bilulykke... :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

Lone Jakobsen

hov, opdagede ikke lige hvor gammel tråden var

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Gittemor09

nutche skriver:

nej hvor bliver jeg foraget og vred når jeg læser den slags. at han både overhaler på den måde og bagefter er dum nok til at stikke af, og vidnet som også bare smutter

er dog glad for at der ikke skete noget alvorligt med nogen af jer. men sikke dog en grim oplevelse.

det var en rigtig forfærdelig oplevelse... og har haft svært ved at bare sidde i en bil siden..!! men det er blevet bedre stille og roligt...

og imorgen får jeg min bil ud og køre igen.... så er lettet... men stadig skuffet over at personen ikke kunne findes..

Anmeld

20. marts 2011

Gittemor09

nutche skriver:

hov, opdagede ikke lige hvor gammel tråden var

hehe det er helt iorden... lovede at komme med nogle opdateringer

Anmeld

20. marts 2011

Bshizzle

Det er nok en "gammel" tråd... men det kan virkelig gøre mig gal at høre når folk stikker af på den måde...!!

Jeg har selv været ude for en bilulykke for 3 år siden hvor både kæresten og min søn som var 2 år dengang..
... En kvinde vangte lige at køre ud foran os uden at kigge sig for inden hun kørte ud på en stor vej.. ( og hun skulle da HELT over i yderbanen med det samme )..

Heldigvis tog hun sig skylden..

Der skete ikke noget med kæresten og min dreng heldigvis, men jeg sidder selv idag med kroniske smerter i form af piskelsmæld og været i alle behandlinger man kan tænke sig til.

.. Så selvom man ikke lige tror det har været en vild ulykke,så kan et lille skub altså gøre noget stort...!!

Men sådan nogle der stikker af.. de burde fandme skamme sig og %YT&%%#"!!!###!##!!.. ja..!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.