hvad gør jeg s:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

VIPpigen

Jeg blev indlagt i oktober gravid i uge 32+. Og der var min kæreste i byen, jeg ringede sent aften og sagde han skulle komme hjem fordi jeg blødte. Han kunne ikke køre, så måtte have fat i min mor som kørte, og håbede kæresten kom hjem inden hun kom. Jeg havde en ja pænt sagt ret fuld mand med på fødegangen, og var virkelig ikke særlig fedt. Han blev dog ret ædru da lægen valgte at indlægge mig for så fandt han ud af det ikke bare var for sjov.

Da jeg kom hjem fik han at vide han gerne måtte tage i byen, men HELE TIDEN skulle holde sig ædru nok til at kunne køre fordi der var risiko for jeg ville føde for tidligt. Han måtte altså godt tage ud når juleøllen kom, bare han kunne køre bil hvis jeg skulle afsted. Jeg fødte dagen FØR juleøllen kom, og han har siden jeg var indlagt i oktober sagt at han sagtens kunne forstå at han ikke måtte drikke sig fuld. Alvoren gik op for ham da jeg blev indlagt, og jeg skruede bissen lidt på, for jeg kan sq ikke køre bil med veer... Så sig til ham at fordi der er risiko for at du kan føde hvornår det skal være, skal han bare være ædru nok til at kunne køre en bil (Hvordan i ellers køre forholdet er ikke min sag, men forstår godt han skal holde sig ædru hvertfald til at køre bil)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Min kæreste skal til fødslsdag 14dage før min termin og det er egentlig ok, gider bare ikke have en fuld mand med på fødegangen.. hvordan griber jeg lige det an?

je nægter ham at tage i byen, jeg vil ganske enkelt ikke have det gravid eller ej..

Vil da sige, at han vel kan være så ansvarsbevidst, at han ikke drikker sig fuld og at han ellers holder sig i kontakt med dig, så han kan få at vide, hvis der er optræk til noget.
Så voksen må han vel være...ellers så er det da godt nok noget af en baby du har fundet dig der.
Men han er vel en voksen mand skulle man mene og ikke et barn, så du kan da heller ikke behandle ham som et sådant og forbyde ham, at tage i byen og til fødselsdag.
Somme tider forstår jeg ikke rigtigt hvorfor folk opfører sig som de gør eller behandler hinanden som de gør.
Så et lille hip til jer begge herfra, skrevet i al kærlighed
Vær søde ved hinanden og behandel hinanden med ansvar og respekt, så behøver man slet ikke have den slags problemer.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. februar 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Har det ret svært med at lade ham være i byen, stoler ikke på ham.

har sagt de ville gøre en del hvis han kunne sende en sms i ny og næ men det sker ikke

Du stoler ikke på din mand?

Du nægter ham at gå i byen?

Han må ikke drikke alkohol, fordi du har haft en alkoholiseret far?

Du er besiddende og jaloux?

Han skal indrapportere med jævne mellemrum til dig via SMS?

Jeg ved ikke, om du nogensinde har haft velbegrundet grund til at mistro ham, men jeg ville overhovedet ikke blive overrasket, hvis han en dag vælger at hoppe på en sød pige, der kan finde ud af at behandle ham ordenligt og lade ham have et liv uden overvågning - beklager, men det her er bare ikke holdbart, du beder selv om det med din opførsel. Jeg ville godt nok blive træt af det ret hurtigt.

Hvis du ikke stoler på ham - hvorfor skal I så have barn sammen?

Anmeld

8. februar 2011

Aves.

Nu bliver ved og ved og ved og ved at fortælle ham hvor træls det er han skal afsted inden han skal afsted, skriver sms konstant til ham når han er kørt, ringer til ham og kører evt ud forbi der hvor han er til fest..så er hans aften smadret og han gider sikkert ikek drikke, kommer sur hjem og du fik din vilje...på den lange bane tror jeg dog ikke helt på den løsning.

Held og lykke..

Anmeld

8. februar 2011

Fru Nielsen

Rockertand skriver:

Du stoler ikke på din mand?

Du nægter ham at gå i byen?

Han må ikke drikke alkohol, fordi du har haft en alkoholiseret far?

Du er besiddende og jaloux?

