Hvad vejede jeres barn på 4 mdr???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

MissMoon

Min datter vejede 4160 ved fødslen, og er 4 måneder i morgen og vejer 8,3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

MissTas

misslea skriver:

Hej derude...!!!

Jaah altså... som overskriften lyder, så kunne jeg godt tænke mig at høre, hvad jeres små guldklumper vejede, da de var 4 måneder?? Og også gerne, hvad de vejede, da de blev født!!

Wilma bliver 4 mdr. på lørdag, og hun vejer 7,5 kg

Hun vejede 3,2, da hun blev født, og det vil jo altså sige, at hun ifølge skemaet fra sundhedsplejersken har sprunget 3 led op på kurven.. hahah!!! Siger man ikke, at normalt skal børn følge deres egen kurve...??? Oder was???

Min SP har slet ikke kommenteret Wilmas vægt negativt på nogen måde... det er blot mig selv, der synes, at hun da vidst er en RIGTIG basse (og det er der absolut intet galt med ifølge mig selv.. heheh)

Men kom glad med jeres 4 mdr's barns vægt!!

Da Annastacia var 4 mrd vejede hun 6,6 kg hun vejede 3680 ved fødslen

Anmeld

30. juli 2012

Mor til Frederic og Freya

misslea skriver:

Hej derude...!!!

Jaah altså... som overskriften lyder, så kunne jeg godt tænke mig at høre, hvad jeres små guldklumper vejede, da de var 4 måneder?? Og også gerne, hvad de vejede, da de blev født!!

Wilma bliver 4 mdr. på lørdag, og hun vejer 7,5 kg

Hun vejede 3,2, da hun blev født, og det vil jo altså sige, at hun ifølge skemaet fra sundhedsplejersken har sprunget 3 led op på kurven.. hahah!!! Siger man ikke, at normalt skal børn følge deres egen kurve...??? Oder was???

Min SP har slet ikke kommenteret Wilmas vægt negativt på nogen måde... det er blot mig selv, der synes, at hun da vidst er en RIGTIG basse (og det er der absolut intet galt med ifølge mig selv.. heheh)

Men kom glad med jeres 4 mdr's barns vægt!!

Freya pigen var 3190 g ved fødsel og nu som 3 mdr og 2 uger er hun 5500 og 61 cm

Den store var ved 4 mdr 3200 g og som 4 mdr 6850 g og 67 cm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.