Anonym skriver:
Ja, men de vil ikke hjælpe må man er på kh, har prøvet!
De 3 ting vil jeg ikke ændre på, for dem er der råd til, men de er de regninger der kommer midt på månden, kan godt se det virker tåbeligt at jeg ikke vil ændre på de 3 ting, men ved der er andre ting vi kan fjerne, men når man sidder med det alene så er det sku svært!
Og ja mad, børnefødselsdag osv det er vigtiger, det giverjeg dig elt ret i... Men mobil er jo også en smule vigtigt, hvis der sku ske
noget i vuggestuen og de skal have fat i os...??
Jeg skriver dog ikke lige at manden bruger mange penge, men han bruger da noget på skolen, men han skal bare til at smøre madpakke
Vi har ikke Dankort, men Marster Card, og det med at hæve alle pengene har jeg tænkt på, om jeg skulle gøre..
Øhh.... jeg er lige nødt til og reagere på denne her...
Du skriver at de 3 ting er der råd til ?!? Hvordan hænger det lige sammen, når der tydligvis ikke er råd til det?
Mobilen kan skæres ned til MEGET lidt, at i kun sms'er og ikke ringer til folk.
Internettet; Nu kommer det an på hvilken forbindelse i har, og hvor meget den koster. Men der er mange muligheder for og skære den væk, evt nøjes med og gå på nettet på biblioteket (De fleste biblioteker har computere man kan låne GRATIS i 1 time)
Mht. jeres MasterCard. Så klip det! I betaler for at bruge det, så nøjes med og hæve det som der er nødvendigt, dvs. til mad osv., og ikke alle de "ups" man får lavet. det er meget nemmere ikke og bruge et kort, man ikke har.
få et alm. hævekort til jeres konto.
Og helt ærligt? Hvis man ikke ønsker og stoppe sit forbrug, ønsker man heller ikke og ændre sin økonomiske situation. Jeg gik fra -25,000 i gæld til + på min konto UDEN tillæg fra kommunen. Jeg var i et arbejde hvor jeg fik udb. 8500. Manden fik 10,000.
det kræver vilje, blod,sved og tåre, Men;
Den der bærer viljen i hjertet bærer nøglen til succes!