Hvad vejede jeres barn på 4 mdr???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

misslea

Tjuhl skriver:

ja sol er også en uge over tid, men hun var jo fint stor

men jeg synes nemlig heller ikke Wilma ser fedlinge-agtig ud på dine billeder. bare STOR og STÆRK!

hihi.... nemlig!!! Ingen fedling... bare stor og stærk... købt!!!!

Tror hun har arvet min figur... jeg var nemlig nok nærmest Danmarks tykkeste baby!!! Martin var til gengæld en lille tynd benet splejs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

SussieThyssen

misslea skriver:

NØØØØØJ Sussie.... sikke nogle krabater.... hihi

Hehe ja

Kan desværre ikke skrive Charlotte på, da jeg ikke rigtigt er klar over om jeg har givet hende hendes Barnets bog eller om jeg har forlagt den
Men tror nu hun selv har den 
Men da hun vejede 500 g mindre end Rebecka ved fødslen, så vil jeg tro at hun har været det lidt mindre, da hun var 4 mdr.
Så du kommer altså til at nøjes med de to af dem

Anmeld

8. februar 2011

Nemesis

hmm nu kan jeg ikke komme på og se hendes vægt, men på mit lille papir står der at hun som 3 mdr. vejede 4850 kg og var 58 cm lang..så et lille gær er at hun har været 5 - 5,3 kg som 4 mdr.

til hendes 1 års undersøgelse vejede hun 8,5 kg og målte hvist nok 73 cm.

Sara har dog alle dage været et lille nips.

:-) Sisse

Anmeld

8. februar 2011

Mille83

misslea skriver:

Hej derude...!!!

Jaah altså... som overskriften lyder, så kunne jeg godt tænke mig at høre, hvad jeres små guldklumper vejede, da de var 4 måneder?? Og også gerne, hvad de vejede, da de blev født!!

Wilma bliver 4 mdr. på lørdag, og hun vejer 7,5 kg

Hun vejede 3,2, da hun blev født, og det vil jo altså sige, at hun ifølge skemaet fra sundhedsplejersken har sprunget 3 led op på kurven.. hahah!!! Siger man ikke, at normalt skal børn følge deres egen kurve...??? Oder was???

Min SP har slet ikke kommenteret Wilmas vægt negativt på nogen måde... det er blot mig selv, der synes, at hun da vidst er en RIGTIG basse (og det er der absolut intet galt med ifølge mig selv.. heheh)

Men kom glad med jeres 4 mdr's barns vægt!!

Hold da op, Nicoline vejer 8 kg nu og er lidt over 8 mdr, men hun har også altid været lille, vil skyde på hun vejede omkring de 5 kg da hun var 3 mdr....

Anmeld

8. februar 2011

misslea

Mille83 skriver:

Hold da op, Nicoline vejer 8 kg nu og er lidt over 8 mdr, men hun har også altid været lille, vil skyde på hun vejede omkring de 5 kg da hun var 3 mdr....

Hihi.... ja - så er hun da et fint lille nips

Anmeld

8. februar 2011

misslea

SussieThyssen skriver:

Hehe ja

Kan desværre ikke skrive Charlotte på, da jeg ikke rigtigt er klar over om jeg har givet hende hendes Barnets bog eller om jeg har forlagt den
Men tror nu hun selv har den 
Men da hun vejede 500 g mindre end Rebecka ved fødslen, så vil jeg tro at hun har været det lidt mindre, da hun var 4 mdr.
Så du kommer altså til at nøjes med de to af dem

heheh... det er bare helt iorden Sussie!!

Anmeld

8. februar 2011

misslea

Tanja84 skriver:

Disse tråde, er altid et godt bevis på, at alle børn er SÅ FORSKELLIGE

Vores lille Emma blev under hele graviditeten, af både JM, fødselslæge og egen læge, vurderet til at være en ordentlig basse.

En uge før termin, hvor jeg fik tid til igangsættelse  på min terminsdato, blev hun vurderet til at veje ca. 3.800 g. Så mor her var glad for jeg heldigvis ikke kunne risikerer og gå over termin og derved ekstra tid bassen til at vokse

Men ud kom en lille prinsesse på 3.360 g. og 50 cm.

Lige siden fødslen har Emma fulgt sin kurve rigtig fint. Da SP var her her for en mdr. siden hvor Emma var 5 mdr. blev hun målt til 61 cm. og vejede 6.300 g. Så hun er kun en lille spirrevip.

Så mor her lever i den grad efter ordsproget, LILLE MEN KVIK  

jaaah børn er nemlig SÅÅÅ forskellige, og defor er det også altid lidt sjovt at se, hvordan andres børn er vokset!!!

Men så længe de små pus trives, så er det jo ligegyldigt, om barnet er lille og kvik eller stor og stærk.. hahah!!

Anmeld

8. februar 2011

Tanja84

misslea skriver:

jaaah børn er nemlig SÅÅÅ forskellige, og defor er det også altid lidt sjovt at se, hvordan andres børn er vokset!!!

Men så længe de små pus trives, så er det jo ligegyldigt, om barnet er lille og kvik eller stor og stærk.. hahah!!

Ha, ha... Lige præcis

Anmeld

8. februar 2011

Mai-pigen

misslea skriver:

Hej derude...!!!

Jaah altså... som overskriften lyder, så kunne jeg godt tænke mig at høre, hvad jeres små guldklumper vejede, da de var 4 måneder?? Og også gerne, hvad de vejede, da de blev født!!

Wilma bliver 4 mdr. på lørdag, og hun vejer 7,5 kg

Hun vejede 3,2, da hun blev født, og det vil jo altså sige, at hun ifølge skemaet fra sundhedsplejersken har sprunget 3 led op på kurven.. hahah!!! Siger man ikke, at normalt skal børn følge deres egen kurve...??? Oder was???

Min SP har slet ikke kommenteret Wilmas vægt negativt på nogen måde... det er blot mig selv, der synes, at hun da vidst er en RIGTIG basse (og det er der absolut intet galt med ifølge mig selv.. heheh)

Men kom glad med jeres 4 mdr's barns vægt!!

Altså Peter vejede 6,3 til 4 mdr besøget... Men han havde også lidt svært ved at tage på i starten, det går til gengæld forrygende nu.. Men din lille Wilma mus, er da en (dejlig) lille basse, selvom hun ikke ser sådan ud på billederne.. Der ser hun da slank ud sys jeg...

Anmeld

8. februar 2011

132319

Kamille vejede 6300 gram da hun var 4 måneder 

ERspændt på at se hvad hun vejer til 5 måneders undersøgelsen i næste uge 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.