Hvordan går det piger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

Miia90

Kruse90 skriver:

dejligt Så er det da til at overleve

Yes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Putomanen

Kruse90 skriver:

ja og det er super hårdt
Men sådan er livet jo desværre

Åh... Men hvorfor skal livet være så uretfærdigt nogle gange? Jeg forstår ikke altid hvorfor man nogle gange kommer til at stå bagerst i køen, mens andre bare kan hoppe ind foran.  Er der ingen kø kultur...

Anmeld

8. februar 2011

otlitrom

Kruse90 skriver:

dejligt Så er det da til at overleve

Når du skal stikke skal du gøre det hurtigt. Ligesom at spille dart Det lyder voldsomt, men du vil hurtigt finde ud af, at det er det rareste.

Det skal du helt sikkert nok klare. Jeg stikker i andre til dagligt, men jeg fik altså også lidt sved på panden, da det pludseligt var mig selv

Anmeld

8. februar 2011

Kruse90

Putomanen skriver:

Åh... Men hvorfor skal livet være så uretfærdigt nogle gange? Jeg forstår ikke altid hvorfor man nogle gange kommer til at stå bagerst i køen, mens andre bare kan hoppe ind foran.  Er der ingen kø kultur...

Nej det tænker jeg også
Men hvad kan man gøre

Anmeld

8. februar 2011

Kruse90

kitty skriver:

Når du skal stikke skal du gøre det hurtigt. Ligesom at spille dart Det lyder voldsomt, men du vil hurtigt finde ud af, at det er det rareste.

Det skal du helt sikkert nok klare. Jeg stikker i andre til dagligt, men jeg fik altså også lidt sved på panden, da det pludseligt var mig selv

hehe åårh hvor er det dejligt at jeg har jer herinde til alle de gode råd

Anmeld

8. februar 2011

Putomanen

Sujan skriver:

Har ÆL i øjeblikket så sexer en del i håb om at vi kan gøre det her på den naturlige måde...

Men ellers har alle prøver jo vist at der ikke er noget galt med nogen af os.. Skal tul gynækolog d. 9 marts og have tjekket om der er passage. Had der så sker derefter ved jeg ikke. Men tror at vi så skal i gang med behandling i Holbæk.

Går og klynger mig til et lille håb om at vi bliver gravide uden behandling i løbet af de næste par måneder. Men tror desværre ikke det sker.

Men er lige nu startet i nyt job. Og skal igang med en større renovering af huset snart. Så er lidt bange for at kæresten gerne vil vente med at komme i behandling til efteråret fordi det vil være for meget der skal ske på en gang... Forstår ham godt og tror også det ville være det bedste. Men kan ikke overskue at vente så længe.

Det er så hårdt at ønske sig noget så brændende... Men prøver at fokuserer på alle de dejlige positive ting der ellers er i mit liv i øjeblikket og det hjælper.

Krydser fingre for os alle sammen:-)

Ja, det ville bare være skønt at kunne lave en lille bebs helt naturligt  Vi har selv lige givet slip på den forhåbning, og det er altså lidt svært.

Jeg kan godt forstå din kæreste, at det kan være lidt nemmere at skyde behandlingen, når I har en masse andre ting som sker om hovederne på jer. Min gynækolog sagde også, at vi ikke skulle gå i gang med en masse andre projekter, samtidig med behandling. Men samtidig kan jeg virkelig godt forstå dig! Det er bare et så stort ønske. Og så kan man jo blive ved med at udskyde projektet, fordi der måske hele tiden vil dukke noget op.

Jeg  for, at der er fin passage i dine æggeledere!

Anmeld

8. februar 2011

otlitrom

Kruse90 skriver:

hehe åårh hvor er det dejligt at jeg har jer herinde til alle de gode råd

Gode råd kan man aldrig får for mange af.

Jeg synes det var bedst at stikke omkring navlen. I en cirkel 5-7 cm fra navlen, men bedst i siderne. Der har man som oftest lidt tykkere fedtlag, om man er tynd eller ej.

De skal nok vise dig det i Brædstrup, de var rigtig søde og hjælpsomme. Jeg stak mig selv derude første gang, med vejledning fra sygeplejersken En tryg måde at starte op på!

Anmeld

8. februar 2011

Kruse90

kitty skriver:

Gode råd kan man aldrig får for mange af.

