bilulykke... :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

Moar2011

Gittemor09 skriver:

ja, det er ikke så fedt..!!

men nu har vi muligvis fundet vidnet... og jeg skal måske snart til afhøring her en af dagene... så skal jeg komme med alle de småting jeg kommer i tanke om...

det er da altid en positiv start på det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

Lou87

Gittemor09 skriver:

vi har lige snakket med politiet fordi jeg har drømt om en nummerplade hele natten, og det passede nemlig med den flugtbilist... men nummerpladen er blevet afmeldt og afleveret for lang tid siden...

men de har endnu ikke fundet vidnet eller flugtbilisten desværre..!

hun var glad og legede tilfreds hele eftermiddagen.... så tror ikke det er noget hun har bidt mærke i, heldigvis da..!!

Okay det var ærgeligt.. !!
Håber h*n melder sig selv så.. Det er så svinsk !!

Garanteret en eller anden som var påvirket af noget.. ikke havde kørekort eller stod til og miste det.

Anmeld

31. januar 2011

Gittemor09

Babyklar skriver:

det er da altid en positiv start på det hele

ja, det kan jo være at han tilfældigvis har set nummerpladen.. så er vi da et skridt nærmere...  

Anmeld

31. januar 2011

Gittemor09

Lou87 skriver:

Okay det var ærgeligt.. !!
Håber h*n melder sig selv så.. Det er så svinsk !!

Garanteret en eller anden som var påvirket af noget.. ikke havde kørekort eller stod til og miste det.

ja, lige præcis... nøjagtig det samme har vi nemlig selv tænkt..!!

Anmeld

31. januar 2011

Moar2011

Gittemor09 skriver:

ja, det kan jo være at han tilfældigvis har set nummerpladen.. så er vi da et skridt nærmere...  

Ja, men er spørgsmålet så ikke om han ville ud med det, hvis han har det .

Anmeld

31. januar 2011

Gittemor09

Babyklar skriver:

Ja, men er spørgsmålet så ikke om han ville ud med det, hvis han har det .

det siger politiet at han har krav på... hvis han kan hjælpe med at få nogle svar skal han komme med dem, ellers kan han risikere bøde....

Anmeld

31. januar 2011

Moar2011

Gittemor09 skriver:

det siger politiet at han har krav på... hvis han kan hjælpe med at få nogle svar skal han komme med dem, ellers kan han risikere bøde....

ja okey - så må vi håbe at polititet kan gennem skue ham .. hvis han prøver at lyve..

Anmeld

31. januar 2011

Gittemor09

Babyklar skriver:

ja okey - så må vi håbe at polititet kan gennem skue ham .. hvis han prøver at lyve..

hehe ja.. men som vi snakkede om herhjemme... min veninde og hendes kæreste kom ud til mig med det samme, så har har nok tænkt at der var hjælp til mig, og at han ville være overflødig..!!

Anmeld

31. januar 2011

Moar2011

Gittemor09 skriver:

hehe ja.. men som vi snakkede om herhjemme... min veninde og hendes kæreste kom ud til mig med det samme, så har har nok tænkt at der var hjælp til mig, og at han ville være overflødig..!!

Ja, det kan jo være

Anmeld

31. januar 2011

Marie1

Føj da hvor ubehageligt.. Kan kun tilslutte mig de andre om at han da er en idiot at stikke af fra sådan noget.

Godt der ikke skete mere end der gjorde..

Du må jo lige sige til hvis vi skal aflyse på lørdag..?

God bedring og kram til dig

Knus

Karina.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.