Djævleunge!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

SussieThyssen

TbCp skriver:

Det er skrevet med et glimt i øjet, så selvom jeg ind imellem liiiige må trække vejret dybt så kan vi jo sagtens rumme det herhjemme

Selvfølgelig..man elsker dem jo alligevel..også selvom man selv er lige ved at skrige med, sammen med dem.
Har du forresten prøvet det??
Det har ofte en forbløffende virkning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

TbCp

SussieThyssen skriver:

Selvfølgelig..man elsker dem jo alligevel..også selvom man selv er lige ved at skrige med, sammen med dem.
Har du forresten prøvet det??
Det har ofte en forbløffende virkning

Ja det må jeg nok indrømme at jeg har
Dog skriger Liva så bare endnu højere .... altså det er nærmest så ruderne springer

Anmeld

3. februar 2011

SussieThyssen

TbCp skriver:

Ja det må jeg nok indrømme at jeg har
Dog skriger Liva så bare endnu højere .... altså det er nærmest så ruderne springer

LOL..det virkede ellers på mine..især da jeg smed mig ned på gulvet ved siden af dem og skabede mig
Så sad de der med åben mund og gloede..og gik så..temmeligt pinlig berørt....hehe!
Ak ja..de troldunger

Anmeld

3. februar 2011

TbCp

SussieThyssen skriver:

LOL..det virkede ellers på mine..især da jeg smed mig ned på gulvet ved siden af dem og skabede mig
Så sad de der med åben mund og gloede..og gik så..temmeligt pinlig berørt....hehe!
Ak ja..de troldunger

Haha var de samme alder som min Liva? (3 1/2 år)Her virker det ihvertfald helt modsat!!!

Anmeld

3. februar 2011

SussieThyssen

TbCp skriver:

Haha var de samme alder som min Liva? (3 1/2 år)Her virker det ihvertfald helt modsat!!!

Ja de der 3-4 år

Anmeld

3. februar 2011

TbCp

SussieThyssen skriver:

Ja de der 3-4 år

Hmm det er da en skam det ikke virker herhjemme

Anmeld

3. februar 2011

SussieThyssen

TbCp skriver:

Hmm det er da en skam det ikke virker herhjemme

Hehe..jeg kan huske at min more gjorde det med mig
Orv..det var bare SÅ flovt..*FNIIS*
Min forbløffelse var enorm, og jeg kunne bare ikke have, at min mor lå dernede på gulvet og skabede sig. 
Men det virkede, såe....
En skam det ikke virker på din. 

Anmeld

3. februar 2011

TbCp

SussieThyssen skriver:

Hehe..jeg kan huske at min more gjorde det med mig
Orv..det var bare SÅ flovt..*FNIIS*
Min forbløffelse var enorm, og jeg kunne bare ikke have, at min mor lå dernede på gulvet og skabede sig. 
Men det virkede, såe....
En skam det ikke virker på din. 

Altså med det hystade-gen der er i vores familie, skal der vist lægges flere krafter i!

Anmeld

3. februar 2011

Rosa

Hahaha, jeg måtte lige læse tråden højt for Niklas, og vi er enige om at hun virkelig er skøn og absolut ikke LIGNER en djævleunge!

Jeg er stor fan af børn med temperament og "drama-gener", de er bare så livsbekræftende og udfordrende, og jeg HÅBER min dreng vil få den gave (jeg kan ikke forestille mig andet!). 

Så herfra skal der lyde en hyldest til djævleungerne, men en endnu større hyldest til deres forældre!!! 

Anmeld

3. februar 2011

TbCp

Rosa skriver:

Hahaha, jeg måtte lige læse tråden højt for Niklas, og vi er enige om at hun virkelig er skøn og absolut ikke LIGNER en djævleunge!

Jeg er stor fan af børn med temperament og "drama-gener", de er bare så livsbekræftende og udfordrende, og jeg HÅBER min dreng vil få den gave (jeg kan ikke forestille mig andet!). 

Så herfra skal der lyde en hyldest til djævleungerne, men en endnu større hyldest til deres forældre!!! 

Du skulle bare vide hvilke DRAMA gener den unge dame har.... Hold da fast mand!!!! Bare scenen der udspillede sig da hun skulle have nattøj på her til aften JESUS!!!

Der sidder er par små fine horn under krøllerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.