Jeg synes det var bedst at stikke omkring navlen. I en cirkel 5-7 cm fra navlen, men bedst i siderne. Der har man som oftest lidt tykkere fedtlag, om man er tynd eller ej.

De skal nok vise dig det i Brædstrup, de var rigtig søde og hjælpsomme. Jeg stak mig selv derude første gang, med vejledning fra sygeplejersken En tryg måde at starte op på!

okay smukke tak

Ja det er jeg også sikker på de nok skal hjælpe med
Håber bare snart der sker noget.

Ringede de til dig med svar på kæresten blodprøve? eller?
Ringede du selv for svar?

Anmeld

8. februar 2011

otlitrom

okay smukke tak

Ja det er jeg også sikker på de nok skal hjælpe med
Håber bare snart der sker noget.

Ringede de til dig med svar på kæresten blodprøve? eller?
Ringede du selv for svar?

Den der blodprøve var en kamp i sig selv!

Kærestens blodprøve fik vi et opkald omkring, ingen problemer der.

Da jeg så skulle have taget min fik jeg varslet de 6 ugers ventetid. Jeg håbede på mindre, men tjekkede Brædstrups kalender. De ville være der i tre uger, derefter ville de gå på 3 ugers sommerferie. Enten skulle jeg have svar inden, ellers skulle jeg vente. Jeg vidste jeg ikke ville få svar inden, så den første dag de var tilbage efter sommerferie ringede jeg derud og bad om svar. De havde ikke fået det. Jeg bad om at lægen skulle ringe mig op. Det gjorde hun ikke om mandagen, og om tirsdagen ringede jeg derud igen. Jeg SKULLE have svar, for min mens skulle efter planen starte torsdag. Og skulle vi ikke vente en hel cyklus måtte jeg jo have svar senest torsdag, for at kunne melde os til på 1. mens-dag.

Jeg ringede derud igen onsdag morgen og krævede at tale med en læge!! Det var præcis 6 ugers dagen for at prøven blev taget. Nu havde jeg ringet 3-4 gange, og de var ærlig talt pisse trætte af mig Lægen ringede kl 15 og gav mig svar, at alt var godt, og at vi kunne komme igang. Natten til torsdag fik jeg mens, og jeg meldte os til torsdag eftermiddag! Vi nåede det på et hængende hår!!

Så når de 6 uger er gået, hvis i stadig ikke har fået svar. Så ring til dem indtil du får svaret. Kræv din ret!!

Anmeld

8. februar 2011

Kruse90

kitty skriver:

Den der blodprøve var en kamp i sig selv!

Kærestens blodprøve fik vi et opkald omkring, ingen problemer der.

Da jeg så skulle have taget min fik jeg varslet de 6 ugers ventetid. Jeg håbede på mindre, men tjekkede Brædstrups kalender. De ville være der i tre uger, derefter ville de gå på 3 ugers sommerferie. Enten skulle jeg have svar inden, ellers skulle jeg vente. Jeg vidste jeg ikke ville få svar inden, så den første dag de var tilbage efter sommerferie ringede jeg derud og bad om svar. De havde ikke fået det. Jeg bad om at lægen skulle ringe mig op. Det gjorde hun ikke om mandagen, og om tirsdagen ringede jeg derud igen. Jeg SKULLE have svar, for min mens skulle efter planen starte torsdag. Og skulle vi ikke vente en hel cyklus måtte jeg jo have svar senest torsdag, for at kunne melde os til på 1. mens-dag.

Jeg ringede derud igen onsdag morgen og krævede at tale med en læge!! Det var præcis 6 ugers dagen for at prøven blev taget. Nu havde jeg ringet 3-4 gange, og de var ærlig talt pisse trætte af mig Lægen ringede kl 15 og gav mig svar, at alt var godt, og at vi kunne komme igang. Natten til torsdag fik jeg mens, og jeg meldte os til torsdag eftermiddag! Vi nåede det på et hængende hår!!

Så når de 6 uger er gået, hvis i stadig ikke har fået svar. Så ring til dem indtil du får svaret. Kræv din ret!!

tak smukke. Det vil jeg helt sikkert gøre.
Presse lidt på

Ej hvor er jeg glad for du har været hele gildet igennem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.