Hvordan går det piger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

AnneH

Kruse90 skriver:

Hejsa

Sad lige og tænkte på alle herinde.
Hvordan går det?
Tanker, ventetid, behandling ja alt indenfor det her

Selv venter vi stadig på blodprøve svar
Ventetiden er så hårdt syntes jeg.

Kram

Jeg venter og venter og venter, på at min mens skal komme. Har ikke haft den siden 1. december. Fik fortaget en kikkertoperation og en udskrabning 23 dec og har endnu ikke blødt siden.

Når jeg gør, så vil vi meld os til endnu en behandling på Skejby. Så venter der endnu en ICSI behandling.

Håber at mens snart kommer, så vi kan komme i gang igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Kruse90

AnneH skriver:

Jeg venter og venter og venter, på at min mens skal komme. Har ikke haft den siden 1. december. Fik fortaget en kikkertoperation og en udskrabning 23 dec og har endnu ikke blødt siden.

Når jeg gør, så vil vi meld os til endnu en behandling på Skejby. Så venter der endnu en ICSI behandling.

Håber at mens snart kommer, så vi kan komme i gang igen.

årrh ventetid

Håber snart den kommer

Jeg har lige haft min mens efter en cyklus på 82 dage Hvad filan sker der, Håber ikke du skal vente lige så længe.

Krydser for jer søde.

Og håber det lykkedes i dette ICSI forsøg

Anmeld

8. februar 2011

Sujan

Putomanen skriver:

Ja, det ville bare være skønt at kunne lave en lille bebs helt naturligt  Vi har selv lige givet slip på den forhåbning, og det er altså lidt svært.

Jeg kan godt forstå din kæreste, at det kan være lidt nemmere at skyde behandlingen, når I har en masse andre ting som sker om hovederne på jer. Min gynækolog sagde også, at vi ikke skulle gå i gang med en masse andre projekter, samtidig med behandling. Men samtidig kan jeg virkelig godt forstå dig! Det er bare et så stort ønske. Og så kan man jo blive ved med at udskyde projektet, fordi der måske hele tiden vil dukke noget op.

Jeg  for, at der er fin passage i dine æggeledere!

Ja det er hårdt når håbet svinder... Føler også bare det er sidste chance.. Ved egentlig ikke hvorfor

Ja der vil nok altid komme noget i vejen.. Er fordi at vi skal rive nogle ydervægge ned.. Og måske skal bo i campingvogn et par måneder.. Og bliver hårdt nok i forvejen. Så måske lidt meget med behandling oveni.. Vil nok bare så gerne i gang, hvis det er det der skal til for at vi får en baby. Også fordi alt er så usikkert lige nu... Ved jo ikke hvilken behandling vi evt. Skal have eller hvad det kommer til at koste... Og det værste: hvad hvis det ikke virker..

Glæder mig bare så meget til at komme til gynækolog så jeg måske kan få nogle svar og føle at vi kommer lidt videre.

Men som sagt må jeg prøve at fokusere på alt det positive. Har fundet et godt job jeg er glad for.. Er tidligt hjemme. Parforholdet er rosenrødt lige nu... Er så smaskforelsket i min dejlige kæreste. Om et halvt års tid er vores hus renoveret. Med bedre isolering, nye vinduer og en stor teressedør og nyt gulv.. Nej hvor det bliver skønt, da det er noget vi har ønsket at komme i gang med de sidste 3 år..

Anmeld

8. februar 2011

Putomanen

Sujan skriver:

Ja det er hårdt når håbet svinder... Føler også bare det er sidste chance.. Ved egentlig ikke hvorfor

Ja der vil nok altid komme noget i vejen.. Er fordi at vi skal rive nogle ydervægge ned.. Og måske skal bo i campingvogn et par måneder.. Og bliver hårdt nok i forvejen. Så måske lidt meget med behandling oveni.. Vil nok bare så gerne i gang, hvis det er det der skal til for at vi får en baby. Også fordi alt er så usikkert lige nu... Ved jo ikke hvilken behandling vi evt. Skal have eller hvad det kommer til at koste... Og det værste: hvad hvis det ikke virker..

Glæder mig bare så meget til at komme til gynækolog så jeg måske kan få nogle svar og føle at vi kommer lidt videre.

Men som sagt må jeg prøve at fokusere på alt det positive. Har fundet et godt job jeg er glad for.. Er tidligt hjemme. Parforholdet er rosenrødt lige nu... Er så smaskforelsket i min dejlige kæreste. Om et halvt års tid er vores hus renoveret. Med bedre isolering, nye vinduer og en stor teressedør og nyt gulv.. Nej hvor det bliver skønt, da det er noget vi har ønsket at komme i gang med de sidste 3 år..

Hold da op, det er også noget af et projekt at gå igang med. Så kan jeg godt se, at det er noget af en udfordring.

Åh, der er så mange tanker, som roder rundt inde i hovedet. Det lyder som om, at vi psykisk er det samme sted. Jeg har også alle de samme tanker som dig! Hvis jeg går i gang, så finder vi jo ud af, om det kan lade sig gøre, og det er et kæmpe slag, hvis det ikke kan. Samtidig kan man ikke vente på, at komme i gang, så det kan lykkes. Og ja, bliver man ruineret af omkostningerne...

Men det er super godt, hvis du kan fokusere på alt det positive i livet! Det tror jeg er virkelig vigtigt

Anmeld

8. februar 2011

Lisbeth1985

Kruse90 skriver:

Hejsa

Sad lige og tænkte på alle herinde.
Hvordan går det?
Tanker, ventetid, behandling ja alt indenfor det her

Selv venter vi stadig på blodprøve svar
Ventetiden er så hårdt syntes jeg.

