Djævleunge!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

tinasmor

Og som dig er det også bare de mindste ting der kan sætte et "anfald" i gang. At jeg kommer til at sætte skeen i maden. Eller gudforbyde det endnu værre: At jeg kommer til at  røre rundt i f.eks havegrøden for at gøre den kold. Så går helvede løs. osv osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

TbCp

Valle81 skriver:

Puha:0)

Kender det - og tjah Asta er 7 år på mandag - og nå desværre sige at vi også stadig med meget jævne mellemrum har disse dage:0)

NOOOOOOOO

Anmeld

3. februar 2011

TbCp

tinasmor skriver:

Og som dig er det også bare de mindste ting der kan sætte et "anfald" i gang. At jeg kommer til at sætte skeen i maden. Eller gudforbyde det endnu værre: At jeg kommer til at  røre rundt i f.eks havegrøden for at gøre den kold. Så går helvede løs. osv osv

Fniiis

Anmeld

3. februar 2011

Valle81

TbCp skriver:

NOOOOOOOO

Ohh yes, og jo ældre jo værre ord:0)

Lorte mor, jeg flytter hjemmefra, jeg elsker dig ikke mere osv.
Smækker med dør osv:0)

Men så heldigvis lige elskede familievejleder Lola i etmorgenprogram her forleden, hvor hun siger at DET ER HELT NORMALT, og vi som forældre bare skal ignorere det:0)

He he.

Anmeld

3. februar 2011

TbCp

Valle81 skriver:

Ohh yes, og jo ældre jo værre ord:0)

Lorte mor, jeg flytter hjemmefra, jeg elsker dig ikke mere osv.
Smækker med dør osv:0)

Men så heldigvis lige elskede familievejleder Lola i etmorgenprogram her forleden, hvor hun siger at DET ER HELT NORMALT, og vi som forældre bare skal ignorere det:0)

He he.

Yiiiakks!

Anmeld

3. februar 2011

Valle81

TbCp skriver:

Yiiiakks!

Yeeeeeeeep:0)

Livet som mor er herligt:0)

Tit kommer vi til at grine af hende når hun står der og kommer med grimme ord og nærmest har fråder om munden - det er så svært at lade være atgrine - og gud - så går hun for det første i baglås:0)

Anmeld

3. februar 2011

TbCp

Valle81 skriver:

Yeeeeeeeep:0)

Livet som mor er herligt:0)

Tit kommer vi til at grine af hende når hun står der og kommer med grimme ord og nærmest har fråder om munden - det er så svært at lade være atgrine - og gud - så går hun for det første i baglås:0)

Det kom vi også til igår ved aftensmaden da kødet fløj af gaflen... så flippede hun heeeelt ud!

Ihhh hvor jeg glæder mig til hun bliver teenager

Anmeld

3. februar 2011

Valle81

TbCp skriver:

Det kom vi også til igår ved aftensmaden da kødet fløj af gaflen... så flippede hun heeeelt ud!

Ihhh hvor jeg glæder mig til hun bliver teenager

Jeg tror helt bestemt at vi bliver forskånet for meget i teenage årerne, når vi har kampenen nu:0)

Så du det med 100 dage uden stoffer igår.

Det slog mig så meget,hvor meget de fik sagt om hvor MØNSTER børn og adlydende og pligtopfyldende alle havde været som børn, og så tabte de tråden som teenagere.

Der kan ikke drages konklusioner eller ligheder osv - det ved jeg - men tænkte - åhh gud, så er det sku godt at have ldit Djævleunger nu:0)

Anmeld

3. februar 2011

TbCp

Valle81 skriver:

Jeg tror helt bestemt at vi bliver forskånet for meget i teenage årerne, når vi har kampenen nu:0)

Så du det med 100 dage uden stoffer igår.

Det slog mig så meget,hvor meget de fik sagt om hvor MØNSTER børn og adlydende og pligtopfyldende alle havde været som børn, og så tabte de tråden som teenagere.

Der kan ikke drages konklusioner eller ligheder osv - det ved jeg - men tænkte - åhh gud, så er det sku godt at have ldit Djævleunger nu:0)

Man har da lov at håbe

Ja jeg så det sådan med et halvt øje... og igen.. man har da lov at håbe

Og hvis min datter nogensinde skulle komme derud så har vi da heldigvis en kælder vi kan låse hende inde i

Anmeld

3. februar 2011

Valle81

TbCp skriver:

Man har da lov at håbe

Ja jeg så det sådan med et halvt øje... og igen.. man har da lov at håbe

Og hvis min datter nogensinde skulle komme derud så har vi da heldigvis en kælder vi kan låse hende inde i

He he - kan værejeg skal låne ldit kælerplads hos Jer hvis Asta kommer dertil.

Ej, tænkte ikke direkte på det med stoffer - men mere det rebelske:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.