeg da sikkert tage med.

Jeg ville selvfølgelig ikke drikke og jeg ville holde mig til et sted hvor man ikke må ryge, og gerne lidt mere roligt end diskotek. Dette ville jeg dog også foretrække, hvis jeg ikke var gravid.

Anmeld

10. februar 2011

Leonora

kitty skriver:

Jeg har stemt andet..

Jeg ser mig selv som gravid - ikke døende. Forstå mig ret! Jeg synes det er fantastisk at være gravid, og jeg sætter stor pris på at jeg får lov at opleve det. Men jeg er stadig mig. Og jeg har stadig et socialt liv og nogle venner jeg har lyst til at se.

Indtil videre har jeg kun været til privatfester, og er smuttet hjem kl 1, da jeg har været møg-træt. Ville lejligheden for en bytur byde sig ville jeg tage med. Jeg kan sagtens have det sjovt på en cola

Jeg har stemt andet, da jeg endnu ikke har været i situationen, hvor jeg har skullet overveje, om jeg ville med eller ej. Men som jeg ser det nu, så kunne jeg sagtens finde på det. Om jeg ville gå ind et sted, hvor det var tilladt at ryge? Nok ikke.. Men jeg ved det ærlig talt ikke. Jeg tror egentlig slet ikke vi har steder her i byen, hvor man må ryge Det er i hvert fald ikke der jeg plejer at komme....

Kan måske lige tilføje at jeg ikke er diskoteks-typen. En pub eller et spillested er meget mere mig!

hold kæft hvor er det godt sagt...jeg ku ik være mere enig....

Anmeld

10. februar 2011

Leonora

kitty skriver:

Jeg har stemt andet..

Jeg ser mig selv som gravid - ikke døende. Forstå mig ret! Jeg synes det er fantastisk at være gravid, og jeg sætter stor pris på at jeg får lov at opleve det. Men jeg er stadig mig. Og jeg har stadig et socialt liv og nogle venner jeg har lyst til at se.

Indtil videre har jeg kun været til privatfester, og er smuttet hjem kl 1, da jeg har været møg-træt. Ville lejligheden for en bytur byde sig ville jeg tage med. Jeg kan sagtens have det sjovt på en cola

Jeg har stemt andet, da jeg endnu ikke har været i situationen, hvor jeg har skullet overveje, om jeg ville med eller ej. Men som jeg ser det nu, så kunne jeg sagtens finde på det. Om jeg ville gå ind et sted, hvor det var tilladt at ryge? Nok ikke.. Men jeg ved det ærlig talt ikke. Jeg tror egentlig slet ikke vi har steder her i byen, hvor man må ryge Det er i hvert fald ikke der jeg plejer at komme....

Kan måske lige tilføje at jeg ikke er diskoteks-typen. En pub eller et spillested er meget mere mig!

hold kæft hvor er det godt sagt...jeg ku ik være mere enig....

Anmeld

10. februar 2011

Majeha

Jeg var bl.a. med veninderne i byen, da jeg var omkring uge 30. De drak og var som de plejede, og stemningen smittede af på mig, så behøvede ikke alkohol, for at få den "rus". I byen sagde jeg til bartendere, at jeg skulle have en fancy drink, bare UDEN alkohol. Han lavede en stor fin azurblå en, med paraply, sugerør og ananas på siden. Jeg gav det samme, som for en cola, og den var bare super "funky", hehe.  

Ser ikke noget problem i at gå i byen, selvom man er gravid. Ville bare ikke vælge super crowdede steder, eller vilde koncerter i frygt for at få evt. slag i maven.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.