er sååå ked :-((((

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.358 visninger
49 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

sandramor

ØVVV så er jeg single....... manden er skredet............

det er godt nok hårdt det her... først mister jeg en baby og så mister jeg min elskede mand.... hvor meget skal man kunne klare altså........ men jaaaa han var ikke villig til at kæmpe for vores kærlighed... så tænker at så er han bare ikke det værd.... selvom det ikke gør det lettere af den grund......

jeg glæder mig bare til den dag hvor han ikke KONSTANT er i mine tanker og hvor jeg føler jeg kan få en almindelig hverdag igen uden hele tiden at være trist.. gal, skuffet og ondt i maven og ingen appetit........... :-(

hvor er livet nogengange uretfærdigt!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Koen.

sandramor skriver:

det er godt nok hårdt det her... først mister jeg en baby og så mister jeg min elskede mand.... hvor meget skal man kunne klare altså........ men jaaaa han var ikke villig til at kæmpe for vores kærlighed... så tænker at så er han bare ikke det værd.... selvom det ikke gør det lettere af den grund......

jeg glæder mig bare til den dag hvor han ikke KONSTANT er i mine tanker og hvor jeg føler jeg kan få en almindelig hverdag igen uden hele tiden at være trist.. gal, skuffet og ondt i maven og ingen appetit........... :-(

åhhh

Du får lige et kæmpe trøste kram

Anmeld

8. februar 2011

Kruse90

årrh

Ville ikke smutte uden at give dig en krammer

Anmeld

8. februar 2011

MaybeBaby

Stort stort kram herfra!

Mette

Anmeld

8. februar 2011

Ellim

Puha - ja, livet er uretfærdigt indimellem

Kæmpe KNUS til dig

Anmeld

8. februar 2011

Diana...

Åhh søde dig. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige men ville ikke forlade dit indlæg ude at sende dig et kæmpe 

Anmeld

8. februar 2011

sophiemy

Tillad dig selv at være ked af det. Hvis du gør det, vil det også være overstået hurtigere. Lige nu er det bare ord, men du skal nok nå det sted, hvor du oprigtigt mener, at du er bedre stillet uden ham

Anmeld

8. februar 2011

Moar2011

sandramor skriver:

Puuha gør mig virkelig ondt at høre - håber du klare den, selvom det er en svær tid du går igennem lige nu ..

du får lige en krammer..

Anmeld

8. februar 2011

mamiolvi

du får lige en krammer.. det er kun tiden der kan hjælpe dig, med tiden svinder tankerene om ham... og skuffelsen

Anmeld

8. februar 2011

sandramor

jaaa mærkelig nok er min store tudetur ikke dukket op endnu... har grædt men ikke så meget... har ikke kunne tillade mig det pga min datter som også er frygtelig ked af at have mistet sin "far"... og har skulle være stærk for hende.......... men er sikker på den tudetur nok skal komme........ uden tvivl... håber det lidt for tror det er derfor jeg har ondt i maven..........

er ihvertfald lykkelig for at jeg har min elskede datter og bruger al min tid og energi på hende  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.