Hvad vejede jeres barn på 4 mdr???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

JustAnotherName

Da Bianca var 4 måneder gammel målte hun 65 cm. og vejede 6.600 gram.

Ved fødslen var hun 50 cm. og vejede 3580 gram.
Men hun tabte sig ALT for meget i de første dage, og blev indlagt på NEO, da hun en uge gammel vejede 2990 gram.

Hun tog meget hurtigt på, fordi hun blev "stop-fodret" på NEO.
Jeg ammede hende dét som jeg nu kunne, og supplerede så med MME.

Da Celina var 4 måneder gammel, målte hun 63 cm. og vejede 6.500 gram.

Ved fødslen var hun 52 cm. og vejede 3740 gram.
Hun havde heldigvis ikke sådan et stort vægttab i starten, som Bianca.
Og Celina blev ammet fuldt ud. Hun fik ikke suppleret med MME.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Vial

Hej derude...!!!

Jaah altså... som overskriften lyder, så kunne jeg godt tænke mig at høre, hvad jeres små guldklumper vejede, da de var 4 måneder?? Og også gerne, hvad de vejede, da de blev født!!

Wilma bliver 4 mdr. på lørdag, og hun vejer 7,5 kg

Hun vejede 3,2, da hun blev født, og det vil jo altså sige, at hun ifølge skemaet fra sundhedsplejersken har sprunget 3 led op på kurven.. hahah!!! Siger man ikke, at normalt skal børn følge deres egen kurve...??? Oder was???

Min SP har slet ikke kommenteret Wilmas vægt negativt på nogen måde... det er blot mig selv, der synes, at hun da vidst er en RIGTIG basse (og det er der absolut intet galt med ifølge mig selv.. heheh)

Men kom glad med jeres 4 mdr's barns vægt!!

Viola vejede 7,8 og Alvin 8,2..

I dag vejer de begge 11 kg. Dejlige tyksakke. Viola lidt mere rund end Alvin. Hun er kortere.

Jeg har heller ikke fået klager fra SP. Jeg har dog selv været liiiidt bekymret. Nu bevæger dig sig meget mere og det er sjovere end at æde. Deres vægt har stået stille i snart en måned.

Ved fødslen vejede Viola 2454 og Alvin 2700.. behøves jeg at sige, at de har SPRUNGET kurven VOLDSOMT!

Anmeld

4. marts 2011

Seker

Hej derude...!!!

Jaah altså... som overskriften lyder, så kunne jeg godt tænke mig at høre, hvad jeres små guldklumper vejede, da de var 4 måneder?? Og også gerne, hvad de vejede, da de blev født!!

Hun vejede 3,2, da hun blev født, og det vil jo altså sige, at hun ifølge skemaet fra sundhedsplejersken har sprunget 3 led op på kurven.. hahah!!! Siger man ikke, at normalt skal børn følge deres egen kurve...??? Oder was???

Min SP har slet ikke kommenteret Wilmas vægt negativt på nogen måde... det er blot mig selv, der synes, at hun da vidst er en RIGTIG basse (og det er der absolut intet galt med ifølge mig selv.. heheh)

Yasmin er i dag 14 måneder og 8.5 kg, men da hun var 4md vejede hun knap 5 kg, hun vejede 3460 da hun blev født...

Anmeld

4. marts 2011

Anja&jesper

misslea skriver:

Hej derude...!!!

Min basse dreng vejede 4060 da han blev født D.29/10-2010

D. 11/01-2011 vejede han 6700

Og nu her på mandag får vi sp og så er det så hans vægt når han er 4 måneder så lige nu ved jeg ikke hvad han vejer som 4 måneder

Anmeld

4. marts 2011

Clisolka

Isabella er nu 4 mrd gammel og vejer 6900 g og er 64 lang. 

Ved fødslen vejede hun 4005 g og var 51 lang 

Anmeld

4. marts 2011

Mor til Frederic og Freya

4. marts 2011

misslea

KaMa skriver:

Viola vejede 7,8 og Alvin 8,2..

I dag vejer de begge 11 kg. Dejlige tyksakke. Viola lidt mere rund end Alvin. Hun er kortere.

Jeg har heller ikke fået klager fra SP. Jeg har dog selv været liiiidt bekymret. Nu bevæger dig sig meget mere og det er sjovere end at æde. Deres vægt har stået stille i snart en måned.

Ved fødslen vejede Viola 2454 og Alvin 2700.. behøves jeg at sige, at de har SPRUNGET kurven VOLDSOMT!

Nøøøøøøøøj nogle basser... hihi!!! De har sgu da taget revanche siden fødslen må man sige... FEDT!!!

Wilma blev vejet og målt i tirsdags (lidt over 4,5 måneder) og der vejede hun 8 kg ligeud og var 66,5 cm lang! Så hun er heller ikke helt lille! Men iiihhhh jeg EEELSKER tykke bebser.... selvom man godt nok kan blive rimelig lam i armene af at slæbe rundt på sådan 8 kilo kærlighed... heheh

Anmeld

4. marts 2011

MetteMTH

Hej derude...!!!

Min datter Syntes jeg er en bette nips, da hun var 5 mdr, vejede hun 7,35 kg men hun havde også lige været syg.. ved ikke hvor meget hun vejer nu omkring 8 kg.. 

Anmeld

4. marts 2011

oo

jae, som du ved, så vejede Sol 3710 ved fødslen nu er hun de der fire måneder og for nogle uger siden var hun 66 cm og 8,3 kg. fjorten dage senere var hun 69 cm og 8 kg  og i foregårs var hun så 70 cm og 8,3 kg igen

Anmeld

4. marts 2011

oo

HAHA! jeg har allerede svaret een gang i den her tråd!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.