Kram

Hvor er du bare sød og betænksom

Her går det bedre Vi har lige været igennem en hård periode, da jeg "kun" blev biokemisk gravid efter vores første IVF-forsøg Ved sidste blodprøve var mit hcg-niveau faldet og vi håber, at det er faldet ydeligere i morgen, så vi kan komme videre Vi har heldigvis 3 guldæg i fryseren, så vi kan få et forsøg uden homoner, hvis de overlever optøningen

og  fra Lisbeth, som er træt af at være i behandling, men som ser lyst på fremtiden (som helt sikkert bringer ønskebabyer til os alle)...

Anmeld

8. februar 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Tak søde Carina, for din omtanke

Jeg har det ok, er ved at være ovenpå igen efter en hård uge med gener fra ægudtagningen. 

Nu ruger jeg på 1 guldæg og har lige fået lagt 1 i fryseren. Så dejligt!

Havde håbet der generelt var flere æg, og flere til nedfrysning, men nu blev det sådan. Så må vi håbe at det lykkes med det i maven og det i fryseren når det engang skal bruges

Ud over det, ja manden og jeg jo besluttet at holde en pause - måske helt stoppe med behandling, hvis det ikke lykkes nu.

Vi vil ikke igennem flere behandlinger lige nu, og har bare brug for at leve livet lidt igen - uden behandlingsræs, rejse, nyde hinanden og gøre de ting vi ellers drømmer om.

Det har været et stort valg at tage, da vi jo gerne vil være forældre nu og synes vi har ventet meget meget længe på vores guldklump, men vi trænger til at tænke på noget andet, nu her  efter små 2 1/2 års forsøg. 

Jeg ved det ikke, men måske har valget været lidt lettere at tage for os, da vi er et af de par som ikke har fået afvide, at det aldrig vil lykkes uden hjælp.

Vi har jo aldrig har fået et svar på, hvorfor vi ikke kan blive gravide. Ingen af os fejler umiddelbart noget, så ind imellem tænker vi, at det måske - selv om det måske lyder lidt blåøjet, kan ske af sig selv alligevel en dag.

Det selv om det så nok vil tage en deeel længere tid end det vil tage når vi er i behandling. Men det er måske bare gisninger, måske er det bare fordi vi ikke har andet valg end en pause fordi vi VIRKELIG trænger til det.

Nu må vi se, måske har vi skiftet mening igen om en måned, hehe.

Det blev en lang smøre

Anmeld

9. februar 2011

Kruse90

Lisbeth1985 skriver:

Hvor er du bare sød og betænksom

Her går det bedre Vi har lige været igennem en hård periode, da jeg "kun" blev biokemisk gravid efter vores første IVF-forsøg Ved sidste blodprøve var mit hcg-niveau faldet og vi håber, at det er faldet ydeligere i morgen, så vi kan komme videre Vi har heldigvis 3 guldæg i fryseren, så vi kan få et forsøg uden homoner, hvis de overlever optøningen

og  fra Lisbeth, som er træt af at være i behandling, men som ser lyst på fremtiden (som helt sikkert bringer ønskebabyer til os alle)...

Kæmpe kram til dig

Hold da op ØV at det ikke blev til en graviditet. Men er sikker på det nok lykkedes.
Selvfølgelig tænker jeg på alle jer herinde, vi står jo ikke en nogen nem situation nogen af os.

Krydser for bare et af jeres æg i hvertfald dur efter optøgning

Er sikker på at det snart er vores tur

Kram

Anmeld

9. februar 2011

Kruse90

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Tak søde Carina, for din omtanke

Jeg har det ok, er ved at være ovenpå igen efter en hård uge med gener fra ægudtagningen. 

Nu ruger jeg på 1 guldæg og har lige fået lagt 1 i fryseren. Så dejligt!

Havde håbet der generelt var flere æg, og flere til nedfrysning, men nu blev det sådan. Så må vi håbe at det lykkes med det i maven og det i fryseren når det engang skal bruges

Ud over det, ja manden og jeg jo besluttet at holde en pause - måske helt stoppe med behandling, hvis det ikke lykkes nu.

Vi vil ikke igennem flere behandlinger lige nu, og har bare brug for at leve livet lidt igen - uden behandlingsræs, rejse, nyde hinanden og gøre de ting vi ellers drømmer om.

Det har været et stort valg at tage, da vi jo gerne vil være forældre nu og synes vi har ventet meget meget længe på vores guldklump, men vi trænger til at tænke på noget andet, nu her  efter små 2 1/2 års forsøg. 

Jeg ved det ikke, men måske har valget været lidt lettere at tage for os, da vi er et af de par som ikke har fået afvide, at det aldrig vil lykkes uden hjælp.

Vi har jo aldrig har fået et svar på, hvorfor vi ikke kan blive gravide. Ingen af os fejler umiddelbart noget, så ind imellem tænker vi, at det måske - selv om det måske lyder lidt blåøjet, kan ske af sig selv alligevel en dag.

Det selv om det så nok vil tage en deeel længere tid end det vil tage når vi er i behandling. Men det er måske bare gisninger, måske er det bare fordi vi ikke har andet valg end en pause fordi vi VIRKELIG trænger til det.

Nu må vi se, måske har vi skiftet mening igen om en måned, hehe.

Det blev en lang smøre

Årrh Hej søøde

Ja jeg blev så glad på jeres vegne af da du sendte en sms med at der var et æg til fryseren.
Krydser så meget for at jeres guldæg i maven bliver til jeres lille guldklump. Det har været en meget lang rejse for jer, så kan godt forstå at i har tanker om en pause, men som det selv siger, kan det være i mener noget helt andet om en månede,. Men smukke, jeg tror virkelig på at det er jeres tur nu

En kæmpe krammer til dig søøde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.