er sååå ked :-((((

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

betski

Puha sikke en omgang Du fortjener bedre, så måske han på bundlinien gør dig en tjeneste. Håber der bliver plads til dine tude-ture, for af erfaring ved jeg, at det er den bedste måde at bearbejde sorg, skuffelse og vrede.

Et kæmpe kærligt kram fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

sandramor

tøser hvor er i bare dejlige i en hård tid....

Tinasmor... joooh jeg tror bare det var en undskyldning så han kunne sige stop så snart han var væk herfra..... desværre.....

men jaaa som en sød veninde siger.. drømmen er jo ikke slut... den er bare slut med Jan.......... og det er jo rigtigt.... men håber også lidt at den tudetur kommer snart......... men tror jeg ikke.. for nu er jeg gal........ han kom til at skrive en besked forkert lige før....... og den var IKKE til mig!!!! øøvvvvvv det gad jeg da ikke lige opleve!!!!  så nu er jeg bare gal!!!! riiiigtig gal!!!!!!!

Anmeld

8. februar 2011

Rockertand

Anmeld

8. februar 2011

Fru Nielsen

sandramor skriver:

tøser hvor er i bare dejlige i en hård tid....

Tinasmor... joooh jeg tror bare det var en undskyldning så han kunne sige stop så snart han var væk herfra..... desværre.....

men jaaa som en sød veninde siger.. drømmen er jo ikke slut... den er bare slut med Jan.......... og det er jo rigtigt.... men håber også lidt at den tudetur kommer snart......... men tror jeg ikke.. for nu er jeg gal........ han kom til at skrive en besked forkert lige før....... og den var IKKE til mig!!!! øøvvvvvv det gad jeg da ikke lige opleve!!!!  så nu er jeg bare gal!!!! riiiigtig gal!!!!!!!

Hvor er han træls.... Den sms er da kun sendt forkert til dig for lige at træde lidt ekstra på dig!

Dumme skid! Ignorer ham, det tror jeg er det bedste du kan gøre.....

Anmeld

8. februar 2011

sandramor

jaaaa det tror jeg egentlig også........... han får sku heller ikke mere af min opmærksomhed det er helt sikkert......

så finder han ud af at det blir hans tab at han har forladt os

Anmeld

8. februar 2011

Carina1977

Uhh det prøvede jeg også, da min søn var 2 år. Jeg lukkede også mine følelser inde, fordi jeg tænkte på min søn. derfor tror jeg også at det var en af grundene til, at der gik ½ år, før jeg var kommet over det.

Men man kommer over det igen....den første tid er bare rigtig svær.

Har han givet dig nogen grund til, at han ikke vil kæmpe for forholdet? Lyder til at den sms ikke var rar at modtage, og at den indeholdte noget du bare fik det værre af  Sådan en klovn....øv.

Anmeld

8. februar 2011

sandramor

han siger bare at han har brug for at finde sig selv og han sys vi skal ligge forholdet på standby indtil vi har fundet os selv og så må tage den derfra......  altså hallo jeg er jo ikke 15 vel???

og jaaa nu har jeg forstået hva han så vil lave i den standby tid......... og nej den var dælme ikke rar at få den besked........ den var hmmm hva skal jeg sige.. ikke særlig stueren....

Anmeld

8. februar 2011

june1987

livet kan være hårdt indimellem desværre 

kram herfra

Anmeld

8. februar 2011

mamax3

sandramor skriver:

ØVVV så er jeg single....... manden er skredet............

det er godt nok hårdt det her... først mister jeg en baby og så mister jeg min elskede mand.... hvor meget skal man kunne klare altså........ men jaaaa han var ikke villig til at kæmpe for vores kærlighed... så tænker at så er han bare ikke det værd.... selvom det ikke gør det lettere af den grund......

jeg glæder mig bare til den dag hvor han ikke KONSTANT er i mine tanker og hvor jeg føler jeg kan få en almindelig hverdag igen uden hele tiden at være trist.. gal, skuffet og ondt i maven og ingen appetit........... :-(

hvor er livet nogengange uretfærdigt!!!!

Hejsa.

Min datters far skred sidste år. Det eneste han sagde var Jeg ska lige ud og gå en tur og han kom aldrig tilbage, og samme aften fandt jeg ud af han havde en anden.

Men det jeg vil sige er at jeg havde en kanon snak med min moster hvor hun fortalte mig at det er okay at være ked af det og det er okay og ha ondt. Og som hun os sagde jeg ved at ringer du til mig om en uge har du det bedre end du har det nu, ikke at du er helt ovre det men du har det bedre. 

Jeg brugte al min energi på min datter og græd når hun var i seng og dagpleje... Og brugte os tid på at finde ud af hvordan vi sku gøre bare mig og hende fremover...

Ugen efter ringede jeg til min moster og fortalte at jeg havde taget rådende til mig og tænkt over hvad hun sagde og jeg havde fået det meget bedre end den dag jeg var langt nede og snakkede med hende...
Det hjalp mig at sige til mig selv at når han bare havde fundet en anden og endda været sammen med hende før han skred var han bestemt ikke værd og græde over...

Nu har jeg så en ny inde i mit liv og vi har det bare super.

Håber du ku bruge lidt af det til noget. Og har du brug for det skriver du bare privat...

Anmeld

8. februar 2011

DLM

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.