hvad gør jeg s:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.006 visninger
47 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

Anonym trådstarter

Min kæreste skal til fødslsdag 14dage før min termin og det er egentlig ok, gider bare ikke have en fuld mand med på fødegangen.. hvordan griber jeg lige det an?

je nægter ham at tage i byen, jeg vil ganske enkelt ikke have det gravid eller ej..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

helora

Altså jeg kunne ikke drømme om at nægte min mand at tage i byen 14 dage før termin. Kan forstå din begrundelse, hvis det var på selve terminsdagen. Så ingen gode råd andet end jeg da synes han skulle have lov til at tage et smut i byen, nok sidste gang i lang tid.

Anmeld

8. februar 2011

twinny

helora skriver:

Altså jeg kunne ikke drømme om at nægte min mand at tage i byen 14 dage før termin. Kan forstå din begrundelse, hvis det var på selve terminsdagen. Så ingen gode råd andet end jeg da synes han skulle have lov til at tage et smut i byen, nok sidste gang i lang tid.

enige.... Det havde været noget andet hvis det var samme dag som termin.

Men jeg synes han skal have lov til at tage afsted...

Anmeld

8. februar 2011

otlitrom

helora skriver:

Også lidt min tanke..

Du kan evt. forklare ham, at du vil sætte pris på at han ikke drikker sig vissen og er til at få fat i, i tilfældet af at du går i fødsel. Men derudover ønsker ham en god aften med vennerne..

Anmeld

8. februar 2011

Anonym trådstarter

helora skriver:

det var ikke det mit spørgsmål gik ud på..

som skrevet^^ vil jeg ikke have ogen bytur ligemeget hvad..

Anmeld

8. februar 2011

helora

Anonym skriver:

det var ikke det mit spørgsmål gik ud på..

som skrevet^^ vil jeg ikke have ogen bytur ligemeget hvad..

Ok, men hvad går dit spørgsmål så egentlig ud på?

Anmeld

8. februar 2011

Anonym trådstarter

helora skriver:

Ok, men hvad går dit spørgsmål så egentlig ud på?

hvordan jeg lige griber det an, ang. at han nok ikke lige skal drikke..

Anmeld

8. februar 2011

otlitrom

Anonym skriver:

Jeg tænker at I må sætte Jer ned og tale om det... Stille og roligt, bare forklare ham, hvad det betyder for dig, og hvad du ønsker.. Om han vil gøre det for dig?

Anmeld

8. februar 2011

Anonym trådstarter

Nu slår jeglige fast en gang for alle at jeg IKKE vil have han går i byen om jeg så er gravid eller ej..

Grundet at der er nogle ting jeg ikke er tryk ved...

Anmeld

8. februar 2011

helora

Anonym skriver:

Så skulle jeg nok bare have ladet være med at svare på tråden, for har ikke nogen forslag til dig, da jeg synes det vil være en dårlig idé.

Men held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.