er sååå ked :-((((

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

Carina1977

sandramor skriver:

han siger bare at han har brug for at finde sig selv og han sys vi skal ligge forholdet på standby indtil vi har fundet os selv og så må tage den derfra......  altså hallo jeg er jo ikke 15 vel???

og jaaa nu har jeg forstået hva han så vil lave i den standby tid......... og nej den var dælme ikke rar at få den besked........ den var hmmm hva skal jeg sige.. ikke særlig stueren....

Øhh nej jeg går heller ikke ind for pauser....enten kæmper man for forholdet, eller også så afslutter man det. Kender et par der har haft mange pauser...fatter ikke, hvorfor de ikke bare indser, at det altså ikke hjælper noget med de pauser.

En ikke så stueren sms......så tror jeg godt jeg kunne tænke mig til, hvad det drejede sig om. Har han fundet ud af at han sendte den til dig? Uhh kan godt forstå, hvis du er gal på ham lige nu.

Det må være svært at være dig lige nu, og så ovenpå alt det andet  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

betiinsen

sender dig et stort

Anmeld

8. februar 2011

Rockertand

sandramor skriver:

han siger bare at han har brug for at finde sig selv og han sys vi skal ligge forholdet på standby indtil vi har fundet os selv og så må tage den derfra......  altså hallo jeg er jo ikke 15 vel???

og jaaa nu har jeg forstået hva han så vil lave i den standby tid......... og nej den var dælme ikke rar at få den besked........ den var hmmm hva skal jeg sige.. ikke særlig stueren....

Jeg kender jer jo ikke - men det er altså ikke reelt, at han blot vil have en pause og tænke over tingene?

Som jeg husker det, så er der sket meget indenfor det sidste år......I mødte hinanden for mindre end 1 år siden, I har gennemgået et par mislykkede graviditeter, han er blevet "far" til dit barn, I har haft uenigheder med familien (pga. aldersforskel?/graviditet?), og I blev forlovede, puha, jeg tror da lige, at det er gået stærkt?  

Anmeld

8. februar 2011

JuliaNielsen

sandramor skriver:

ØVVV så er jeg single....... manden er skredet............

det er godt nok hårdt det her... først mister jeg en baby og så mister jeg min elskede mand.... hvor meget skal man kunne klare altså........ men jaaaa han var ikke villig til at kæmpe for vores kærlighed... så tænker at så er han bare ikke det værd.... selvom det ikke gør det lettere af den grund......

jeg glæder mig bare til den dag hvor han ikke KONSTANT er i mine tanker og hvor jeg føler jeg kan få en almindelig hverdag igen uden hele tiden at være trist.. gal, skuffet og ondt i maven og ingen appetit........... :-(

hvor er livet nogengange uretfærdigt!!!!

Først et ordenlig

Jeg kender det selv alt for godt, min kæreste gik også fra mig i lidt tid da jeg mistede vores det første :s

Men det var blot en face fordi han var super ked af det, og i starten belæmmerede mig det, selvom det var uden for livmoderen jeg var blevet gravid :-)

Kender ikke din situration men jeg håber virkelig du får det hele op og køre igen meget hurtigt. Er virkelig ked af det på dine vejne,.

Anmeld

8. februar 2011

sarahb

Carina1977 skriver:

Øhh nej jeg går heller ikke ind for pauser....enten kæmper man for forholdet, eller også så afslutter man det. Kender et par der har haft mange pauser...fatter ikke, hvorfor de ikke bare indser, at det altså ikke hjælper noget med de pauser.

En ikke så stueren sms......så tror jeg godt jeg kunne tænke mig til, hvad det drejede sig om. Har han fundet ud af at han sendte den til dig? Uhh kan godt forstå, hvis du er gal på ham lige nu.

Det må være svært at være dig lige nu, og så ovenpå alt det andet  

sikke en idiot, i skal nok komme ud på den anden side og blive lykkelig uden ham... nu er jeg alt for nysgerrig m den sms...

et stort kæmpe kram til dig og din datter

Anmeld

8. februar 2011

sandramor

rockertand: jo for så vidt er det reelt nok... men at flytte uden at sige farvel til min datter.. og ikke svare på mine beskeder..... og det er slet ikke reelt nok når han så skriver saftige beskeder til en anden pige som så ender hos mig!!!!! så er det ikke reelt mere... så er det jo ikke en pause for at tænke over tingene man har brug for.......... så er det en pause til at lave noget helt andet.....

Anmeld

8. februar 2011

Carina1977

sandramor skriver:

rockertand: jo for så vidt er det reelt nok... men at flytte uden at sige farvel til min datter.. og ikke svare på mine beskeder..... og det er slet ikke reelt nok når han så skriver saftige beskeder til en anden pige som så ender hos mig!!!!! så er det ikke reelt mere... så er det jo ikke en pause for at tænke over tingene man har brug for.......... så er det en pause til at lave noget helt andet.....

Hvor gammel er han? For han lyder ret umoden i mine øjne

Kæmpe kram til dig

Nogen gange går forhold hurtige. Det er jo meget forskelligt, og det er da ikke forkert på nogen måde. Man skal jo gøre, hvad man føler for.

Kan fortælle at mine x-svigerforældre mødte hinanden og efter 1 måned blev de gift. de er stadig sammen på 36. år. Så at tingene går stærkt, er ikke ensbetydende med at det altid går galt. Du har bare været så frygtelig uheldig med ham

Anmeld

8. februar 2011

Rockertand

sandramor skriver:

Okay, det kan jeg godt se - håber altså, at du og din datter kommer godt igennem det sammen og på et tidspunkt får en mand i jeres liv, der er voksen nok til at tage de udfordringer, der kommer. 

Anmeld

8. februar 2011

wamse

sikke en røvbanan(min datters ynglings skældsord)

Stort kram til dig

Anmeld

8. februar 2011

sandramor

han er 22..... og ja han er ung.... men jeg har aldrig tvunget ham til noget... han har taget valgene fordi han mente han var parat til det..... og Carina.. lige præcis jeg sys heller ikke der er noget galt i at man er hurtig bare man er klar til dem.. det var han så ikke i sidste ende... jeg tror også på at jeg har været frygtelig uheldig... og jeg ved også at jeg nok skal komme ud på den anden ende som en stærkere kvinde.... og er så lykkelig for jeg har min elskede datter... hun er mit lyspunkt i det her....... og heldigvis er børn mere hårdføre end vi tror..... er sikker på hun hurtigere kommer sig over det her end mig*GG*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.