bilulykke... :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.867 visninger
53 svar
0 synes godt om
31. januar 2011

Gittemor09

min dejlige datter og jeg aftaler igår formiddags med en veninde at vi skal komme en tur forbi og have hyggedag...

jeg gør os begge færdige, sætter os ud i bilen og sender hende en sms at vi kører hjemmefra.... det tager max. 5 min. at køre op til hende...

da vi så kommer op på hovedvejen og skal dreje til venstre ned i deres indkørsel kommer der en bil bagfra og overhaler venstre om.. (altså samme vej som jeg drejer) han smasker lige ind i forsiden på min bil (også i venstre side)... smadrer fuldstændig den side, og hjulet er skævt... Idioten vælger at geare ned, og så gasse op og stikke af fra det hele...

der kan jeg så sidde i bilen med min datter som er godt skræmt, og får tjekket hende at der ikke er sket noget... og står ud af bilen, da jeg får de vildeste smerter i min ryg....

min veninde og hendes kæreste stod inde i deres vindue og havde lige vinket til mig inden jeg drejede, og de fløj ud af huset for at hjælpe mig....

de ringer 112 og 114, og der bliver sendt 2 politibiler ud og lede efter ham.... ambulancen bliver aflyst da jeg sagtens kan stå op og gå rundt så vi bliver enige om at jeg kører på skadestuen hvis jeg får mere ondt.. og får at lave en skadessag..!!

der holder en bil for hajtænder på min højre side og ser det hele, han vælger også at køre sin vej ( så ham vil de også have fat i som vidne) ....

en times tid efter kan jeg godt mærke at jeg har en ryg, så får min kæreste til at køre sofie og jeg til et tjek..

heldigvis er der ikke noget der har rykket sig eller er brækket i min ryg, men skal holde sengen i nogle dage....

ville egentlig ikke det vilde med dette indlæg andet end at fortælle min historie, og gøre opmærksom på hvor meget der kan gå galt på et splitsekund...

sofie legede hele eftermiddagen, så hun er kommet sig over forskrækkelsen, og der var heller ikke noget med hende, hun blev også tjekket over det hele..!

undskyld det blev langt, og tak fordi du ville læse med..!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

TbCp

Puha sikke en forskrækkelse! Godt at i begge er ok!!!

Og sikke da en IDIOT bare at stikke af! Ja og vidnet også!
Håber de får fat i dem begge! Ham der kørte ind i jer må da også have fået en ret bulet bil!

Anmeld

31. januar 2011

Gittemor09

TbCp skriver:

Puha sikke en forskrækkelse! Godt at i begge er ok!!!

Og sikke da en IDIOT bare at stikke af! Ja og vidnet også!
Håber de får fat i dem begge! Ham der kørte ind i jer må da også have fået en ret bulet bil!

ja, udover forskrækkelsen og smerterne i ryggen er vi begge okay... men må ikke gå for meget, eller løfte på min datter... og vil jo så gerne have hende op engang imellem... puha..

ja, synes det var ret tarveligt at vidnet, for kan kiggede direkte ind i min bil og så sofie på bagsædet, og så kører han...

ja, den anden tabte nogle lister og sådan... så hans bil må jo være godt bulet... men han kørte så stærkt så vi ikke kunne opfange nummerplade.... det kunne jo være det andet vidne havde fået det....

Anmeld

31. januar 2011

SD21

Gittemor09 skriver:

min dejlige datter og jeg aftaler igår formiddags med en veninde at vi skal komme en tur forbi og have hyggedag...

jeg gør os begge færdige, sætter os ud i bilen og sender hende en sms at vi kører hjemmefra.... det tager max. 5 min. at køre op til hende...

da vi så kommer op på hovedvejen og skal dreje til venstre ned i deres indkørsel kommer der en bil bagfra og overhaler venstre om.. (altså samme vej som jeg drejer) han smasker lige ind i forsiden på min bil (også i venstre side)... smadrer fuldstændig den side, og hjulet er skævt... Idioten vælger at geare ned, og så gasse op og stikke af fra det hele...

der kan jeg så sidde i bilen med min datter som er godt skræmt, og får tjekket hende at der ikke er sket noget... og står ud af bilen, da jeg får de vildeste smerter i min ryg....

min veninde og hendes kæreste stod inde i deres vindue og havde lige vinket til mig inden jeg drejede, og de fløj ud af huset for at hjælpe mig....

de ringer 112 og 114, og der bliver sendt 2 politibiler ud og lede efter ham.... ambulancen bliver aflyst da jeg sagtens kan stå op og gå rundt så vi bliver enige om at jeg kører på skadestuen hvis jeg får mere ondt.. og får at lave en skadessag..!!

der holder en bil for hajtænder på min højre side og ser det hele, han vælger også at køre sin vej ( så ham vil de også have fat i som vidne) ....

en times tid efter kan jeg godt mærke at jeg har en ryg, så får min kæreste til at køre sofie og jeg til et tjek..

heldigvis er der ikke noget der har rykket sig eller er brækket i min ryg, men skal holde sengen i nogle dage....

ville egentlig ikke det vilde med dette indlæg andet end at fortælle min historie, og gøre opmærksom på hvor meget der kan gå galt på et splitsekund...

sofie legede hele eftermiddagen, så hun er kommet sig over forskrækkelsen, og der var heller ikke noget med hende, hun blev også tjekket over det hele..!

undskyld det blev langt, og tak fordi du ville læse med..!!

Puuha, hvor ubehageligt ! Godt der ikke skete jer noget alvorligt !

Så du hvilken bil det var ?

Anmeld

31. januar 2011

Gittemor09

SD21 skriver:

Puuha, hvor ubehageligt ! Godt der ikke skete jer noget alvorligt !

Så du hvilken bil det var ?

min venindes kæreste kunne beskrive bilen, type og farven.. men ingen nummerplade pga. den høje fart desværre... så vi håber de enten finder bilen, eller vidnet om han måske har set noget....

Anmeld

31. januar 2011

SD21

Gittemor09 skriver:

min venindes kæreste kunne beskrive bilen, type og farven.. men ingen nummerplade pga. den høje fart desværre... så vi håber de enten finder bilen, eller vidnet om han måske har set noget....

Nå okay. Du ved ikke om de har fundet ham så?

Anmeld

31. januar 2011

Gittemor09

SD21 skriver:

Nå okay. Du ved ikke om de har fundet ham så?

de har ikke haft ringet til mig endnu, så det tror jeg desværre ikke.. de betjente der kom ud og snakkede med mig kørte derefter også ud og ledte efter bilen... de ville kigge efter en med en stor skade i højre side...!!

Anmeld

31. januar 2011

mortil3trustrup

Kæmpe  til dig og din datter. Godt der ikke skete mere. Men alligevel sikke nogen narhoveder der kører rundt ude i trafikken. Tænk at man bare stikker af fra det hele jeg er målløs.

Anmeld

31. januar 2011

LotteN

Det var da en rigtig grim oplevelse... Håber I har det godt efter omstændighederne.

Jeg fatter simpelthen ikke folk der bare køre deres vej efter de har lavet sådan noget. Tænk nu hvis I var kommet godt og grundigt til skade.... Det er da frygteligt

I får lige et kæmpe kram med herfra

Anmeld

31. januar 2011

SussieThyssen

Jamen det var dog skrækkeligt.
Og så kører folk bare..det er SÅ forargeligt
Jeg er lettet over at høre I er okay, og selvom det er ærgerligt med bilen, så er det dog langt bedre at I ikke kom alvorligt tilskade.
God bedring med ryggen søde ven.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.