bilulykke... :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

Joan ( Smallie )

Nu har jeg ikke læst hvad de andre skiver men vil bare lige sige at hvis du ikke har været på skadestuen så se at kom afsted. Hvis du får følgeskader af det her og du ikke har en report fra skadestuen så kan du ikke få erstatning senere og det samme gælder med den lille.

Når det så er sagt så føler jeg sku virkelig med dig. Sådan en idiot det kan man sku ikke tillade sig. Og heller ikke ham der var vidne der bare køre.

For 14 dage siden fik jeg en opringning af manden at jeg skulle komme og hente ungerne for der var en der var kørt i dem. Den er altså ikke sjov og det første man tænker er jo om der er sket noget med ungerne. Heldigvis har vi 2 biler så jeg kunne komme hen og se hvad der var sket.

til håber ikke der er sket noget med nogen af jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

Gittemor09

Marie1 skriver:

Føj da hvor ubehageligt.. Kan kun tilslutte mig de andre om at han da er en idiot at stikke af fra sådan noget.

Godt der ikke skete mere end der gjorde..

Du må jo lige sige til hvis vi skal aflyse på lørdag..?

God bedring og kram til dig

Knus

Karina.

ja, det var sku en grim oplevelse....

kan du evt. sende mig en pb med dit mobilnr.?? for ved ikk rigtig hvordan og hvorledes....

med bil, og hvordan jeg har det med at køre...

er det kun os to stadig??

og tusind tak skal du have....

Anmeld

31. januar 2011

Gittemor09

Joan ( Smallie ) skriver:

Nu har jeg ikke læst hvad de andre skiver men vil bare lige sige at hvis du ikke har været på skadestuen så se at kom afsted. Hvis du får følgeskader af det her og du ikke har en report fra skadestuen så kan du ikke få erstatning senere og det samme gælder med den lille.

Når det så er sagt så føler jeg sku virkelig med dig. Sådan en idiot det kan man sku ikke tillade sig. Og heller ikke ham der var vidne der bare køre.

For 14 dage siden fik jeg en opringning af manden at jeg skulle komme og hente ungerne for der var en der var kørt i dem. Den er altså ikke sjov og det første man tænker er jo om der er sket noget med ungerne. Heldigvis har vi 2 biler så jeg kunne komme hen og se hvad der var sket.

til håber ikke der er sket noget med nogen af jer

vi var på skadestuen begge to igår eftermiddags og blev tjekket i hoved og r** om der var brækket noget eller hul på noget...

vi er begge to helt raske... udover slaget jeg har fået i min ryg efter at jeg er skubbet til den ene side... men der var ikke noget brækket eller skadet...!!

det er virkelig en grim oplevelse, og tænkte først på min datter og bagefter på mig selv...!!

Anmeld

31. januar 2011

Joan ( Smallie )

Gittemor09 skriver:

vi var på skadestuen begge to igår eftermiddags og blev tjekket i hoved og r** om der var brækket noget eller hul på noget...

vi er begge to helt raske... udover slaget jeg har fået i min ryg efter at jeg er skubbet til den ene side... men der var ikke noget brækket eller skadet...!!

det er virkelig en grim oplevelse, og tænkte først på min datter og bagefter på mig selv...!!

Ja sådan tænker man nemlig.

Hvis de nu finder ham der kørte ind dig så skal du huske at hvisdu skal til fyse eller sådan noget så er det han forsikring der skal betale.

Anmeld

31. januar 2011

Gittemor09

Ja sådan tænker man nemlig.

Hvis de nu finder ham der kørte ind dig så skal du huske at hvisdu skal til fyse eller sådan noget så er det han forsikring der skal betale.

håber så inderligt at de finder ham... for bilen er jo nødvendig for mig... men har da ikke råd til at få lavet alt det på den.... den er jo godt kryllet fra venstre forhjul og ud på den anden side af venstre lygte..!! kølerhjelmen blev også mørbanket...

Anmeld

31. januar 2011

Joan ( Smallie )

Gittemor09 skriver:

håber så inderligt at de finder ham... for bilen er jo nødvendig for mig... men har da ikke råd til at få lavet alt det på den.... den er jo godt kryllet fra venstre forhjul og ud på den anden side af venstre lygte..!! kølerhjelmen blev også mørbanket...

Det kan nemt være den er total skadet når det kommer til stykket. Har du hørt noget fra politiet?

Anmeld

31. januar 2011

Gittemor09

Det kan nemt være den er total skadet når det kommer til stykket. Har du hørt noget fra politiet?

tror også den bliver rigtig svær at lave... tror ikke det er muligt..

nej, intet nyt...

men lover at komme med en opdatering herinde lige så snart der er nyt i sagen..

Anmeld

12. februar 2011

Gittemor09

Opdatering:

vi har snakket yderligere med politiet, det var det rigtige vidne som jeg havde mistanke til... men han kunne desværre ikke fortælle noget yderligere om bil eller nummerplade... øv øv....

vi aftalte så med betjenten at vi selv sætter en efterlysning i avisen omkring flugtbilisten, og håber så at der nogen den vej har lagt mærke til sådan en bil, eller kender ejeren...!!

så nu skal det bare trykkes og så venter jeg yderligere...

bilen ved jeg ikke pt. hvad jeg gør med... men tror jeg tager pladerne af indtil videre... for har ikke lige kontanterne til at få den lavet... endnu mere øv øv

Anmeld

20. marts 2011

Gittemor09

endnu en opdatering:

jaaah .... min svoger, min kæreste, en kammerat og jeg selv har kæmpet og knoklet, og fået skader hele weekenden på at lave min bil, og gøre den klar til vejene.... De er nu igang med at samle det sidste på bilen.... og min mor henter plader til den imorgen....

så mandag eftermiddag kan jeg endelig komme på vejene stille og roligt igen... har godt nok savnet at have en bil... man finder jo ud af at man pludselig er afhængig når man har et barn

der er endnu ikke optaget sag hos politiet... så gerningsmanden er desværre ikke fundet endnu...

men kan endelig sige at jeg kommer på vejene... det er så skønt så skønt.. og den er klar til jobsamtale tirsdag.. det kunne ikke være bedre

Anmeld

20. marts 2011

Lone Jakobsen

nej hvor bliver jeg foraget og vred når jeg læser den slags. at han både overhaler på den måde og bagefter er dum nok til at stikke af, og vidnet som også bare smutter

er dog glad for at der ikke skete noget alvorligt med nogen af jer. men sikke dog en grim oplevelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.