sandramor skriver:
ØVVV så er jeg single....... manden er skredet............ 
det er godt nok hårdt det her... først mister jeg en baby og så mister jeg min elskede mand.... hvor meget skal man kunne klare altså........ men jaaaa han var ikke villig til at kæmpe for vores kærlighed... så tænker at så er han bare ikke det værd.... selvom det ikke gør det lettere af den grund......
jeg glæder mig bare til den dag hvor han ikke KONSTANT er i mine tanker og hvor jeg føler jeg kan få en almindelig hverdag igen uden hele tiden at være trist.. gal, skuffet og ondt i maven og ingen appetit........... :-(
hvor er livet nogengange uretfærdigt!!!!
Hejsa.
Min datters far skred sidste år. Det eneste han sagde var Jeg ska lige ud og gå en tur og han kom aldrig tilbage, og samme aften fandt jeg ud af han havde en anden.
Men det jeg vil sige er at jeg havde en kanon snak med min moster hvor hun fortalte mig at det er okay at være ked af det og det er okay og ha ondt. Og som hun os sagde jeg ved at ringer du til mig om en uge har du det bedre end du har det nu, ikke at du er helt ovre det men du har det bedre.
Jeg brugte al min energi på min datter og græd når hun var i seng og dagpleje... Og brugte os tid på at finde ud af hvordan vi sku gøre bare mig og hende fremover...
Ugen efter ringede jeg til min moster og fortalte at jeg havde taget rådende til mig og tænkt over hvad hun sagde og jeg havde fået det meget bedre end den dag jeg var langt nede og snakkede med hende...
Det hjalp mig at sige til mig selv at når han bare havde fundet en anden og endda været sammen med hende før han skred var han bestemt ikke værd og græde over...
Nu har jeg så en ny inde i mit liv og vi har det bare super.
Håber du ku bruge lidt af det til noget. Og har du brug for det skriver du bare privat...
Anmeld