Din Mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2011

kiwilouise

Camilla1980 skriver:

Hvad arbejder din mand med?

Og på hvilke tidspunkter arbejder han på?

min mand er pædagogmedhjælper og arbejder ca fra 7 til 15.

udover det laver han en masse musik - ja han har faktisk knoklet på et album som forhåbentlig snart ender på gaden. hvis ikke, har medina sat sig på 2 af numrene.

med tvillinger hjemme og 1 på vej har han været rigtig god til at bruge sin tid fornuftigt så det ikke er gået udover os som familie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

lotte32

Min mand er Smækker-lækker smed 

og han møder kl, 07.00 og er oftest hjemme ved 18-tiden, nogle dage lidt før, andre dage senere 

Lotte

Anmeld

5. februar 2011

Majbriteriksen

Min er landinspektøk og har 37 timer. Kan selv bestemme mange af timerne, når der ikke er møder og kursus. Som regel kører han hjemmefra kl. 615 for at møde kl. 7, så kan han nemlig komme en time før hjem til familien-det er skønt at det kan lade sig gøre. + han lige har fået computer hjem, så han kan have en lille hjemmearbejdsplads. Så slipper han nogle dage for at bruge 2x45 min i transport

Anmeld

5. februar 2011

TbCp

Skouboe skriver:

Hvis han ikke snart får styr på den der arbejdsmani, får vi seriøse problemer når jeg starter og det virker bare ikke som om det trænger ind hos ham.

Jeg ved godt hvor hårdt og stressende det kan være at være projektleder, men faktum er jo at jeg også vender tilbage til en projektlederstilling, så vi er nødt til at finde en rimelig fordeling.

Det redder os heldigvis en lille smule at jeg arbejder meget sammen med Kina, og de er foran os rent tidsmæssigt, så det giver mening at jeg møder tidligt og på den led kan jeg også gå lidt tidligere. Amerikanerne kan jeg så tage fat i når ungerne er puttet...

Der er vi jo forholdsvis helddige med det arbejde jeg har, men for pokker hvor har jeg dog alligevel bandet mange gange over det, bla her i dec hvor han ikke havde mulighed for en eneste fri/feriedag

Anmeld

5. februar 2011

LotteGabriella

Min mand er udlært tømrer, men arbejder som jobkonsulent i et virksomhedscenter. Han har ganske almindelige arbejdstider med 7,5 timer om dagen

Anmeld

5. februar 2011

2babygirls

Camilla1980 skriver:

Hvad arbejder din mand med?

Og på hvilke tidspunkter arbejder han på?

Min mand er overmontør og styrer en masse alarmfolk.

Han arbejder fra 7.30-16 og til 15:30 om fredagen, og jobbet ligger kun 10min kørsel fra os JUBII

Anmeld

5. februar 2011

L.J.L

Min mand er selvstændig bolig-fotograf så han har meget svingende arbejdstider, da det er forskelligt hvor mange sager han har. I vinterperioden arbejder han ikke så meget da dagene er så korte, så er det svært at tage gode billede pga lyset. Og så er der af en eller anden grund bare færre boliger som bliver sat til salg om vinteren. Men en typisk arbejds dag der arbejder han fra 9 og er hjemme omkring 15-16 tiden.

Anmeld

5. februar 2011

Dot D

Min mand er elinstallatør hos et vandservice firma, hvor han står for alt el på flere renseanlæg. Normal arbejdsdag er fra 7 - 15.30, så kan han have vagt nogle gange og ellers bare blive ringet efter døgnet rundt. Det sker heldigvis ikke så tit, det kommer som regel i perioder

Anmeld

5. februar 2011

Fru'Rugaard

Min forlovede arbejde som smed.
- Søndag-onsdag morgen- 16:00-6:30

Ret irreterende job!

Anmeld

5. februar 2011

Mormilla

Han er Elektronikmekaniker. Han bestemmer selv hvornår han møder og går. Men han tager normalt på arbejde fra 7-15 fordi han køre med en. Hvis han selv køre kan han godt finde på at møde kl.6-15 så ha kan optjene nogen timer så han en dag bare tager helt fri

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.