opgiver snart!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2011

Anonym

Anonym skriver:

Ja som overskriften lyder så opgiver jeg sku snart..

Hver gang vi får penge, frygter jeg at der ikke vil være penge til vores regninger, og ja der er aldrig nok til dem.

Flere gange må vi ringe og udskyde betalingen, men det hjælper jo bare ikke, for så kommer den bare måneden efter, plus nye regninger!

Hver gang vi er ved at være med igen, kommer der en ny regning der vælter det hele igen..

Vi har en gæld, som vi ihærdigt prøver at komme af med, men ja synes ikke rigtigt der sker noget...

Men det er som om det kun er mig der vil ud af gælden, manden gider nærmest ikke at hjælpe til, hver gang jeg siger at vi skal have styr på nogen regninger, siger han bare ja, også kommer vi ikke videre, også må jeg selv sidde med det, og jeg blir så ked af det hver gang, fordi jeg ved at der ikke vil være nok penge, til regninger, og resten af måneden..
Nu har jeg så lige været på netbank, og set at der er 2 regninger der igen ikke kan betales!

Vores søn har snart fødselsdag, og har jo inviteret familien, men det må nok aflyses nu, hvor der ikke er så mange penge....
Fuck hvor er jeg TRÆT af det her!!!

Vil ikke rigtigt noget med det her, bare ud med det!
Der er mulighed for at svare anoymt..

Vi har godt nok ikke været så hårdt ramt, men det med at begge skal tage ansvar kender jeg godt.

Jeg Lavede sådan et skema lige som i luksusfælden og viste min kæreste, så han bedre kunne forholde sig til hvordan det så ud. Det hjalp utroligt meget... Kunne være en ide...!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vi har godt nok ikke været så hårdt ramt, men det med at begge skal tage ansvar kender jeg godt.

Jeg Lavede sådan et skema lige som i luksusfælden og viste min kæreste, så han bedre kunne forholde sig til hvordan det så ud. Det hjalp utroligt meget... Kunne være en ide...!

Ja det kunne være jeg skulle gøre det.... Det lyder som en rigtig god ide...

Det må jeg lige prøve!

Det for ideen!

Anmeld

6. februar 2011

Anonym trådstarter

Mormilla skriver:

Det lyder da som om at i ved hvad der skal gøres, i skal bare i gang Håber i får styr på det

Ja det ved vi godt, men når man hele tiden skal fortælle manden at vi skal i gang!

Anmeld

7. februar 2011

Mormilla

Anonym skriver:

Ja det ved vi godt, men når man hele tiden skal fortælle manden at vi skal i gang!

Tror ikke at du skal sige at i skal i gang. Tror du skal sige at NU er vi i gang

Anmeld

7. februar 2011

Anonym

ång gave til barnet, findes der jo meget legetøj rundt omkring i genbrugeren.. Find da et par små ting til barnet der ...
Klem ballerene sammen , og ret stille og roligt op på det hele, der er lys for enden af tunnelen..
Ryger I ??

Anmeld

7. februar 2011

Anonym trådstarter

Mormilla skriver:

Tror ikke at du skal sige at i skal i gang. Tror du skal sige at NU er vi i gang

Ja men tror vi skal Bytte "vi" ud med "jeg" for jeg sidder med det hele selv!

Anmeld

7. februar 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

ång gave til barnet, findes der jo meget legetøj rundt omkring i genbrugeren.. Find da et par små ting til barnet der ...
Klem ballerene sammen , og ret stille og roligt op på det hele, der er lys for enden af tunnelen..
Ryger I ??

Jeg har fået købt gave til min søn!
Ja vi ryger, og holder ikke om, for så blir der endnu mere ballade her hjemme end der er i forvejen!

Anmeld

7. februar 2011

Anonym

Min holdning er jo altså at man må ryge hvis der er råd til det.. Bruger i så et par tusinde på det om mdr...
Ang gave tænkte jeg nok mere på at han måske ville syntes det var fedt at få lidt legetøj.. jeg finder til legetøj til 10-20 kr i genbrugerne...

Anmeld

7. februar 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Min holdning er jo altså at man må ryge hvis der er råd til det.. Bruger i så et par tusinde på det om mdr...
Ang gave tænkte jeg nok mere på at han måske ville syntes det var fedt at få lidt legetøj.. jeg finder til legetøj til 10-20 kr i genbrugerne...

Ja, men hvis jeg siger til manden at der ikke er råd til at ryge, så ja tør ikke tænke tanken!

Jamen han har masser af legetøj, så har købt tøj, og det blir han ligeså glad for!

Anmeld

7. februar 2011

Anonym

måske din mand skulle tage og lette røven og blive lidt mere ansvarsbevist... Det er sgu ikke ok at ryge hvis der ikke er penge til mad.... JEg undskyld men jeg bliver så harm over sådan noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.