Hvad vejede jeres barn på 4 mdr???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

TbCp

Liva var ved fødslen 2670g og 50 cm
Ved 4 mdr. var hun 6350g og 60cm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

misslea

Mai-pigen skriver:

Altså Peter vejede 6,3 til 4 mdr besøget... Men han havde også lidt svært ved at tage på i starten, det går til gengæld forrygende nu.. Men din lille Wilma mus, er da en (dejlig) lille basse, selvom hun ikke ser sådan ud på billederne.. Der ser hun da slank ud sys jeg...

tak hvor er det sødt sagt!!! Ja - hun er dejlig....og selvom hun har en fin (stor) vægt, så er det fordelt godt rundt omkring, med gode elastikker på lår og håndled og runde dejlige kinder... hihi!!!

Anmeld

8. februar 2011

MarleneH

Lykke vejede ved fødslen 2980 og 48 cm.. nu er hun 4 1/2 mdr  og vejer 6900 og 63 cm

Anmeld

8. februar 2011

Mai-pigen

misslea skriver:

tak hvor er det sødt sagt!!! Ja - hun er dejlig....og selvom hun har en fin (stor) vægt, så er det fordelt godt rundt omkring, med gode elastikker på lår og håndled og runde dejlige kinder... hihi!!!

Det er jo det, og det er jo bare skøøønt med elastikker, og runde kinder...så er de bare lige som de skal være!!

Anmeld

8. februar 2011

Sjl-msl-Mkl

misslea skriver:

Hej derude...!!!

Jaah altså... som overskriften lyder, så kunne jeg godt tænke mig at høre, hvad jeres små guldklumper vejede, da de var 4 måneder?? Og også gerne, hvad de vejede, da de blev født!!

Wilma bliver 4 mdr. på lørdag, og hun vejer 7,5 kg

Hun vejede 3,2, da hun blev født, og det vil jo altså sige, at hun ifølge skemaet fra sundhedsplejersken har sprunget 3 led op på kurven.. hahah!!! Siger man ikke, at normalt skal børn følge deres egen kurve...??? Oder was???

Min SP har slet ikke kommenteret Wilmas vægt negativt på nogen måde... det er blot mig selv, der synes, at hun da vidst er en RIGTIG basse (og det er der absolut intet galt med ifølge mig selv.. heheh)

Men kom glad med jeres 4 mdr's barns vægt!!

Da min datter var 4 mdr. gammel vejede hun 6200 g. Hun er født 5 uger for tidligt og vejede ved fødslen 2300 g.

Anmeld

8. februar 2011

misslea

Mai-pigen skriver:

Det er jo det, og det er jo bare skøøønt med elastikker, og runde kinder...så er de bare lige som de skal være!!

hihi.. har lige lavet en tråd med billeder vi har fået taget ved en fotograf... og der kan man bestemt godt se, at hun ikke mnagler noget... haha!!

Anmeld

8. februar 2011

hyskystar

SIlas er 4 mdr. idag og vejer nok omkring 8,2 kg

Anmeld

8. februar 2011

Lunae

misslea skriver:

Hej derude...!!!

Jaah altså... som overskriften lyder, så kunne jeg godt tænke mig at høre, hvad jeres små guldklumper vejede, da de var 4 måneder?? Og også gerne, hvad de vejede, da de blev født!!

Hun vejede 3,2, da hun blev født, og det vil jo altså sige, at hun ifølge skemaet fra sundhedsplejersken har sprunget 3 led op på kurven.. hahah!!! Siger man ikke, at normalt skal børn følge deres egen kurve...??? Oder was???

Min SP har slet ikke kommenteret Wilmas vægt negativt på nogen måde... det er blot mig selv, der synes, at hun da vidst er en RIGTIG basse (og det er der absolut intet galt med ifølge mig selv.. heheh)

Camille bliver 5 mdr i morgen og hun blev vejet igår. Hun vejer nu 7,7 kg og havde en fødselsvægt på 4090g!

Det er dejligt med sådan nogle ordentlige basser

Anmeld

10. februar 2011

2babygirls

misslea skriver:

Hej derude...!!!

Hej Lea...

Madeleine er også lige blevet vejet, og hun vejer 5920g og er 65cm lang... (fødselsvægt 3900g og lgd 54cm)

Så hun er bare sååå lang og tynd og hendes mor leder sådan efter små elastikker, men de er bare svære at finde

Så aftalte med SPen at nu skulle jeg lige snakke med lægen om hvad vi gør med den lille gylpe baby

Anmeld

10. februar 2011

Puller

Vores dreng vejede 7 kilo lige ud og var 67 cm lang da han var 4 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.