opgiver snart!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

Anonym

Nej hvor jeg kender det.

Du beskriver mit liv om igen igen.

Jeg smider regningerne op i luften dem der bliver der oppe bliver betalt, dem der kommer ned kommer i bunke

Vi skal også holde fødselsdag, men jeg vil nu ikke aflyse for barnet glæder sig så meget, så jeg har købt billigt kylling i Spar (koster en 10 for et  kg) og så laver jeg det til familien og koger noget ris til, er det ikke fint nok så må de spise når de kommer hjem,for det er det vi har råd til lige nu.

Kagekonen bager jeg selv, for der er meget at spare der.

Men jo jeg kender det alt for godt,og er går håret over at tænke på hvordan skal vi nu få det til at hænge sammen denne måned.

Så trøste til dem som har det ligeså,og hvor er det egentlig dejligt at se at man ikke er alene i den båd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Internettet; Nu kommer det an på hvilken forbindelse i har, og hvor meget den koster. Men der er mange muligheder for og skære den væk, evt nøjes med og gå på nettet på biblioteket (De fleste biblioteker har computere man kan låne GRATIS i 1 time)

Mht. jeres MasterCard. Så klip det! I betaler for at bruge det, så nøjes med og hæve det som der er nødvendigt, dvs. til mad osv., og ikke alle de "ups" man får lavet. det er meget nemmere ikke og bruge et kort, man ikke har.

få et alm. hævekort til jeres konto.

Og helt ærligt? Hvis man ikke ønsker og stoppe sit forbrug, ønsker man heller ikke og ændre sin økonomiske situation. Jeg gik fra -25,000 i gæld til + på min konto UDEN tillæg fra kommunen. Jeg var i et arbejde hvor jeg fik udb. 8500. Manden fik 10,000.

det kræver vilje, blod,sved og tåre, Men;

Den der bærer viljen i hjertet bærer nøglen til succes!

Ja det er nogen af de faste udgifter der BLIR betalt hver gang..

Ja min mobil regning ligger på max 50-60 om md!

Vi har internetborbindelse har vi hos 3 men betaler ikke for det, da vi har samlet det hele hos dem, ja det er inviklet, mennoget med at man får rebat når man samle det hele os dem..

Jeg synes jeg har hørt at alm hævekort udgår derfor vi fik Marster Card i sin tid!

Anmeld

4. februar 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nej hvor jeg kender det.

Du beskriver mit liv om igen igen.

Jeg smider regningerne op i luften dem der bliver der oppe bliver betalt, dem der kommer ned kommer i bunke

Vi skal også holde fødselsdag, men jeg vil nu ikke aflyse for barnet glæder sig så meget, så jeg har købt billigt kylling i Spar (koster en 10 for et  kg) og så laver jeg det til familien og koger noget ris til, er det ikke fint nok så må de spise når de kommer hjem,for det er det vi har råd til lige nu.

Kagekonen bager jeg selv, for der er meget at spare der.

Men jo jeg kender det alt for godt,og er går håret over at tænke på hvordan skal vi nu få det til at hænge sammen denne måned.

Så trøste til dem som har det ligeså,og hvor er det egentlig dejligt at se at man ikke er alene i den båd.

Ja vi er nok ikke de eneste der har det sådan her!

Nej vil ikke aflyse min søn fødselsdag, så jeg laver bare boller, og kaffe samt saftevand til dem der lyster...

Ja jeg er ved at være godt træt af det her, prøver virkelig at få det hele til at køre, men synes bare det blir ved at gå galt!

Anmeld

4. februar 2011

SD21

Anonym skriver:

Vi har internetborbindelse har vi hos 3 men betaler ikke for det, da vi har samlet det hele hos dem, ja det er inviklet, mennoget med at man får rebat når man samle det hele os dem..

Jeg synes jeg har hørt at alm hævekort udgår derfor vi fik Marster Card i sin tid!

