Ja det er hvad Liva er for tiden!
Nøj hvor hun kræver at jeg tæller til 10! Mange gange om dagen!!!
Jeg forsøger at komme hendes hystade-øjeblikke i forkøbet, men det er ikke altid det lykkes.
Igår hentede jeg hende, med hendes løbecykel, i børnehaven. Det var et hit og det hjalp til at få hende hurtigt ud af døren, hvor det de sidste par uger har taget mig minimum 1/2 time fordi hun bliver en klat gele når hun skal have tøj på.
Hjem og hygge hvor hun fik lidt youghurt og vi sad sammen i sofaen og så lidt tegnefilm.
Så skulle vi hente Carsten og SÅ startede hysteriet! Hun ville ihvertfald IKKE med! Hun ville bare være alene hjemme og jeg var forøvrigt en dum tissemand! 
Endelig fik jeg hende bakset i tøjet og BÅRET ud i bilen... På turen derud blev der så trykket på ALLE knapper på anlægget, selvom hun udemærket godt ved at hun ikke må, så da jeg bad hende stoppe var jeg bare en DUM mor!
Da far så kom ind i bilen ville hun ikke snakke med ham fordi hun var suuuuur.
Hjem til aftensmaden som hun ihvertfald ikke ville spise før jeg havde pustet på det og da jeg sagde hun bare kunne vente et øjeblik til det var kølet ned fægtede hun med gaflen så kødet røg over på min tallerken, og så spiste jeg det
... det skulle jeg nok ikke have gjort for så startede sirenen og gaflen blev kylet på gulvet!
Og sådan fortsatte det til hun endelig sov kl. 19.40
Min svigerinde siger at hun slægter sin kusine Ida på, så sådan omkring 5-års alderen er det nok overstået igen 
Anmeld