okay smukke tak
Ja det er jeg også sikker på de nok skal hjælpe med
Håber bare snart der sker noget.
Ringede de til dig med svar på kæresten blodprøve? eller?
Ringede du selv for svar?
Den der blodprøve var en kamp i sig selv!
Kærestens blodprøve fik vi et opkald omkring, ingen problemer der.
Da jeg så skulle have taget min fik jeg varslet de 6 ugers ventetid. Jeg håbede på mindre, men tjekkede Brædstrups kalender. De ville være der i tre uger, derefter ville de gå på 3 ugers sommerferie. Enten skulle jeg have svar inden, ellers skulle jeg vente. Jeg vidste jeg ikke ville få svar inden, så den første dag de var tilbage efter sommerferie ringede jeg derud og bad om svar. De havde ikke fået det. Jeg bad om at lægen skulle ringe mig op. Det gjorde hun ikke om mandagen, og om tirsdagen ringede jeg derud igen. Jeg SKULLE have svar, for min mens skulle efter planen starte torsdag. Og skulle vi ikke vente en hel cyklus måtte jeg jo have svar senest torsdag, for at kunne melde os til på 1. mens-dag.
Jeg ringede derud igen onsdag morgen og krævede at tale med en læge!! Det var præcis 6 ugers dagen for at prøven blev taget. Nu havde jeg ringet 3-4 gange, og de var ærlig talt pisse trætte af mig
Lægen ringede kl 15 og gav mig svar, at alt var godt, og at vi kunne komme igang. Natten til torsdag fik jeg mens, og jeg meldte os til torsdag eftermiddag! Vi nåede det på et hængende hår!!
Så når de 6 uger er gået, hvis i stadig ikke har fået svar. Så ring til dem indtil du får svaret. Kræv din ret!!
Anmeld