jeg står selv og har altid være alenemor til min datter... han smed mig ud da jeg var 3 mdr henne....... men på INTET tidspunkt har jeg få fejet ham af banen!!!! det er først nu hvor han ikke har set hende i snart 5 år at jeg tænker det... men stadig hvis hun en dag gerne vil se ham vil jeg aldrig nægte det........
du har selv valgt at få et barn med ham... og så fordi han ikke lige lever op til dine forventninger omkring hvordan en far skal være så er du parat til at afskrive ham!.. din datter er ikke ret gammel kan jeg forstå.... herre gud drengen er 16 år gammel!!! kunne forstå det med min datters far der var 23... i den alder kan man forvente lidt mere... men det kan man sku ikke af en 16 årig.......
og må sige.. at hvis du tror det ikke får konsekvenser for dig at du holder ham væk fra din datters liv så tager du fejl...... en dag blir din datter voksen og uanset hva kan du ikke fratage hende retten til at se sin bio. far........ og pas nu på hun ikke kommer til at klandre dig for at du har holdt hende væk fra hendes bio. far.... jeg er da ikke i tvivl om at din kæreste er en utrolig god far for hende og det er guld værd!! det ved jeg alt om..... men jeg ved også at når ens barn blir stor nok dukker der spørgsmål op omkring deres bio. far.. hvis man fortæller dem hvordan tingene hænger sammen... og så skal du være forberedt på en masse spørgsmål!!!!...
det er ikke ment for at være en sur bitch eller noget..... men blir bare en smule harm når jeg hører hvordan du skriver.... jeg ved ikke hva du havde forventet af ham da du valgte at få hans barn.... du vidste jo han ikke engang var ordentlig voksen endnu.... en persons hjerne er først færdig udviklet som 17 årig... og den del af hjernen der er sidst udviklet er den del der kan forudsige konskvenserne af ens handlinger.... ergo... det kan han jo liiiige knap endnu.....
Anmeld