Tak søde Carina, for din omtanke

Jeg har det ok, er ved at være ovenpå igen efter en hård uge med gener fra ægudtagningen.
Nu ruger jeg på 1 guldæg og har lige fået lagt 1 i fryseren. Så dejligt!
Havde håbet der generelt var flere æg, og flere til nedfrysning, men nu blev det sådan. Så må vi håbe at det lykkes med det i maven og det i fryseren når det engang skal bruges

Ud over det, ja manden og jeg jo besluttet at holde en pause - måske helt stoppe med behandling, hvis det ikke lykkes nu.
Vi vil ikke igennem flere behandlinger lige nu, og har bare brug for at leve livet lidt igen - uden behandlingsræs, rejse, nyde hinanden og gøre de ting vi ellers drømmer om.
Det har været et stort valg at tage, da vi jo gerne vil være forældre nu og synes vi har ventet meget meget længe på vores guldklump, men vi trænger til at tænke på noget andet, nu her efter små 2 1/2 års forsøg.
Jeg ved det ikke, men måske har valget været lidt lettere at tage for os, da vi er et af de par som ikke har fået afvide, at det aldrig vil lykkes uden hjælp.
Vi har jo aldrig har fået et svar på, hvorfor vi ikke kan blive gravide. Ingen af os fejler umiddelbart noget, så ind imellem tænker vi, at det måske - selv om det måske lyder lidt blåøjet, kan ske af sig selv alligevel en dag.
Det selv om det så nok vil tage en deeel længere tid end det vil tage når vi er i behandling. Men det er måske bare gisninger, måske er det bare fordi vi ikke har andet valg end en pause fordi vi VIRKELIG trænger til det.
Nu må vi se, måske har vi skiftet mening igen om en måned, hehe.
Det blev en lang smøre