Hvordan går det piger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

Kruse90

kitty skriver:

I er mere end velkomne, det ville glæde mig meget!!

Vi krydser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Miia90

jeg gik igang med og stikke igår aftes  med gonal-f skal scannes igen på fredag og have taget blod prøve. i næste uge skal jeg have taget æg ud

Anmeld

8. februar 2011

Kruse90

Miia90 skriver:

jeg gik igang med og stikke igår aftes  med gonal-f skal scannes igen på fredag og have taget blod prøve. i næste uge skal jeg have taget æg ud

uhh det bliver spændende. Håber snart det lykkedes for jer
Krydser i hvertfald alt hvad jeg kan,
Er det slemt at stikke sig selv?

Anmeld

8. februar 2011

Millah

Kruse90 skriver:

Hejsa

Sad lige og tænkte på alle herinde.
Hvordan går det?
Tanker, ventetid, behandling ja alt indenfor det her

Selv venter vi stadig på blodprøve svar
Ventetiden er så hårdt syntes jeg.

Kram

Vi har i dag fået besked om at vi godt kan få børn, men nok ikke på naturligvis, så vi skla ringe til lægen i motgen og få en snak om det næste skridt, så det går da lidt frem ad her i vestjylland

Anmeld

8. februar 2011

Sujan

Har ÆL i øjeblikket så sexer en del i håb om at vi kan gøre det her på den naturlige måde...

Men ellers har alle prøver jo vist at der ikke er noget galt med nogen af os.. Skal tul gynækolog d. 9 marts og have tjekket om der er passage. Had der så sker derefter ved jeg ikke. Men tror at vi så skal i gang med behandling i Holbæk.

Går og klynger mig til et lille håb om at vi bliver gravide uden behandling i løbet af de næste par måneder. Men tror desværre ikke det sker.

Men er lige nu startet i nyt job. Og skal igang med en større renovering af huset snart. Så er lidt bange for at kæresten gerne vil vente med at komme i behandling til efteråret fordi det vil være for meget der skal ske på en gang... Forstår ham godt og tror også det ville være det bedste. Men kan ikke overskue at vente så længe.

Det er så hårdt at ønske sig noget så brændende... Men prøver at fokuserer på alle de dejlige positive ting der ellers er i mit liv i øjeblikket og det hjælper.

Krydser fingre for os alle sammen:-)

Anmeld

8. februar 2011

Kruse90

Millah skriver:

Vi har i dag fået besked om at vi godt kan få børn, men nok ikke på naturligvis, så vi skla ringe til lægen i motgen og få en snak om det næste skridt, så det går da lidt frem ad her i vestjylland

dejligt at i forhåbelig kan, men det er hårdt af få afvide at man ikke kan naturligt, og at man skal hjælpes lidt på vej, men godt vi har muligheden

Anmeld

8. februar 2011

Putomanen

Kruse90 skriver:

Det er noget Brædstrup tjekker inden behandlingsstart, det er noget der skal vise om han har Cystisk fibrose, som er en alvorlig bindevævssygdom, men hvis han havde den ville man vide det, men man kan være rask bærer, hvor sygdommen ikke vises, ja prøv evt. at søg om det Det er lidt forvirrende.
Mange mænd med nedsat sædkvalitet er raske bærer

Han fik taget blodprøver på klinikken d. 11 januar

Hold da op, jeg  for, at der ikke er noget i prøverne! Men jeg kan godt se, at I har noget ventetid endnu desværre.

Anmeld

8. februar 2011

Kruse90

Putomanen skriver:

Hold da op, jeg  for, at der ikke er noget i prøverne! Men jeg kan godt se, at I har noget ventetid endnu desværre.

ja og det er super hårdt
Men sådan er livet jo desværre

Anmeld

8. februar 2011

Miia90

Kruse90 skriver:

uhh det bliver spændende. Håber snart det lykkedes for jer
Krydser i hvertfald alt hvad jeg kan,
Er det slemt at stikke sig selv?

nej, det svier bare lidt. men det er ingenting

Anmeld

8. februar 2011

Kruse90

Miia90 skriver:

nej, det svier bare lidt. men det er ingenting

dejligt Så er det da til at overleve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.