Hvordan går det piger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

Kruse90

ønskebarn74 skriver:

Bedre, men kanikke rumme så meget i øjeblikket... Tuder for ingen ting... Men er begyndt at se fremad... Er på p-piller nu for at få mens og dæmpet min pco(s)... Håber det hjælper... Så vi kan tidligst komme igang sidst i Marts alt efter hvornår jeg får mens... Og vi skal sandsynligvis i kort protokol denne gang...

Og gud hvor jeg kender det... Ventetiden til testdag er bare totalt nederen... og masser af  for at den er der!!!

Lene

årrh du har misforstået mig Gid det bare var ventetid til testdag. MEN Det er ventetid på blodprøver fra Jan, som skal vise om der er noget genetisk.
Og det kan tage op til 8 uger:s

Kender det der med at tude over ingenting aaalt for godt Det er super hårdt, for man tænker også, så hold dog op med at tud, men man kan bare ikke. Følelserne sidder uden på tøjet midt i alt behandlings ræset.

Dejligt i skal i kort protokol, krydser alt hvad jeg kan for jer.

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Putomanen

Kruse90 skriver:

åårrh Det er ikke sjovt at blive plottet i denne kategori.
Men lidt positivt er her da, det er et super godt sted af være, men super dejlige kvinder. Vi forstår hinanden, så jeg er i hvertfald glad for at vi har hinanden at støtte sig til.

Hvad lå din kæreste sædkvalitet på sidst?

Jeg synes, at det har været rigtig dejligt at kunne følge med i jeres andres liv og oplevelser. Og det beroliger mig en del, at der er andre i samme situation som os, selvom det selvfølgelig aldrig er en god ting...

Jamen hans sædkvalitet var faktisk ok inden operationen. 1. prøve = 10 mio, 2. og 3. prøve = 5 mio. og 4. prøve = 3. mio. Vi tror at den faldt så meget pga. stress.

Men fordi han har fået fjernet den ene testikel nu, har vi ingen anelse om, hvor meget han producerer nu.

Anmeld

8. februar 2011

Kruse90

Putomanen skriver:

Jeg synes, at det har været rigtig dejligt at kunne følge med i jeres andres liv og oplevelser. Og det beroliger mig en del, at der er andre i samme situation som os, selvom det selvfølgelig aldrig er en god ting...

Jamen hans sædkvalitet var faktisk ok inden operationen. 1. prøve = 10 mio, 2. og 3. prøve = 5 mio. og 4. prøve = 3. mio. Vi tror at den faldt så meget pga. stress.

Men fordi han har fået fjernet den ene testikel nu, har vi ingen anelse om, hvor meget han producerer nu.

okay.
Håber for jer at den stadig er okay

Anmeld

8. februar 2011

otlitrom

Jeg vil bare sende en krammer og masser af de her til alle i gruppen!!

Anmeld

8. februar 2011

Kruse90

kitty skriver:

Jeg vil bare sende en krammer og masser af de her til alle i gruppen!!

Tusinde tak smukke.
Håber vi alle føler dine fodspor

Anmeld

8. februar 2011

Putomanen

Kruse90 skriver:

årrh du har misforstået mig Gid det bare var ventetid til testdag. MEN Det er ventetid på blodprøver fra Jan, som skal vise om der er noget genetisk.

Kender det der med at tude over ingenting aaalt for godt Det er super hårdt, for man tænker også, så hold dog op med at tud, men man kan bare ikke. Følelserne sidder uden på tøjet midt i alt behandlings ræset.

Kram

Må jeg spørge om der er mistanke til genetiske problemer, og hvilke det skulle være, hvis det er?

Hvornår fik I tager prøverne? Jeg håber, at alt kommer tilbage helt fint.

Anmeld

8. februar 2011

ønskebørn74

Kruse90 skriver:

Kram

1000 tak søde... Og hold da op... 8uger på prøvesvar...

for at svaret er godt!!!!

Lene

Anmeld

8. februar 2011

Kruse90

Putomanen skriver:

Må jeg spørge om der er mistanke til genetiske problemer, og hvilke det skulle være, hvis det er?

Hvornår fik I tager prøverne? Jeg håber, at alt kommer tilbage helt fint.

Det er noget Brædstrup tjekker inden behandlingsstart, det er noget der skal vise om han har Cystisk fibrose, som er en alvorlig bindevævssygdom, men hvis han havde den ville man vide det, men man kan være rask bærer, hvor sygdommen ikke vises, ja prøv evt. at søg om det Det er lidt forvirrende.
Mange mænd med nedsat sædkvalitet er raske bærer

Han fik taget blodprøver på klinikken d. 11 januar

Anmeld

8. februar 2011

Kruse90

ønskebarn74 skriver:

1000 tak søde... Og hold da op... 8uger på prøvesvar...

for at svaret er godt!!!!

Lene

ja det er frygteligt at det skal tage så langt tid,
og han manden bærer af cystisk fibrose, ja så skal jeg også have taget blodprøver og så er der samme ventetid:s

Orker det ikke
Vil bare gerne igang

Anmeld

8. februar 2011

otlitrom

Kruse90 skriver:

Tusinde tak smukke.
Håber vi alle føler dine fodspor

I er mere end velkomne, det ville glæde mig meget!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.