Djævleunge!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

AnneBJ

vingummibamse skriver:

vil ikke ødelægge det for dig...

men jeg har en dreng der er fuldstændig lige sådan..

Regnede jeg nu også nærmest med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

TbCp

wamse skriver:

Ha ha ha bliv du bare ved med at håbe på, at det ikke bliver så slemt i teenageårene Nix du får bare en lille forsmag på teenage årene nu

LALALALA JEG KAN IKKE HØRE DIG!

Anmeld

3. februar 2011

TbCp

Puuhh..hvor kan jeg huske det..det er bare SÅ meget trodsalder.
Alle grænser skal afprøves, man vil selv, kan selv og går det ikke som MAN vil, så bliver man komplet hysterisk.
Jo tak.
Der er ikke andet at gøre end at tage en dag af gangen og stå fast.
Hjemme hos os har vi brugt time-out i gangen, så når trolden oversked grænsen, som at sige grimme ting til mor, så en-to-tre op af stolen og derud til nedkøling.
Så måtte han/hun skrige sig blå i hovedet indtil man var sød.
Styre huset har de ikke fået lov til.
Jeg føler med dig..men det går jo gerne over når de bliver en lille smule ældre.

Kærligst
Sussie

Det er skrevet med et glimt i øjet, så selvom jeg ind imellem liiiige må trække vejret dybt så kan vi jo sagtens rumme det herhjemme

Anmeld

3. februar 2011

TbCp

Mussen2 skriver:

Altså nu må jeg tage din datters parti!!!........Fordi der er nu heller ikke noget så træls som en "dum tissemand" 

Fuck hvor er det sjovt hvad de unger får sagt ind i mellem

Hahahaha nej dumme tissemænd gider vi ikke!

Anmeld

3. februar 2011

TbCp

kitty skriver:

Liva diva!

Det er god prævention, hvis der sidder nogle tvivlere herinde! Specielt når valle siger at Asta stadig har det

Skal man håbe på en dreng?

OH YES!!!

Vi har lige haft endnu en tur da vi skulle hjem fra børnehave... da vi kom ind af døren herhjemme tog Carsten om mig og sagde "kan du huske da vi boede i kælderen og sleeeet ingen problemer havde..... hvad blev der af det"

Anmeld

3. februar 2011

TbCp

AnneBJ skriver:

LOL - hele vejen igennem tråden har jeg tænkt "jamen ihh, hvor ER det godt jeg får en dreng" "Ork, de problemer opstår ikke hjemme hos, for drengebørn er MAJET nemmere" ... osv!

Hilsner til Liva og mor, fra en kommende mor som forventer at blive klogere når purken rammer trodsalderen.. 

Hahahahaha

Anmeld

3. februar 2011

TbCp

lillespurv20 skriver:

ihhihih hvor godt, dumme tissemand det må dælme være svært at holde masken!

meeen nu bliver jeg liiidt skræmt, for min Lærke knap 10 mdr, HUN kan blive hys og en rigtig k*****G!!! hvis hun ikke får tingene som hun vil og tænk hvis det fortsætter de næste 4-7 år OMG !!

Altså Liva har VIRKELIG... altså sådan VIIIIIRKELIG... temperament!!! Så måske du slipper lidt letter

Anmeld

3. februar 2011

otlitrom

TbCp skriver:

OH YES!!!

Vi har lige haft endnu en tur da vi skulle hjem fra børnehave... da vi kom ind af døren herhjemme tog Carsten om mig og sagde "kan du huske da vi boede i kælderen og sleeeet ingen problemer havde..... hvad blev der af det"

Hahaha Det lyder som om hun sætter jeg på prøve derhjemme. Meeen. Lad Jer ikke slå ud af en 3-årig

Anmeld

3. februar 2011

Koen.

TbCp skriver:

Altså Liva har VIRKELIG... altså sådan VIIIIIRKELIG... temperament!!! Så måske du slipper lidt letter

uhh det håber jeg

Anmeld

3. februar 2011

TbCp

kitty skriver:

Hahaha Det lyder som om hun sætter jeg på prøve derhjemme. Meeen. Lad Jer ikke slå ud af en 3-årig

Jeg er ihvertfald glad for at vi er 2 om hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.