Han skal indrapportere med jævne mellemrum til dig via SMS?

Jeg ved ikke, om du nogensinde har haft velbegrundet grund til at mistro ham, men jeg ville overhovedet ikke blive overrasket, hvis han en dag vælger at hoppe på en sød pige, der kan finde ud af at behandle ham ordenligt og lade ham have et liv uden overvågning - beklager, men det her er bare ikke holdbart, du beder selv om det med din opførsel. Jeg ville godt nok blive træt af det ret hurtigt.

Hvis du ikke stoler på ham - hvorfor skal I så have barn sammen?

Tror godt jeg forstår hvad du mener...

Nu er jeg selv meget jaloux, og arbejder meget med det SAMMEN med min mand, for at få det beder....

Og det du lige har skrevet der, det gør ondt helt ind i hjertet at læse... Det er ikke iorden! Kunne være pakket beder ind....

Anmeld

8. februar 2011

Rockertand

Fru Nielsen skriver:

Tror godt jeg forstår hvad du mener...

Nu er jeg selv meget jaloux, og arbejder meget med det SAMMEN med min mand, for at få det beder....

Og det du lige har skrevet der, det gør ondt helt ind i hjertet at læse... Det er ikke iorden! Kunne være pakket beder ind....

Tak for feed-back, beklager at jeg kom til at træde på dine følelser, jeg skal tænke over det.

Anmeld

8. februar 2011

Fru Nielsen

Rockertand skriver:

Tak for feed-back, beklager at jeg kom til at træde på dine følelser, jeg skal tænke over det.

Var ikke mine følelser.... Var nærmere ts! Fordi jeg lige præcis ved hvordan hun har det...

Når man er jaloux er ens største frygt jo lige præcis at ens mand finder en anden og beder end en selv... Så er høre andre sige som du gør, gør meget meget ondt...

Tror ikke hun er swom hun er fordi hun gerne vil. Men fordi der et eller andet sted er et problem. Og det skal de arbejde med!!

Er smadder svært at forklare overfor folk som ikke selv har prøvet at have jalousi som et problem.... Men håber jeg har fået forklaret bare en lile bitte smule så det er til at forstå... hehe

Anmeld

8. februar 2011

Mauser.

Baby-støv skriver:

undskyld mig, men så er der da ikk så meget du kan gør? Du forbyder ham at tage i byen og i kan ikke snakke om tingene.. så kan jeg ikk se der er noget a gøre....

beklager

Shiiit .. hvad er der her for et indlæg ?? Ja undskyld mig, men hvem nægter frihed til den man elsker ?? 

Sorry men det har jeg bare hverken respekt eller forståelse for !

Held og lykke .. 

Anmeld

8. februar 2011

SD21

Fru Nielsen skriver:

Var ikke mine følelser.... Var nærmere ts! Fordi jeg lige præcis ved hvordan hun har det...

Når man er jaloux er ens største frygt jo lige præcis at ens mand finder en anden og beder end en selv... Så er høre andre sige som du gør, gør meget meget ondt...

Tror ikke hun er swom hun er fordi hun gerne vil. Men fordi der et eller andet sted er et problem. Og det skal de arbejde med!!

Er smadder svært at forklare overfor folk som ikke selv har prøvet at have jalousi som et problem.... Men håber jeg har fået forklaret bare en lile bitte smule så det er til at forstå... hehe

Du har helt ret i at det kan være svært at styre sin jalousi! For mig er det også et problem. Men, man må jo altså også gerne selv gøre noget for at det bliver bedre ! Og det virker ikke som om hun rent faktisk selv ønsker at blive bedre til det !

Anmeld

8. februar 2011

Fru Nielsen

SD21 skriver:

Du har helt ret i at det kan være svært at styre sin jalousi! For mig er det også et problem. Men, man må jo altså også gerne selv gøre noget for at det bliver bedre ! Og det virker ikke som om hun rent faktisk selv ønsker at blive bedre til det !

Nej gør det ikke... Men det kan dælme også være svært at overskride den grænse og pludselig skulle sige OK for noget man i virkeligheden har det rigtig skidt med.... Men der er det de begge må give sig lidt, og simpelthen få snakket om det uden at fare i hovedet på hinaden....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.