Hvordan går det piger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.760 visninger
47 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

Kruse90

Hejsa

Sad lige og tænkte på alle herinde.
Hvordan går det?
Tanker, ventetid, behandling ja alt indenfor det her

Selv venter vi stadig på blodprøve svar
Ventetiden er så hårdt syntes jeg.

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

B&J

Hej sikke en sød tanke...

og håber snart i får besked

jamen jeg elsker livet... ser min dreng vokse fra dag til dag i næste månede bliver han 1år og han har fået kun en lille fræk tand og han er begynd af knipe øjne og rynke på næse også griner han hæ hæ siger han også griner jeg når han laver det ansig også gør han det igen .. han øver sig i af gå hver eneste dag han er så dygtig... mig og min kæreste håber vi kan finde noget andet af bo i da vi ikke er tilfreds med det sted vi bor, men vi er skrevet op til et rækkehus og håber på snart der er bid selv om der er vente tid

Anmeld

8. februar 2011

Faith

B&J skriver:

Hej sikke en sød tanke...

og håber snart i får besked

jamen jeg elsker livet... ser min dreng vokse fra dag til dag i næste månede bliver han 1år og han har fået kun en lille fræk tand og han er begynd af knipe øjne og rynke på næse også griner han hæ hæ siger han også griner jeg når han laver det ansig også gør han det igen .. han øver sig i af gå hver eneste dag han er så dygtig... mig og min kæreste håber vi kan finde noget andet af bo i da vi ikke er tilfreds med det sted vi bor, men vi er skrevet op til et rækkehus og håber på snart der er bid selv om der er vente tid

Ved ikke om jeg tager fejl, men tror Kruse90 gerne vil vide hvordan det går andre herinde som er i fertilitetsbehandling....

Ret mig hvis jeg tager fejl Kruse90.

Anmeld

8. februar 2011

B&J

smillaluna skriver:

Ved ikke om jeg tager fejl, men tror Kruse90 gerne vil vide hvordan det går andre herinde som er i fertilitetsbehandling....

hov min fejl.. troede bare alle betød alle hihihi

Anmeld

8. februar 2011

HopinWishin

Jeg er stadig i karantæne... indtil midt marts.. Men vi har besluttet at vi først går i gang med IUI efter sommerferien. Jeg synes det har tæret på min energi de ting vi har været igennem.. og jeg skal snart til eksamen, og kan ikke rumme alt for meget i hovedet. Så vi starter på en frisk efter sommer Og jeg glæder mig.

Anmeld

8. februar 2011

Putomanen

Jeg har endelig indset, at min kæreste og jeg nok hører til i denne kategori.

Vi har sat PB på stand-by efter ordrer fra gynækologen pga. keglesnittet. Jeg skal til kontrol i slutningen af april, og så skal min kæreste have testet sin sædkvalitet igen for at se, hvad den ligger på nu. Derefter kan vi forhåbentlig starte i behandling i maj måned, men hvilken det bliver, ved vi ikke endnu.

Anmeld

8. februar 2011

ønskebørn74

Kruse90 skriver:

Hejsa

Sad lige og tænkte på alle herinde.
Hvordan går det?
Tanker, ventetid, behandling ja alt indenfor det her

Selv venter vi stadig på blodprøve svar
Ventetiden er så hårdt syntes jeg.

Kram

Bedre, men kanikke rumme så meget i øjeblikket... Tuder for ingen ting... Men er begyndt at se fremad... Er på p-piller nu for at få mens og dæmpet min pco(s)... Håber det hjælper... Så vi kan tidligst komme igang sidst i Marts alt efter hvornår jeg får mens... Og vi skal sandsynligvis i kort protokol denne gang...

Og gud hvor jeg kender det... Ventetiden til testdag er bare totalt nederen... og masser af  for at den er der!!!

Lene

Anmeld

8. februar 2011

Kruse90

smillaluna skriver:

hehe det var os i barnløshedsgruppen hehe

Men helt iorden Dejligt at vide det går godt for jer:d

Anmeld

8. februar 2011

Kruse90

HopinWishin skriver:

Jeg er stadig i karantæne... indtil midt marts.. Men vi har besluttet at vi først går i gang med IUI efter sommerferien. Jeg synes det har tæret på min energi de ting vi har været igennem.. og jeg skal snart til eksamen, og kan ikke rumme alt for meget i hovedet. Så vi starter på en frisk efter sommer Og jeg glæder mig.

Det kan jeg godt forstå. Det er ikke sjovt når alt det her behandling går en på. Det er hårdt at være barnløs.

Men krydser finger for, at når i starter i behandling går det hurtigt med at få drømme bebsen i maven

Kram

Anmeld

8. februar 2011

Kruse90

Putomanen skriver:

Jeg har endelig indset, at min kæreste og jeg nok hører til i denne kategori.

Vi har sat PB på stand-by efter ordrer fra gynækologen pga. keglesnittet. Jeg skal til kontrol i slutningen af april, og så skal min kæreste have testet sin sædkvalitet igen for at se, hvad den ligger på nu. Derefter kan vi forhåbentlig starte i behandling i maj måned, men hvilken det bliver, ved vi ikke endnu.

åårrh Det er ikke sjovt at blive plottet i denne kategori.
Men lidt positivt er her da, det er et super godt sted af være, men super dejlige kvinder. Vi forstår hinanden, så jeg er i hvertfald glad for at vi har hinanden at støtte sig til.

Hvad lå din kæreste sædkvalitet på sidst?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.