hvad gør jeg s:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

Frk.S

Jamen så må du jo nægte ham det også.

Personligt går jeg ikke ind for at man nægter hinanden ting som fx at tage i byen. Men hvis han har accepteret at du forbyder ham at tage i byen, så accepterer han måske også at du forbyder ham at drikke 14 dage før termin!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Jeg tænker at I må sætte Jer ned og tale om det... Stille og roligt, bare forklare ham, hvad det betyder for dig, og hvad du ønsker.. Om han vil gøre det for dig?

Vi har meget svært ved lige at tale om det emne, han ryger hurtig op i det rødefelt fordi jeg på stedet sige fuldstændig nej, det kan der ikke være tale om..

Anmeld

8. februar 2011

twinny

Anonym skriver:

Vi har meget svært ved lige at tale om det emne, han ryger hurtig op i det rødefelt fordi jeg på stedet sige fuldstændig nej, det kan der ikke være tale om..

undskyld mig, men så er der da ikk så meget du kan gør? Du forbyder ham at tage i byen og i kan ikke snakke om tingene.. så kan jeg ikk se der er noget a gøre....

beklager

Anmeld

8. februar 2011

Fru Nielsen

Hejsa

Jamen jamen, syntes det er okay at du ikke mener han skal drikke sig fuld og også være til at få fat på... Og har han bare en smule mellem ørene, såå ved han vel også at sådan skal det være så tæt på termin...

Anmeld

8. februar 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

undskyld mig, men så er der da ikk så meget du kan gør? Du forbyder ham at tage i byen og i kan ikke snakke om tingene.. så kan jeg ikk se der er noget a gøre....

beklager

Jeg har fået afvide jeg føder før og det er rimlig sikkert, har vært en del indlagt. Han må godt drikke til fødselsdagen men så kan han jo ikke køre bil.

Anmeld

8. februar 2011

otlitrom

Anonym skriver:

Jeg har også en kæreste der har nemt ved at komme i det røde fel, især når det handler om byture og lignende.

Jeg plejer at starte med noget ala "jeg synes der er noget vi skal tale om. Jeg siger det ikke for at gøre dig sur, eller for at bestemme hvad du skal/ikke skal, men der er bare nogle ting der gør, at jeg tænker sådan her omkring det"...

Jeg er ikke typen der siger nej til ham, men nogle gange beder jeg ham drikke mindre, simpelthen fordi jeg ikke gider høre på hans ævl, når han kommer hjem, eller se på hans tømmermands-fjæs dagen efter.

Han skal have lov til at komme ud, for det vil jeg også engang i mellem med veninderne.

Hvad er grundet til du siger fuldstændigt nej, om man må spørge?

Anmeld

8. februar 2011

Anonym trådstarter

Fru Nielsen skriver:

Hejsa

Jamen jamen, syntes det er okay at du ikke mener han skal drikke sig fuld og også være til at få fat på... Og har han bare en smule mellem ørene, såå ved han vel også at sådan skal det være så tæt på termin...

Ja, han skal jo kunne køre bilen. Det falder ikke så godt ind lige der

Anmeld

8. februar 2011

twinny

Anonym skriver:

Jeg har fået afvide jeg føder før og det er rimlig sikkert, har vært en del indlagt. Han må godt drikke til fødselsdagen men så kan han jo ikke køre bil.

Så du må jo bare sige det sådan til ham.. og det må da være lige meget om han bliver sur...

Anmeld

8. februar 2011

bubba

Hvordan griber du det an..

Du lader ham tage i byen selvfølgelig.. Et forhold er som en sommerfugl. Holder man den for stramt, så dør den og hvis man holder den for løst flyver den væk. Han skrider sku da hvis han ikke får lov til at være sig selv og i sær, når der kommer børn ind i forholdet. Har du aldrig brug for at være dig selv.? Hvad ville du sige til at nogen lagde sådan låg på dig?

Du kan jo som sagt sige til ham at det vil betyde meget for dig, hvis han ikke drak, da du jo kan gå i fødsel og derfor har brug for ham ved din side

Gav det dig svar?

Anmeld

8. februar 2011

Fru Nielsen

Anonym skriver:

Ja, han skal jo kunne køre bilen. Det falder ikke så godt ind lige der

Jeg vil give dig det råd at jeg syntes du skal sige til ham... Skat, det er okay du tager i byen, men jeg vil ikke have du skal drikke mere end du skulle kunne køre hvis det bliver nødvendig... Du må give lidt, og ham give lidt også mødes på midten...

Bevis at du er villig til at give dig og stole på ham... Noget for noget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.