Din Mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

charlottekri

min mand arbejder på maskinstation, så det er på alle tider af døgnet han kan være på arbejde... nogle dage skal han møde meget tidligt og andre dage arbejde til meget sent. og nogle gange hele døgnet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

Hvem?

Camilla1980 skriver:

Hvad arbejder din mand med?

Og på hvilke tidspunkter arbejder han på?

Min mand er entreprenørmekaniker og arbejder hver dag fra kl. 06.00 - 18.00, står op her dag kl .05 og hjemme ved en 18.30 tiden, i højsæsoner arbejder han i døgndrift.

Anmeld

4. februar 2011

mor til 2 skønne piger .

Camilla1980 skriver:

Hvad arbejder din mand med?

Og på hvilke tidspunkter arbejder han på?

min kæreste arbejder i cph lufthavn og arbejder om natten vær anden uge . 

Anmeld

4. februar 2011

Sabina92

Min er vægter, arbejder 17-05 og 22-02

Anmeld

4. februar 2011

Lise

Han er kørende sælger, så han arbejder ca 8-16, men kan flexe.

Anmeld

4. februar 2011

Jibbe

Min mand er styrmand og arbejder 4 uger af gangen og har fri 4 uger af gangen. Så det er hårdt når han er væk. Så er jeg single mom!

Anmeld

4. februar 2011

bagger26

Mekaniker 8-16..

Anmeld

4. februar 2011

Polkaprik

Min mand arbejder som folkeskolelære og er også ved at uddanne sig til dette på meritten. Så han arbejder helt fornuftige tider.

Da jeg mødte ham arbejdede han i et firma med noget forretningsudvikling inden for satellitkommunikation eller noget i den stil

Han er udannet ingenør. Men han valgte karrieren fra da det var uforligneligt med han ønsker til familielivet da han rejste meget.

Han halverede sin løn, men er bare så super tilfreds med sit valg selvom det kan være svært at få råd til de lidt større ting og ferie mm. Og jeg kan også kun være tilfreds med at have en glad mand der er der for familien

Anmeld

4. februar 2011

Skouboe

Min er IT projektleder og arbejder i døgndrift.... Han kommer hjem ved 16.30-17 tiden og når vi har spist aftensmad og ungerne er puttet, arbejder han indtil ca. 22.30-23 tiden

Det bliver underholdende at få hverdagen til at gå op, når jeg starter tilbage på arbejde her 1. maj.... heldigvis har vi begge hjemmearbejdsplads, så vi kommer nok til at sidde ved hvert vores skrivebord og arbejde når ungerne er lagt i seng.

Anmeld

4. februar 2011

metski83

Min mand/kæreste  arbejder som maler fra kl. 8-16

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.