Jeg tror hun mener at hvis i droppede tv og internet, var der måske penge til de regninger der kommer i midten af mdr, som i ikke har råd til at betale

Anmeld

4. februar 2011

Anonym trådstarter

SD21 skriver:

Jeg tror hun mener at hvis i droppede tv og internet, var der måske penge til de regninger der kommer i midten af mdr, som i ikke har råd til at betale

Ja det ved jeg, men måske indrømme at jeg ikke kan undvære et tv..

Men lige meget hvad vi droppede altså tv nettet er jeg ikke sikker på at der vil være penge til de regninger!

Anmeld

4. februar 2011

SD21

Anonym skriver:

Ja det ved jeg, men måske indrømme at jeg ikke kan undvære et tv..

Men lige meget hvad vi droppede altså tv nettet er jeg ikke sikker på at der vil være penge til de regninger!

Altså, min kæreste og jeg var også lidt på røven på et tidspunkt og der snakkede vi om at så måtte vi droppe tv, da det var det dyreste og så nøjes med at have internet. Vi nåede så at rette op på det, så det blev ikke aktuelt, men jeg ville helt sikkert gøre det hvis vi stod i situationen igen. Selvom fjernsyn kun er et par hundrede om mdr, så er det jo alligevel mange penge, hvis man ikke engang har penge til mad ol. sidst på måneden.

Anmeld

5. februar 2011

Anonym trådstarter

SD21 skriver:

Altså, min kæreste og jeg var også lidt på røven på et tidspunkt og der snakkede vi om at så måtte vi droppe tv, da det var det dyreste og så nøjes med at have internet. Vi nåede så at rette op på det, så det blev ikke aktuelt, men jeg ville helt sikkert gøre det hvis vi stod i situationen igen. Selvom fjernsyn kun er et par hundrede om mdr, så er det jo alligevel mange penge, hvis man ikke engang har penge til mad ol. sidst på måneden.

Jeg vil også droppe tv'et hvis jeg vidste der så var råd til regningerne, men det ved jeg der ikke vil være!

Vi har dog mad nok, da vi har en masse i vores fryser, og det vi ikke får spist fryser vi ned til senere brug..

Anmeld

5. februar 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Jeg tror nu ikke at det er alm. hævekort der udgør, men jeg har hørt at visa electron udgår.

Jeg har hævekort, og har intet hørt om at de skulle udgå. Ellers ville jeg få noget af et problem, da jeg nægter at få dankort. Nu har jeg styr på min økonomi, men ville ikke turde et dankort, for det er så nemt lige at overtrække, og jeg tror mange ryger i fælden på den måde.

Anmeld

5. februar 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Jeg tror nu ikke at det er alm. hævekort der udgør, men jeg har hørt at visa electron udgår.

Jeg har hævekort, og har intet hørt om at de skulle udgå. Ellers ville jeg få noget af et problem, da jeg nægter at få dankort. Nu har jeg styr på min økonomi, men ville ikke turde et dankort, for det er så nemt lige at overtrække, og jeg tror mange ryger i fælden på den måde.

Kan godt være jeg har hørt forkert -skal jeg ikke kunne sige!

Nej vil heller ikke have Dankort... Tør slet ikke tænke tanken om hvad der ville ske!

Anmeld

5. februar 2011

Mormilla

Anonym skriver:

vi bruger faktisk ikke så meget vores mobiler, og vi sms'er mest..
Ja det kunne være jeg skulle prøve det, men han har selv sagt at han vil smøre mad, og tag vand med hjemmefra...

Jeg er også sikker på, vi ville have lidt, hvis vi fik kigget det hele igennem, men når jeg vil og har tiden til det, gider man ikke...

Kan ikke skifte bank da jeg står i RKI!

Ja det har jeg, og har lavet et buget, og er ved at føre dem ind i banken også...

Det lyder da som om at i ved hvad der skal gøres, i skal bare i gang Håber i får styr på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.