Din Mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

SD21

Camilla1980 skriver:

Hvad arbejder din mand med?

Og på hvilke tidspunkter arbejder han på?

Min kæreste er vindmølletekniker Han arbejder hver 2 uge - Fra mandag til og med søndag fra 07.00 - 19.00

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

CarinaSB

Min mand går på HGV sammen med mig .. Og er i skole fra 7.55 - 15.05 :)

Anmeld

5. februar 2011

TbCp

Min mand har eget it-firma og arbejder altid....

Er han ude af huset kører han ca 6.30 og er hjemme igen omkring 17-17.30. Når han arbejder hjemme er det fra ca 8, når Liva er afleveret og så til 15.30 når vi skal hente Liva og så fortsætter han som regel senere på dagen igen

Anmeld

5. februar 2011

Skouboe

TbCp skriver:

Min mand har eget it-firma og arbejder altid....

Er han ude af huset kører han ca 6.30 og er hjemme igen omkring 17-17.30. Når han arbejder hjemme er det fra ca 8, når Liva er afleveret og så til 15.30 når vi skal hente Liva og så fortsætter han som regel senere på dagen igen

hehe - hvis du streger eget, så er det næsten som herhjemme... 

Anmeld

5. februar 2011

Lillefe

Min er adminstrator og udkørende tekniker.. han arbejder enten fra 7-15 eller fra 8-16 det er hvad han har lyst til

Anmeld

5. februar 2011

TbCp

Skouboe skriver:

hehe - hvis du streger eget, så er det næsten som herhjemme... 

Haha ja jeg læste godt lige hvad du havde skrevet.

Anmeld

5. februar 2011

Pallemor

Min mand er industri operatør hos Haldor Topsøe, han arbejder skiftende arb.tider dvs. dag,aften,nat, 12 timers når det er weekendarb.

Anmeld

5. februar 2011

Nadia&Daniel

Min mand er butikschef - typisk uge i butikken:

mandag: 7.30-16/17

Tirsdag: fridag - dog arbejder han min. 7.30-16 (han holder sjælden sin fridag)

Onsdag: 7.30-20.30/21

Torsdag: 7.30-16

Fredag: 7.30-16/17

2 lørdage om mdr.: 7.30-17/20

PLUS ALLE DE TIMER EKSTRA HAN ER NØD TIL pga han er chef, for mangler der personale eller er der sygdom, er det HAM SOM SKAL DÆKKE IND

Anmeld

5. februar 2011

Skouboe

TbCp skriver:

Haha ja jeg læste godt lige hvad du havde skrevet.

Hvis han ikke snart får styr på den der arbejdsmani, får vi seriøse problemer når jeg starter og det virker bare ikke som om det trænger ind hos ham.

Jeg ved godt hvor hårdt og stressende det kan være at være projektleder, men faktum er jo at jeg også vender tilbage til en projektlederstilling, så vi er nødt til at finde en rimelig fordeling.

Det redder os heldigvis en lille smule at jeg arbejder meget sammen med Kina, og de er foran os rent tidsmæssigt, så det giver mening at jeg møder tidligt og på den led kan jeg også gå lidt tidligere. Amerikanerne kan jeg så tage fat i når ungerne er puttet...

Anmeld

5. februar 2011

kiwilouise

Polkaprik skriver:

Min mand arbejder som folkeskolelære og er også ved at uddanne sig til dette på meritten. Så han arbejder helt fornuftige tider.

Da jeg mødte ham arbejdede han i et firma med noget forretningsudvikling inden for satellitkommunikation eller noget i den stil

Han er udannet ingenør. Men han valgte karrieren fra da det var uforligneligt med han ønsker til familielivet da han rejste meget.

Han halverede sin løn, men er bare så super tilfreds med sit valg selvom det kan være svært at få råd til de lidt større ting og ferie mm. Og jeg kan også kun være tilfreds med at have en glad mand der er der for familien

familien kommer først

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.