er sååå ked :-((((

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

Carina1977

sandramor skriver:

han er 22..... og ja han er ung.... men jeg har aldrig tvunget ham til noget... han har taget valgene fordi han mente han var parat til det..... og Carina.. lige præcis jeg sys heller ikke der er noget galt i at man er hurtig bare man er klar til dem.. det var han så ikke i sidste ende... jeg tror også på at jeg har været frygtelig uheldig... og jeg ved også at jeg nok skal komme ud på den anden ende som en stærkere kvinde.... og er så lykkelig for jeg har min elskede datter... hun er mit lyspunkt i det her....... og heldigvis er børn mere hårdføre end vi tror..... er sikker på hun hurtigere kommer sig over det her end mig*GG*

Ja børn kan klare mere, end vi sådan lige går og tror. Og der er jo ikke noget galt i at vise sine følelser overfor sit barn. Nu ved jeg ikke hvor gammel din datter er, men måske du kunne forklare hende at du også er ked af det. Det er sundt at få grædt ud, også overfor sine børn. Så viser man jo netop sit barn, at man også er ked af det, ligesom hun jo er.

jeg synes ikke du skal skjule det sådan overfor hende....hun skal nok klare det, og hvem ved...måske giver hun dig lige netop det knus du har brug for.

Blot en tanke herfra  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

sandramor

min datter er 5 år....... næsten 6.... og jaa jeg har også været ked af det foran hende og jeg græd og hun græd samtidig og vi trøstede hinanden  og hun ved liiige præcis hvornår jeg skal have et knus og jeg ved hvornår hun skal have et knus.....

så vi hjælper hinanden i en svær tid... bevidst og ubevidst... og ja jeg er sikker på hun og jeg nok skal klare det... tiden gør meget ved tingene..........

Anmeld

8. februar 2011

Pipsle2012

KÆMPE  til dig og din datter

I skal nok klare skærene sammen.... Når han opfører sig sådan, så fortjener han jer slet ikke.... F*ck ham!

Er sikker på at den rette venter på dig og din datter et sted derude

Kæmpe  herfra

Anmeld

8. februar 2011

Carina1977

sandramor skriver:

min datter er 5 år....... næsten 6.... og jaa jeg har også været ked af det foran hende og jeg græd og hun græd samtidig og vi trøstede hinanden  og hun ved liiige præcis hvornår jeg skal have et knus og jeg ved hvornår hun skal have et knus.....

så vi hjælper hinanden i en svær tid... bevidst og ubevidst... og ja jeg er sikker på hun og jeg nok skal klare det... tiden gør meget ved tingene..........

Det lyder akkurat som min søn og jeg. I torsdags græd vi også sammen, og sad og krammede hinanden. Det betød rigtig meget at kunne gøre det, og det hjalp faktisk os begge.

Nu er min søn 10 år, men han elsker stadig kys, knus og kram. En rigtig kærlig dreng

Lyder til at det hjælper jer at i har hinanden. Det er så enormt vigtigt at i begge får det ud af systemet, og det lyder da til, at i er kommet et godt stykke videre.

Giv din datter et kæmpe kram

Jeg ønsker dig alt det bedste, og at du finder dig den perfekte kæreste, når du lige har fået alt det her på afstand

Anmeld

8. februar 2011

SussieThyssen

sandramor skriver:

ØVVV så er jeg single....... manden er skredet............

det er godt nok hårdt det her... først mister jeg en baby og så mister jeg min elskede mand.... hvor meget skal man kunne klare altså........ men jaaaa han var ikke villig til at kæmpe for vores kærlighed... så tænker at så er han bare ikke det værd.... selvom det ikke gør det lettere af den grund......

jeg glæder mig bare til den dag hvor han ikke KONSTANT er i mine tanker og hvor jeg føler jeg kan få en almindelig hverdag igen uden hele tiden at være trist.. gal, skuffet og ondt i maven og ingen appetit........... :-(

hvor er livet nogengange uretfærdigt!!!!

Åhrrr...du får et stort trøsteknus.
Du ved hvor jeg er søde ven, hvis du trænger til at læsse af...så skriver du bare.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. februar 2011

Maise

kæmpe kram til dig og din datter. Du skal nok komme dig, det tager desværre bare tid, puha.( har været der med min forrige kæreste) Få nogle veninder til at kredse om dig og hygge, vær god ved dig selv. gå noge lange ture/motioner.

maise

Anmeld

8. februar 2011

Pia.

Det er jeg virkelig ked af at læse.. Håber du har en dejlig familie og en masse skønne veninder og venner som kan støtte og hjælpe dig i denne her lidt dumme tid...

Anmeld

8. februar 2011

sandramor

jeg har heldigvis en skøøøøn familie og nogle gode veninder der hjælper mig rigtig meget... og det hjælper uendelig meget.... også jer herinde.... det varmer rigtig meget at høre fra jer det skal i vide

Anmeld

8. februar 2011

Pena

sandramor skriver:

han siger bare at han har brug for at finde sig selv og han sys vi skal ligge forholdet på standby indtil vi har fundet os selv og så må tage den derfra......  altså hallo jeg er jo ikke 15 vel???

og jaaa nu har jeg forstået hva han så vil lave i den standby tid......... og nej den var dælme ikke rar at få den besked........ den var hmmm hva skal jeg sige.. ikke særlig stueren....

Har også prøvet at få sådan en sms. Det er til at blive helt vanvittig af. Og hallo, hvor tit er det lige folk sender forkerte sms er. Ikke tit i min verden.

Så kan godt forstå din vrede lige nu.

Anmeld

8. februar 2011

Skouboe

sandramor skriver:

rockertand: jo for så vidt er det reelt nok... men at flytte uden at sige farvel til min datter.. og ikke svare på mine beskeder..... og det er slet ikke reelt nok når han så skriver saftige beskeder til en anden pige som så ender hos mig!!!!! så er det ikke reelt mere... så er det jo ikke en pause for at tænke over tingene man har brug for.......... så er det en pause til at lave noget helt andet.....

Lige der, havde han smækket med døren, hvis jeg var dig.

En ting er saftige SMS'er osv, men at bare forsvinde uden at sige farvel til din datter, betyder i min verden at så skal jeg ikke have mere med ham at gøre.

Hvis han ikke i det mindste kan tage hensyn til et barn, så er han nok i virkeligheden ikke bedre værd.

Det er selvfølgeligt nemt nok at sige for mig, der ikke står i situationen. Tag tingene stille og roligt og giv dig selv tid til at være ked og pludseligt en dag opdager du at du ikke er ked af det længere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.