er sååå ked :-((((

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

H+S Skjolgborg.

sandramor skriver:

ØVVV så er jeg single....... manden er skredet............

det er godt nok hårdt det her... først mister jeg en baby og så mister jeg min elskede mand.... hvor meget skal man kunne klare altså........ men jaaaa han var ikke villig til at kæmpe for vores kærlighed... så tænker at så er han bare ikke det værd.... selvom det ikke gør det lettere af den grund......

jeg glæder mig bare til den dag hvor han ikke KONSTANT er i mine tanker og hvor jeg føler jeg kan få en almindelig hverdag igen uden hele tiden at være trist.. gal, skuffet og ondt i maven og ingen appetit........... :-(

hvor er livet nogengange uretfærdigt!!!!

Ville ikke gå uden af give dig et knus..

>:<

Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

tinasmor

sandramor skriver:

det er godt nok hårdt det her... først mister jeg en baby og så mister jeg min elskede mand.... hvor meget skal man kunne klare altså........ men jaaaa han var ikke villig til at kæmpe for vores kærlighed... så tænker at så er han bare ikke det værd.... selvom det ikke gør det lettere af den grund......

jeg glæder mig bare til den dag hvor han ikke KONSTANT er i mine tanker og hvor jeg føler jeg kan få en almindelig hverdag igen uden hele tiden at være trist.. gal, skuffet og ondt i maven og ingen appetit........... :-(

Troede han gerne ville være kærester men bare flytte tættere på arbejde (eller var det bare en "dårlig undskyldning" for så bagefter at sige helt stop)?

Anmeld

8. februar 2011

CamillaSoefelt

sandramor skriver:

En kæmpe herfra mig.

Anmeld

8. februar 2011

2721

vil bare lige sende din datter og dig 2 kæmpe kram, dejligt i har hinanden

Anmeld

8. februar 2011

Frøken J.

Åh nej, det gør mig VIRKELIG ondt! Jeg sender dig mine varmeste tanker. Og synes det er flot, at du er stærk for din datter!

Anmeld

8. februar 2011

Fru Nielsen

Hej med dig!

Hvor har jeg bare ondt af dig.... Det er ikke sjovt at blive forladt, og når der så er børn indenover så er det bare endnu mere hårdt, fordi man netop som du forsøger at være stærk for sit barn....

Godt i to har hinanden, og i skal nok komme glade og lykkelige ud på den anden side... Selvom du ikke kan se det lige nu, så vil der derude et sted være en mand til dig, om der går 1 år eller 5 er der jo ingen som ved, men du er en flot kvinde og helt sikkert både indvendig og udvendig, så Mr right venter derude et sted...

Man skal kysse mange frøer....

Knus fra Louise

Anmeld

8. februar 2011

B&J

Godt du har din dejlige datter...

og håber snart han er ude af dine tanker selv om der går nok noget tid..

men en KÆMPE krammer her fra

Anmeld

8. februar 2011

Simone J

Åhhh nej dog.. Du får en krammer fra mig også

Anmeld

8. februar 2011

GUSO

Vil bare lige sende dig en masse varme Hilsen Camilla

Anmeld

8. februar 2011

signe.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.